Irakees steekt vriendin twee keer in brand.

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door dDirk, 17 aug 2004.

  1. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Wat een sick fuck is deze kerel, hoe haald die &^&^* het in zijn hoofd om iemand zo te mishandelen? En dan ben je nog maar 16 jaar oud!
    Hoe denken/vinden julie hoe hij berecht moet worden? Volgens het volwasssen strafrecht of gewoon als een 16 jarige?

    Volgens mij kunnen ze hem beter z'n leven lang achter tralies zetten want als je op je 16e op zoiets in staat bent wat dan wel niet als je ouder word? :eek:
     
  2. Mr. KaDiR

    Mr. KaDiR Me, Myself and I

    Berichten:
    101
    Leuk Bevonden:
    2
    Zag het net ook op het nieuws. Echt niet normaal dat iemand zoiets kan doen en dan nog ook op z'n 16e :eek:
     
  3. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    En et is ook nog gewoon 8 KM hiervandaan :eek:
    Owja, iets wat niet in het nieuwsbericht staat, hij heeft vantevoren bij zijn vriendin zijn naam met een mes op haar borst gekerft...:{
     
  4. mars15

    mars15 Guest

    waar staat dat het een irakees is dan ?

    het meest lullige is nog wel dat hij DACHT dat zn vriedin vreemd was gegaan :mad:

    Jongen rapt over in brand steken vriendin

    Uitgegeven: 17 augustus 2004 17:53
    Laatst gewijzigd: 17 augustus 2004 18:06
    AMSTERDAM - De 16-jarige jongen die vorige week zijn vriendin overgoot met terpentine en in de brand stak, blijkt een rapnummer te hebben geschreven over zijn daad. Dit meldt weblog Geenstijl.nl . In het nummer betuigt hij spijt: "...ik heb verdriet, ik heb spijt, schatje ik wil je niet kwijt...het ging per ongeluk..." De weblog heeft het nummer op zijn site gezet.


    De jongen goot vorige week maandag terpentine over zijn vriendin, waarna hij haar tot twee keer toe in brand stak. Zij werd na opname in het Medisch Centrum Leeuwarden doorgestuurd naar het Academisch Ziekenhuis Groningen. Ze ligt nog steeds in het ziekenhuis, maar haar toestand is stabiel, meldde de politie.


    De verdachte dacht dat zijn vriendinnetje op vakantie met een andere jongen had gezoend. Het is zeer de vraag of dat ook echt zo was, aldus de politie.

    De jongen liet het meisje vorige week in zijn huis komen, waarna hij haar op een stoel voor een computer neerzette. Op het beeldscherm had hij een tekst met de strekking 'jij bent er geweest' geschreven. Hij 'schreef' daarop zijn naam met een mes op de borst van het slachtoffer. Daarna stak hij het meisje twee keer in brand.

    Het meisje liep tweede- en derdegraads brandwonden op. De jongen zette haar onder de douche en bracht haar vervolgens naar een ex-vriendin van hem. Die bracht het slachtoffer pas een dag later naar het ziekenhuis.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 18 aug 2004
  5. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Stond bij ons in de krant. Julie krijgen de Leeuwarder Courant vast niet ;)
     
  6. KeaveXL

    KeaveXL Feelin' Funky

    Berichten:
    533
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar irakees ? Ik las het denet ook op nu.nl, en zoals jullie weten zijn die gasten dom zie het hier. En jah idd een zieke gast!
     
  7. bl0kkie

    bl0kkie pwn4tsj p0rk !

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    6
    Als ik haar was zou ik ook vreemd gaan als ik met zo'n kerel wat had...._0/

    Ik had het vanmorgen ook gelezen in de krant (DvhN it is ;)). Echt ziek dit, dat je tot zoiets in staat bent. Eerst haar in de fik zetten, dan onder de douche, en dan weer. Dat is gewoon niet menselijk, wel raar vind ik dat de nationaliteit van het meisje niet bekend is. Denk niet dat zij nederlandse is/was, anders stond het wel vermeld.

    Jammer dat de doodsstraf niet bestaat in nederland, maar hem had ik het van harte gegunt...zo'n persoon mis je niet in de maatschappij.

    edit: dit stond bij ons in de krant...gekopiƫerd van www.dvhn.nl

    Jongen (16) steekt ex-vriendin in brand

    leeuwarden - Een zestienjarige jongen uit Leeuwarden heeft vorige week zijn even oude ex-vriendin vastgebonden en tot tweemaal toe in brand gestoken. Als reden gaf hij op dat ze tijdens haar zomervakantie had gezoend met een andere jongen.
    Het meisje ligt met ernstige brandwonden in het brandwondencentrum van Groningen. Haar wacht een aantal zware operaties. De dader, van Iraaks-Koerdische afkomst, zit sinds donderdag vast.

    Het drama voltrok zich vorige week maandag, toen de jongen hoorde van de vakantieliefde van zijn ex. Hij nodigde haar uit in de woning van zijn pleegouders. Daar bond hij haar vast aan een stoel, haar gezicht gericht op een computerbeeld scherm waarop een tekst stond van de strekking: 'Je bent er geweest.' 8) 8) 8) Met een mes kraste hij zijn naam in haar borst. Daarna overgoot hij haar vanaf de nek met terpentine, waarop hij haar in brand stak. Na enige tijd zette hij haar onder de douche, waarna hij haar echter opnieuw brandwon den toebracht. 8) 8) 8)

    De verdachte staat bekend als extreem bezitterig en gewelddadig. Tijdens de relatie, die zo'n vier maanden duurde, verbood hij zijn vriendin omgang met anderen. Ook had hij al eens geprobeerd haar te wurgen met een fietsketting. "Als je vreemdgaat, steek ik je in brand", had hij haar al meermalen voorgehouden.

     
    Laatst bewerkt: 18 aug 2004
  8. mars15

    mars15 Guest

    ben het met je eens :+

    zo gozer is alleen een gevaar voor de maatschappij

    en dan in dat nummer het ging per ongeluk :confused:
     
  9. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Ja zie et nu pas, erg toepasselijk.."Brand ze nu" :{
     
  10. mars15

    mars15 Guest

    ja heel pijnlijk maar verder is nu.nl echt een goede site kom er vaak per dag _O_
     
  11. Masterfragger

    Masterfragger Veluwenaar

    Berichten:
    144
    Leuk Bevonden:
    0
    Tegen dit soort personen helpt een celstraf toch niet, daar zit gewoon iets los in de bovenkamer. Die wel weer TBS krijgen enz. Maar eigenlijk moet ie idd gewoon dood, waar is de doodstraf als je em nodig hebt. En dan niet een spuitje, maar gewoon heel langzaam en heel pijnlijk, wat een klerelijer.
     
  12. bl0kkie

    bl0kkie pwn4tsj p0rk !

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    6
    Klinkt als een geschikte actie voor de xbw knokploeg dit :+
     
  13. Mr. KaDiR

    Mr. KaDiR Me, Myself and I

    Berichten:
    101
    Leuk Bevonden:
    2
    is het zo grappig :confused:
     
  14. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Ik denk dat hij het bedoeld als een "ziek" gezichtje, zoniet dan snap ik ook niet wat er zo grappig is..
     
  15. bl0kkie

    bl0kkie pwn4tsj p0rk !

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik bedoel idd dat het erg ziek is om zoiets te doen....zoiets kan je gewoon niet grappig vinden. Het was meer dat mensen die snel door deze thread heen kijken dat stukje opvalt, en zien wat die gruwel heeft gedaan :).
     
  16. Japzor

    Japzor ... Biertje ?

    Berichten:
    281
    Leuk Bevonden:
    1
    Ze moeten die gozer een kogel door de kop heen jagen...
    In de gevangenis zetten kost veel te veel..
    Nog beter zelfs, hang hem op, kost je nix en hij lijdt ook meer.
     
  17. bl0kkie

    bl0kkie pwn4tsj p0rk !

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    6
    En dan zeker het liefst voor een volle ArenA of niet..:{
     
  18. Socks

    Socks a.k.a sokken

    Berichten:
    458
    Leuk Bevonden:
    0
    omg die dude is echt ziek! haar onder de douche zetten en dan weer in de fik zetten gvd. kwordt voor et eerst pist van een nieuwsbericht! een meid van 16! moet nu voor de rest van haar leven met brandwonden lopen :'-( !
     
  19. InfernoGamer

    InfernoGamer ...

    Berichten:
    371
    Leuk Bevonden:
    1
    en dan nog het mooie:

    Hij heeft een 'rap' gemaakt over dat het hem spijt wat hij heeft gedaan.
    Hij zegt daarin dat het per ongeluk ging, het aansteken uitmaken en opnieuw aansteken, rigght :{

    Hele bericht hier...
     
    Laatst bewerkt: 18 aug 2004
  20. mars15

    mars15 Guest

    waarom doen altijd die buitenlanders zulke zieke extremen dingen :mad:
     

Deel Deze Pagina