Is de media pro Ajax?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Suclmerot, 11 jan 2004.

  1. Suclmerot

    Suclmerot Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Graag zou ik jullie reactie willen lezen op deze stelling. Van Bommel en Van Raaij hebben er al over geklaagd. En bij feyenoord maken ze tegenwoordig maar hun eigen televisie.

    Daarnaast zei John Jaakke laatst bij RTL5 zelf dat hilversum nu eenmaal dichter bij Amsterdam ligt.

    Laat uw mening maar horen.
     
  2. patsem

    patsem zie hierboven

    Berichten:
    468
    Leuk Bevonden:
    2
    Tuurlijk is de media pro Ajax.

    Noem mij 1 nederlandse club die meer bereikt heeft?

    Dus de media is TERECHT pro ajax.
     
  3. mr.ed

    mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

    Berichten:
    1.077
    Leuk Bevonden:
    2
    dat vind ik geen reden om nu nog steeds pro-ajax te zijn. Laten we eerlijk zijn ajax heeft de laatste 5 jaar niet meer bereikt als de andere topclubs.
     
  4. Ghostkiller14

    Ghostkiller14 Visit->www.xboxen.nl

    Berichten:
    317
    Leuk Bevonden:
    0
    dat vind ik nou ook!!!
     
  5. simmertje

    simmertje Noessoes

    Berichten:
    736
    Leuk Bevonden:
    0
    Ajax haalde WEL een paar keer de 2de ronde in de CL in de laatste 5 jaar en PSV niet.
     
  6. T4rg3t

    T4rg3t -IDR-

    Berichten:
    181
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik merk wel dat er veel ajax bullshit op tv is... het mag allemaal wel wat minder, laten ze eens wat meer aandacht besteden aan andere sporten...
     
  7. Q-Dancer

    Q-Dancer Guest

    Precies..we want handbal! :cool:
     
  8. Gerbo

    Gerbo Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    6
    Ach, daarnet was er wel een heel item over het trainingskamp van Feyenoord en van Ajax in Portugal heb ik helemaal niets gezien. Op zich was het wel een komisch stukje met al die sloeberbuurten in beeld en keiharde regen. En dan op het eind: Op het moment wordt er windkracht 10 gemeten, zijn alle wedstrijden afgelast en wordt Turkije geteisterd door slagregens! :) Met andere woorden: Nutteloos dus :cool:
     
  9. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    sorry maar ajax presteert de afgelopen 5 jaar wel beter op europees gebied dan psv en feyenoord. ajax kwam vorig jaar in de kwartfinale champions league. is psv en feyenoord al lang niet gelukt!
     
  10. remco320

    remco320 350Z lover

    Berichten:
    90
    Leuk Bevonden:
    1
    Ajax heeft sowiesjo bijna het dubbele aan prijzen als PSV of Feyenoord, dus waarom zou je er dan geen aandacht aan besteden. Ajax heeft de laatste tijd ook beter verkocht als Feyenoord of PSV, Van Hooidonk voor 900.000 en Chivu voor 19.000.000 The diference is clear
     
  11. Clawviper

    Clawviper New Member

    Berichten:
    1.994
    Leuk Bevonden:
    0
    Datzelfde dacht ik ook toen ik dat belachelijke tv-programma van Feyenoord zag. Een heel programma voor één zielig clubje |:-.. Ajax heeft de afgelopen paar jaar indd niet meer bereikt dan andere nederlandse clubs. Ze zijn ver gekomen in de Champions Legue, maar heb je daar verder wat aan? Nee! Zouden ze hem winnen dan had het een heel ander verhaal geweest. Maarja, nu ze weer eerste staan in de eredivisie staan ze weer helemaal in de picture, logisch dus. :)
     
  12. ChandleR

    ChandleR jag älskar Göteborg

    Berichten:
    729
    Leuk Bevonden:
    2
    Lekkere vergelijking zeg! Hoe oud zijn beide spelers ook alweer? |:-
     
  13. Neom

    Neom Crazy Gamer.........

