Ok het was niet mn beste grap. Maar ik vind het wel humor hebben als iemand eeste ligt en loopt te zeggen dat tie goed en dan onderuit geknald wordt. Je moet zo'n spookrijder gewoon zien als een obstakel waar iedereen last van kan hebben.
ja nou, leuk... die gast ligt misschien voor de eerste keer 1st en daar is ie terecht trots op, en dan ga jij het een beetje verpesten voor hem door zo stom te doen
ik doe dat niet. iemand anders rijd wel is tegen het verkeer in. dan kan ik er best om lachen als ik eerste rijd en van mn sokken wordt gereden.
Waarom zeg je dan dat je ut ook deed? Echt genaaid is dat lag ik eindelijk is voor komt er weer zo'n kut gast aan tegen de richting, hopeloze kut kindertjes
IK was ook een keer heel goed bezig op Mugello, komt er zo'n DEBIEL aan racen tegen het vekeer in! Moet ik snel naar rechts sturen om hem te ontwijken en rij ik helemaal het gras in !!
En spelletjes hoor je ook eerlijk te spelen, tis ook niet leuk als je net ff goed doet (om een x te winnen) en er komt opeens zo'n snerjoch je onderuit halen
Mensen zoals jij zouden gewoon van Live geband moeten worden. Je verpest het voor zó ontzettend veel mensen, zonder er ook maar een seconde over na te denken.
IK RIJ NIET TEGEN HET VERKEER IN!!!!!!!!!!!!!!! Alleen ik vind het niet erg als iemand anders het doet! Ik zie het meer als een obstakel waar iedereen last van kan hebbben. Dusssssssss daarom vind ik het niet erg als iemand het doet. MAAR IK RIJ DUS ZELF NIET TEGEN HET VERKEER IN!!!!!
Jah je zegt eerst van ik doe ut, krijg je veel comentaar en dan zeg je dat ut een grapje was dus je doet uit wel maar je zei ut alleen om minder comentaar te krijgen