1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Is dat normaal dat dat gebeurd?!?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door EgYoWns, 1 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo, mijn Xbox 360 maakt maar liefst 3 verschillende geluiden: kleine brom geluid (bij DVD en dashboard) ietsje hardere brom geluid bij (bij DVD) en met spel erin harde zuig geluid. Maar het belangrijkst wat ik wil vragen als ik een spel erin zet, en ik wil dat ik weer naar de dashboard ga. Dan druk ik op de guide button dan druk op de gele knopje die zegt: dashboard. En dan komt er iets rechts, dan druk ik op ok. Dan kommen er strepen bij dat stukje die komt. En als ik de DVD erin zet en wil vervolgens naar de dashboard dan komt er dan ook zulke strepen is dat ook bij jullie? (ik hoop niet dat er iets met de mijne is, en dat het gewoon normaal is)
     
  2. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    ja dit is normaal

    euh de strepen is onbekend (maar dat hangt van je tv af denk ik)
     
    Laatst bewerkt: 1 mei 2006
  3. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    ok dan bedankt :)
     
  4. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien worden die `bromĀ“ geluiden veroorzaakt door een FAN...

    Dat van die strepen is idd onbekend. Ik zou zelf even Microsoft opbellen.

    PS: Let aub even op je spelling...
     
  5. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    NEE! annee ik wil niet alweer bellen! ik heb al zo vaak gebeld en kom steeds met problemen me vorige Xbox 360 had dat ook
     
  6. WarriorSan

    WarriorSan Somewhere in the system...

    Berichten:
    857
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja het is kut dat sommige mensen problemen hebben met hun Xbox 360 maar ik zou toch maar bellen als je echt denkt dat er iets mis is. MS heeft een goede service ze blijven je helpen totdat het probleem is opgelost misschien belt Xbox executive, Peter Moore je zelfs..lol:

    http://www.mercurynews.com/mld/mercurynews/business/technology/14471400.htm?
     
  7. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    1ste x belde ik omdat ik niet meer kon spelen want elk 5 seconden bleef die haken. Ik had gebeld en werdt vervangen door een ander daar was ook al iets mis mee. Harde krak geluid bij aanzetten die strepen etc. dus ik belde hun had iemand die nieuw was aan de telefoon (kon weten omdat ze veel fouten maakten) volgende dag kwamen ze en hadden geen doos, en ik op die tijd ook al niet. Dus volgende dag UPS bellen om te zeggen dat ik een doos heb en dat ze kwamen, ze zeiden dat ze volgende dag kwamen. Ze kwamen niet, weer volgende dag belde ik hun weer. Hun zeiden dat ze niet wisten waarom die probleem kwam, en zeiden dat ze weer de volgende dag iemand zouden sturen niemand kwam. Ze belde me later en zeiden dat ze 2x een verkeerde adres hadden getypt ( heel gefrustreerd werd ik) dus volgende dag belde ik (vrijdag) en zeiden dat ze maandag kwamen (weer wachten) en toen uiteindelijk kwamen ze. Ik wil dit niet meer mee maken. Maar misschien ligt het ook aan mijn tv want het lag ook aan die andere Xbox 360. Ik heb alle 2 de PAL geprobeerd maar beide doen dat dus... Ik kan nog de tv proberen die beneden zit.
     
  8. Ralfje

    Ralfje Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    0
    JA, probeer eerst even een anderte tv. Lijkt me wel zo verstandig. *)
     
  9. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze zullen nu ook wel het juiste nummer in de computer hebben staan. Een 2e fout zullen ze iig niet maken!.

    Maar is idd handig om eventjes op een andere TV te testen. Misschien is je eigen TV wel verrot ofzo.
     
  10. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok heb net een ander (nieuw tv) geprobeerd en het is gewoon daar ook. En als ik een dvd kijk zie ik bovenaan en onder aan 2 strepen! En als ik weer naar de dashboard ga komt er allemaal strepen en dan ben ik bij de dashboard. Ik kan echt niet geloven dat ze zo'n fout weer maken. Weet iemand wat ik kan doen. Ik wil niet weer bellen.(maar ik wil niet dat die probleem er is) of is bellen me enige keus (gompy 3e fout....)
     
    Laatst bewerkt: 1 mei 2006
  11. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    Klinkt weer kut. maar je kan tog beter weer belle.:'-(
     
  12. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
  13. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou dat misschien aan de kabel liggen? Want die vorige had dat en die daarvoor ook al.
     
  14. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Ik zou als ik jou was toch voor de zekerheid even microsoft maar bellen.

    Alleen graag verder gaan in:
    Xbox 360 Algemeen vragen en opmerkingen

    Of eventueel in Kinderziektes xbox 360.

    Veel succes in ieder geval
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina