1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Irritant gedrag in X-bazar

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door emusa, 6 aug 2003.

1. emusa

emusa 2 B or not 2 B

Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm.. op zich een goed idee vind ik, maar het principe van een forum gaat zo een beetje verloren. Ik denk niet dat XBW hier iets mee gaat doen :)

2. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Klopt.

3. Fragile

Fragile Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat als iedereen die een topic start hier gewoon wat directer mee omgaat het probleem over een maand ook niet meer bestaat.

Als iemand dan wat te zeuren heeft, gewoon vermelden dat je niet geinteresseerd bent in de winkeladviesprijs, maar dat je x euro er gewoon voor wil hebben. Is toch probleem van de verkoper als ie het niet verkocht krijgt.

En als het bedrag dat een verkoper zich vraagt echt niet reeel is gewoon een aanbod doen, en wanneer je het spel echt graag wil hebben voor minder heb je dan gewoon pech. Of een PM sturen met op een nette manier de info dat de prijs in winkels verhoudingsgewijs te laag is met het gevraagde bedrag.

Gaat de lol er snel vanaf bij die harrie's die alleen maar lopen te zanikken O-)

Goh wat klinkt da toch sociaal *)

4. little_muppet

little_muppet Kirby!!!

Leuk Bevonden:
    0
    erger je er gewoon niet aan!

5. Herman

Herman The guardian ©

Leuk Bevonden:
    0
    yup, we zijn nu eenmaal mensen he,

we kopen het voordeligste product. Dus als je kunt kiezen tussen een nieuwe en een tweedehands product met dezelfde prijs, zal ik gaan voor de nieuwe..... het is wel irritant maar ja het gebeurt..

6. Eagle_1

Eagle_1 yippiekayee

Leuk Bevonden:
    0
    Sry hoor maar hoe weet jij nouw of ik geintresseerd ben of niet?
    Kun je dat zien via je computer dan? :confused:
    Maargoed was wel degenlijk geintresseerd, en wil hem natuurlijk best 2de hands kopen, bedoel kan de verkoper er ook weer wat mee en ik heb een goed werkend spel voor een lage prijs..
    Maar mag ik dan niet zeggen dat hij nieuw goedkoper is... zodat de vraagprijs voor mij mogenlijk ook aantrekkelijker word?

Weetje wat ik altijd vervelent vinden... mensen die niet precies weten wat er aan de hand is (die denken dat je niet echt geinstresseerd bent, en die niet weten wat er via pm is gezecht) dat die zich overal mee bemoeien...

Want ik heb nog wel degenlijk met de verkoper van dit spel contact gehad... alleen kun je dat niet lezen omdat het pm is...

dus hoezo niet geintresseerd????
    mag mij vertellen waar je dat aan kunt zien...

Deel Deze Pagina