1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Irri spelers bij MotoGP!

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door XTM, 19 aug 2003.

  1. Seahawk

    Seahawk X-box addict

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0


    Jammer dat het altijd zo moet gaan, ik zat ook in die lobby, rij best vaak met deze mensen, en het gaat best leuk!!! met andere woorden "jongens wordt eens een keer volwassen, en ga niet overal zo tegen in, probeer elkaar nou eens te respecteren, en ....just have fun.....!!! Iemand afzeiken via een forum is wel een hele makkelijke manier. Voor de rest bemoei ik mij niet met dit soort onzin, en dat houdt de sfeer op Xbox live goed naar mijn idee..

    C-ya live

    Greetz

    PS, wouter, check ff de links, vandaag werkt het niet zo, want motogp.xbw.nl linkt naar de xbw.nl site

    Game on
     
  2. Max Calibur

    Max Calibur Unreal King

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    \

    Wie is hier nou een irritante droplul?? Jij bent nu gewoon zielig bezig door mensen een beetje zwart te lopen maken hier!! Ik kan vreselijk goed opschieten met de personen die jij noemt. Dat het voorkomt dat iemand je niet zo aardig vindt, hebben we allemaal wel eens gehad. Daar doe je niks aan, maar dan gewoon zo volwassen zijn dat je het er bij laat, in plaats van hier te gaan vitten!! Hoe zou jij t vinden als mensen je hier zwart gingen maken??
     
  3. Seahawk

    Seahawk X-box addict

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo is het Max, wij weten dat het altijd fun is om ook met deze mensen te rijden, iemand zwart maken via een forum is een beetje kinderachtig.

    Xbossjos en Krukkie zijn gewoon goede mensen om mee te gamen..laten we zeggen ....ze zijn VOLWASSEN!!!

    Voor de rest vind ik dat dit soort bullshit threats er uit geknikkerd moeten worden door de moderators, dit soort aantijgingen kan gewoon niet op een professioneel ogend forum, als men problemen heeftmet mensen kun je dat beter via een andere weg doen

    Dus XBW moderators kick deze shitty threats eruit!!!!

    AMen

    Greetz;)
     
  4. Max Calibur

    Max Calibur Unreal King

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    Amen to that Seahawk!! zin om zo direct ff potje MotoGP te gaan spelen??
     
  5. Seahawk

    Seahawk X-box addict

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Ha die Max, nou zit ff met de kids beneden, en daar staat alels wat met gamen te maken heeft, maar vanavond ben ik er weer als vanouds

    ;)

    Greetz and C-you Live
     
  6. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik vind Alex V irritant, omdat hij mij vorige week mijn vierde plaats afnam :cool: ;)
     
  7. twi

    twi Active Member

    Berichten:
    705
    Leuk Bevonden:
    5
    Jongens, ik ben het ook met jullie eens, ik heb m'n post inmiddels gewijzigd na met KRUKKIE contact te hebben gehad via XboxLive. Die post is ook uit frustratie geplaatst, aangezien ik op dat moment net (zoals al een paar keer eerder) voor een voor mij onbekende reden werd gekicked. Ik hoop het ook met jullie uit te kunnen praten, mochten jullie nog een probleem met me hebben.
     
    Laatst bewerkt: 5 okt 2003
  8. Seahawk

    Seahawk X-box addict

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Met wie heb je gesproken dan?

    Mijn reden van een reactie was

    a. ik ken deze mensen

    b. ik houd niet van dit soort threads als ze over mensen
    persoonlijk gaan

    Ik hoop dat er wat uitgekomen is van dat gesprek tussen jullie

    Greetz
     
  9. twi

    twi Active Member

    Berichten:
    705
    Leuk Bevonden:
    5
    Met KRUKKIE, dat heb ik even duidelijker in de post hierboven gezet.
     
  10. svn

    svn Active Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    stelletje nerds,

    ik speel spelletjes voor de fun, dus ik doe lekker wat ik wil lekker kloten, liedjes zingen, burnouts maken als je start en ook tegen de richting inrijden ja...

    als je daar problemen mee hebt, ga dan op een sport ofzo :mad:
    dat je je daar druk over kan maken, ben je echt een oppernerd!

    Ik lach me ook altijd kapot, als dr weer zon maloot is, die rechtdoor rijd en dan bijna alle motors meeneemt de zandbak in :D :D

    Vooral met die engels kun je lekker ouwehoeren.

    en als iemand mijn geouwehoer niet kan waarderen, dan zoek ik wel zelf een andere server op, zo ben ik dan weer wel ;)
     
    Laatst bewerkt: 7 okt 2003
  11. Vaag

    Vaag Active Member

    Berichten:
    748
    Leuk Bevonden:
    2
    Je zal wel veel andere servers moeten zoeken dan.
     
  12. Headcollector1

    Headcollector1 Mijn Verzameling

    Berichten:
    948
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar het is niet zo grappig als je net je record aan het halen bent :mad: En het is gewoon FUCKING irritant!
     
  13. Jerhui

    Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Jij bent mijn nieuwe held... ik vereer de grond waarop jij loopt.... MAN wat ben jij stoer zeg!!! _O_ *





    * Sukkel |:-
     
  14. svn

    svn Active Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    dude, wat is dit nu weer voor een kansloze opmerking? Jullie zijn echt een stel wijven bijmekaar, als je jezelf er niet zo aan gaat irriteren word het al veel leuker.....


    |:- Sukkel
     
  15. svn

    svn Active Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    edit: laat maar zitten.
     
    Laatst bewerkt: 7 okt 2003
  16. Jerhui

    Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry, maar blijkbaar hebben "wij wijven" een andere definitie van humor... ik snap er de lol er niet van om moetwillig het speel plezier van anderen te verzieken...

    Als dat mij een sukkel maakt dan zei het zo, maar ik kan geen begrip op brengen voor figuren zoals jij. Als je wil gaan kloten in MGP dan doe je dat maar lekker off-line of met mensen die dezelfde "humor" hebben en niet bij mensen die "normaal" plezier willen hebben (daar ging deze topic namelijk over). :{
     
  17. svn

    svn Active Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zei toch al mensen problemen met me hebben, dat ik dan ergens anders naar toe ga. (dus een andere server waar mensen lekker meedoen) En ik kan ook heus wel serieus racen als iedereen dat doet. Maja never mind.
     
  18. Jerhui

    Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, zand erover ;)
     
  19. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    "Nu al? Hij zou toch verbrand worden?" - Sorry, kon het niet laten.

    Irritante spelers kom ik niet echt meer tegen, speel vaak met kleine groepjes uit mn Friendslist, die zijn meestal niet irritant :)
     
  20. dotcom

    dotcom --Re$peCt ThA RulEz-

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    Na daar ben je dan lekker te laat mee vriendlooswezen!!!!
    eerst effe nadenken en dan doen heb ik altijd geleerdO-) ..

    Als je bij mij ook in de list had gestaan had ik je na dit lezen direct eruit gekickt ...

    wil nog even voor de duidelijkheid melden dat zowel krukkie als xbossjos nooit zomaar iemand eruit kicken..alleen als je zelf irritant gaat doen ......:mad:

    ps als je dit bij mij geflikt had dan viel er dus echt niet meer te praten hoor ..NO WAY!!! had je maar niet zo stoer moeten doen,, dus wat mij betreft een vette rode kaart..
     

Deel Deze Pagina