Iran Opent eerste zelfmoordacademie

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door mvdstam, 14 jun 2004.

1. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Ok, naar aanleiding van dit nieuwsbericht even een tread over Iran en de zaken rondom dit land.

De vorige tread werd gesloten omdat mensen gingen flamen en flauwe grapjes maakten zoals "Gooi er een bom op, meteen van ze af, hahaha..". Dit soort reacties zijn hier niet welkom en deze tread zal daarmee ook meteen onherroepelijk gesloten worden.

Dus met toestemming van Cole Trickle (tnx) kunnen we hier verder over discussiëren.

Ontopic: Ik vind dit zeer, zeer triest, dat de mensen in Iran zulke vreselijke dingen kunnen doet weten we, maar andere (jonge) mensen hiertoe opleiden en zelfs tot dwingen vind ik verschrikkelijk. Ze dwingen mensen gewoon aan tot zelfmoord. Bah.

2. Ak-47(P)

Ak-47(P) I love myself

Leuk Bevonden:
    8
    Ze worden volgens mij dan ook overtuigd dat ze dan naar Allah gaan en dan gaan ze juist volgens mij zelfmoordacties plegen. Die Iranezen hebben alles over voor Allah.

3. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Dan denk je soms dat Nederland slecht is. Maar ik ben toch wel blij dat ik daar niet woon. Hele tijd maar oorlog, aanslagen, bombardementen. Te erg wat ze daar doen. Dwang tot zelfmoord, hoe halen ze het in hun hoofd.

4. xbox-daan

xbox-daan fcdh

Leuk Bevonden:
    0
    Ja als je iets doet voor je geloof of vaderland dan ga je zoiezo bij Allah in de hemel maar als je gewoon dood gaat kijken ze eerst of je wel goed hebt geleefd.

5. DarkSoldier

DarkSoldier Sniper

Leuk Bevonden:
    3
    nou ja, ze worden niet gedwongen, hun wordt verteld dat ze naar Allah gaan en zo, maar een normaal rationeel mens kan toch weten dat dit complete onzin is ( No offense voor de Islam). Ze worden dus niet gedwongen, ze hebben een geheel eigen keus.

6. Argus

Argus Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Is dat ook voor Europeanen? Waar kan ik me opgeven? ;)

Ahum, ik had dit wel verwacht van Iran, maar niet de eerste. Ik dacht dat de Palestijnen wel weer met zoiets sicks op zouden komen.... Die blazen ook altijd graag hun kinderen op.

7. mars15

mars15 Guest

gadverdamme wat een klote nieuws snel invallen daar en de boel plat gooien

8. Robbertus

Robbertus X B O X

Leuk Bevonden:
    11
    zie eerste post

1 persoon vindt dit leuk.
  9. privaterayen

privaterayen Guest

ik blijf het zegge rare jongens die iraniërs

10. Ak-47(P)

Ak-47(P) I love myself

Leuk Bevonden:
    8
    Ajb.. Blijf nou 's serieus. Dit wordt dalijk gesloten door een paar loze reacties. Meld wat zinnigs of meld niets.

11. xtreme-gamer

xtreme-gamer EMAGDNIM

Leuk Bevonden:
    0
    GSSSSSSSSSSUSSSSSSSS. Kom op he. Wat een dome Moslims zeg. Plat gooien met die sooi. Ik bedoel waar zijn we nouw eenmaal mee bezig, Volgens mij is dit niet de wil van Alah maar van een gestoorde griezel. Wie bedenkt nou zoiets!!!
    Laast was er ook zo'n onderwerp in het progama netwerk. Daar vroegen je (ik denk gestoorde) jongentjes van 6 tot 18 jaar in de gaza strook wat ze wouden worden: MARTELAAR allemaal. En de ouders maar strots zijn! Er zit heir maar een plus punt aan: ze moorden zich zelf uit. Mooi megenomen.
    (Ik zeg niet dat alah of het moslim geloof slecht is, maar dit gaat mij TE ver)

12. privaterayen

privaterayen Guest

kijk xtreme-gamer weet waar die over praat

13. Argus

Argus Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Tunderdome is cool hé?

Ik denk dat als je 'de sooi platgooit' je allemaal meer martelaren creëert. Het beste kan je mensen zoals Bin Laden levend oppakken, is een grotere schande...

14. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Door dit soort reacties lopen hele discussies in het water. ;)

Kom op mensen, ga serieus reageren en niet alle Moslims in de wereld belachelijk maken.

Ik hoop dat je dat even wil terugnemen, wat een belachelijke uitspraak zeg.

Denk eraan: Niet alle Moslims aanbidden Allah als de mensen in Iran; één van mijn beste vrienden is Moslim en het enige religieuze waar hij zich mee bezighoudt is vasten. Ik wil maar zeggen...

15. privaterayen

privaterayen Guest

kijk mensen worden wel dit zoort gedachtes op gedrongen want wie knallen we in games meestal af? juist moslims of mensen die erop lijken

we kunnen beter allemaal tezamen een potje gaan gamen veel leuker als dat zelfmoord gedoe *)

16. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Kijk dat is een goede instelling 8)

Nu weer ontopic a.u.b. :cool:

17. Kane

Kane Xcusses voor de post

Leuk Bevonden:
    2
    tja... tis echt ziek wat er in sommige delen van de moslim wereld gebeurt... en jah.. tis beter om het daar tegen te houden dan ze naar hier te laten komen en ons op te blazen.. maar hou het dan wel op een relatief nette manier tegen..

18. dopmaster

dopmaster Flying High

Leuk Bevonden:
    0
    belachelijk is dit en je vraagt je af hoe ze mensen zo ver krijgen...

Laatst bewerkt: 14 jun 2004
  19. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Jawel, maar dat was omdat men racistisch ging lopen doen.
    En ook vooral omdat men hun mening niet kon onderbouwen.

Vandaar.

20. dopmaster

dopmaster Flying High

Leuk Bevonden:
    0
    ja sorry, mijn fout!

vergeten het hele draadbegin te lezen |:-

Deel Deze Pagina