ik vind dat die vrouw van starcraft ghost , mascotte moet worden ze ziet er wijs uit en het spel lijkt me ook wijs
Starcraft is ook niet Xbox Exclusive, komt voor alle next-gen consoles. Dus das ook nix. Geef mij ook maar Voodoo Vince!!
UHM Munch & Abe is dat niet eerst uitgekomen op de Playstation. Spel heette Abe's Odyssee ofzo, dus dat zou ook niet kunnen, een mascotte moet wel xclusive zijn anders is het nep.
w00h00, wasmachien here ik kom! Hij begon als sidescrolling gastje idd, ow nee, eerst had ie maar 1 scherm (mario bros classic ofzo). Zn eerste hoofdrol was dat dus, maar daarvoor zag je em voor et eerst bij Donkey Kong geloof ik.
Ja dat klopt, Mario's eerste rol was in een vaag spelleke met Donkey Kong, en dan moest hij zo snel mogelijk een platformpje ergens bovenaan een level bereiken........................ Ik denk dat Blinx een betere start maakt, maar of het de mascotte word, de toekomst zal het uitwijzen!!
als hij de mascotte word dan moet hij wel vriendjes hebben net zoals luigi en toad van mario zie je straks van die slechte rip-offs zo'n beer en een champignon
ik vind master chief niet ech een mascotte,een mascotte moet een leuk uiterlijk hebbe als blinx heeft en niet een man die rond loopt met een machine geweer of zoiets ookal is master chief het populairst
lol donkey kong is van rareware, in dat geval hebben ze dus ook een beetje rechten op mario.. en aangezien rareware nu voor MS werkt... maare dat kan dus volgens mij niet dat ie in een DK spel zat;/
Dat is toch wel, en Donkey Kong is niet van Rareware, maar van Nintendo, alleen die hebben een aantal DK game's door Rareware laten maken omdat die zo goed zijn dus...........
nee DK is van rareware, daarom zie je bijv ook bij mariokart de license en tnx to rareware, terwijl mariokart een nintendo game is.. maar omdat ze de char van rareware lenen moeten ze dat dus ook laten zien
Da wist ik niet, maar dat zou wel vet zijn, de SNeS games van Donkey Kong waren super machtig, die zou ik nog wel eens op de Box willen spelen!!
Donkey Kong is gewoon een character van Nintendo, hoor. Nintendo heeft de DK games aan Rare uitbesteed, maar heeft nog steeds de rechten. Banjo & Kazooie en Perfect Dark zijn wel games van Rare, en die gaan we dus wel op de Xbox terugzien
Dat zei ik dus ook al, maar toen zei Orcist dat het niet zo was, maar het is dus wel, jammer.............