1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Irritante broers/zussen

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door made_in_holland, 20 nov 2003.

  1. Crispin

    Crispin Me

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Het meest irritante vind ik: als je zusje van 10 ineens voor de tv gaat staan terwijl je midden in een spannende Live race zit. Dan verneuk je een bocht en is de hele race verkloot.:mad:
     
  2. masterChief88

    masterChief88 sesamstraat!

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn broertje komt altijd kijken, en als je dan zegt, nou doooh, gaat ie meestal weg, soms zegt ie, ga je weg? mag ik dan?
     
  3. Crispin

    Crispin Me

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn broertje zegt gewoon dat niij nu wil. En als ik niet toestem gaat hij zeuren bij m'n ouders.
     
  4. mvdstam

    mvdstam Active Member

    Berichten:
    1.333
    Leuk Bevonden:
    4
    Same problem here, dan gaan die gasten zeuren dat ik al 3 uur bezig ben terwijl ik die xbox net aan zet. :mad::{
     
  5. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Mijn broertje gaat altijd zeiken als ik op Live zit. Hij doet namelijk één of ander vaag online spelletje, en dan heeft ie lag enzo..... We zijn met 3 gamende mensen hier thuis dus we hebben nogal eens onenigheid over wie wanneer mag etc... 8)
     
  6. Navy_Seal

    Navy_Seal Guest

    haha ik heb een zus van 21 en met de xbox no prob. maar de pc poooh dan moest je eens hier zijn ! ik zit in het weekend (k sta altijd heel vroeg op in het weekend) en dan zit ik daar rustig op msn en dan bof,bof.bof.bof.bof komt me zus van haar kamer gehold ik ga nu op de computer ! waarop ik zeg : ach mens ga iemand anders vervelen i het weekend is het ene groot probleem maar doordeweeks dan zit ik meestal en gelukkig gaat ze de huis uit binnekort
     

Deel Deze Pagina