Aangezien ik alle 3 de consoles heb vind ik alles best Metroid Prime is een TOPGAME!!! Waarom vindt jij het zo brak dan?! De graphics zijn top, het geluid, de levels. Alles gewoon dus...
Waarom ik hem brak vind? Hij is, voor mij althans, totaal niet appealing! Ik heb hem een uurtje gespeeld... vond het echt helemaal niets! Qua grfx vond ik hem ook niet echt mega ofzo, sowieso de gamecube grfx vind ik tegenvallen ...
Vergeet Full Spectrum Warrior, Breakdown, BC en Ninja Gaiden niet, (vooral FSW niet) /edit Ninja Gaiden was je niet vergeten.
Helemaal mee eens Maar ik moet toegeven het voor de GameCube er in kwantiteit(helaas) steeds slechter uit begint te zien...
Nee, vind ik niet omdat ze in 2004 vast wel weer voor wat verrassingsgames gaan zorgen hoor Is gewoon lekker afwachten wat de heren van Microsoft, Sony en Nintendo allemaal gaan uitbrengen
Goed Nintendo zelf misschien wel, maar de rest (lees: third party) lijkt de GameCube voorgoed te hebben verlaten...
Nu de verkopen weer flink aantrekken denk ik dat ze weer games gaan maken voor de Cube. Wat wordt volgens jullie de topper van 2004? Ik denk Halo 2 omdat je deze ook online kan gaan doen en alles uit de Xbox gaat halen en op alle fronten het grandioze Halo 1 voorbijgaat
En vergeet de nieuwe Splintercell niet!!! Ik hoop dat ze de maanden Oktober/November doortrekken naar het nieuwe jaar, want er komen me toch wat vette games uit binnenkort.
Ofwel Halo 2 ofwel MGS3: Snake Eater ofwel (mocht hij het jaar halen) Metroid Prime 2 ofwel (mocht de conversie naar de Xbox goed gaan lukken) Half Life 2.
Half Life 2 komt straks toch eerst op de PC uit en daarna pas op de Xbox? Of gaat ie ook tegelijk met de PC lancering de winkels in?