    Berichten:
    309
    Leuk Bevonden:
    0
    VVV Venlo :D
     
  14. SplinterX

    SplinterX ^Chief^

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    1
    Waar ik dus ook ziek van wordt is dat sommige presentators dus ook ajax kiezen. Presentators en presentatrice horen onpartijdig te zijn. En ja als feyenoord een eigen progamma heeft maakt mij neit zoveel uit, is altijd wel grappig (ben zelf psv supporter). Maar ajax moet niet zo groot doen als dat ze dus niet zijn. Want het hele nederlandse voetbal is gewoon niks, dat is gewoon neit bestemd voor europees voetbal. De media bewerty van ja ajax gaat heel goed en dit en dat!!maar agh jah je evranderdt er tog nks aan, helaas.....
     
  15. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    LoL! Ajax IS groot :) En Nederlands voetbal is gewoon niks? lOl we zijn nog steeds een van de betere voetballanden uit de wereld, mede dankzij Ajax dus.. die vele successen in het verleden heeft geboekt en bijna alle vette spelers in Oranje levert.
     
  16. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    En wat denk je nou zelf...? Denk je nou echt dat een paar mediabazen zoiets hebben gehad van: 'laten we Ajax voortrekken...?' Ik denk dat Hilversum wel betere dingen te doen heeft dan dit soort nonsens
     
  17. Ghostkiller14

    Ghostkiller14 Visit->www.xboxen.nl

    Berichten:
    317
    Leuk Bevonden:
    0
    dat vind ik ook, wat heeft PSV nou gepresteerd in de laatste 5 jaar, ze hebben alleen een abonnoment op eerste ronde champions league en ze worden soms kampioen van Nederland, zlfs Feyenoord is nog beter dan ze die winnen wel de Uefa Cup.
    Maar PSV presteert gewoon nix.
     
  18. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Absoluut, de UEFA-cup winnen is niks bijzonders....8)

    Ik begrijp jou wel, maar jij begrijpt het niet helemaal. Ajax is misschien groot in ons kikkerlandje maar Europees stelt het geen drol voor. Net als het Nederlands elftal, dat daar mensen trots op kunnen zijn na die trieste voorrondes...
    Nederlandse clubs en spelers missen de mentaliteit om iets te bereiken, ze hebben geen winnersmentaliteit.

    Maarre, ik heb ook altijd het idee dat de media pro-Ajax is. Niet omdat Ajax zoveel gewonnen heeft maar simpelweg omdat Hilversum dichter bij A'dam dan R'dam ligt en veel presentatoren daarom voor Ajax zijn. Aan de andere kant is het gelukkig wel weer minder geworden de afgelopen jaren. Een poos geleden was het voor bekende nederlanders echt stoer om te zeggen dat je naar de Arena ging.
     
  19. Jajojo

    Jajojo ÜberCosy!

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    4
    Nee!

    Het gezeik van die PSV-ers is typisch calimero-gedrag.
     
  20. the Outblast

    the Outblast hoi

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    het grootste deel van Ajax is buitenlander, en buitenlanders worden niet toegelaten tot oranje...:{
    Nederland is nx, nederland is een van de betere voetballanden, omdat er in andere landen(buiten europa) niet zoveel gevoetbalt wordt

    kampioen van nederland == beste van nederland, als dat al niets is, wat stelt ajax op dat moment dan nog voor....:{ en dan kan je wel gaan zeuren over een paar wedstijdjes internationaal voetbal, maar wat je over een heel seizoen doet, zegt toch meer over je kwaliteiten...:{

    Het gaat er neit om dat ze dichter bij A'dam liggen dan bij R'dam, want ook als ze voor feyenoord zijn is het nog niet goed, ze horen objectief te zijn, en alles evenveel aandacht te geven
     

Deel Deze Pagina