Dat volg ik wel, eerst was het niet de bedoeling dat er constant gezegd werd hoe fijn een modsjip is, dat lees ik steeds meer op deze sait. Als we nou alle soorten gaan bespreken in de volg. thread zonder links, weet ik welke ik moet gaan halen.
Bron : www.Xbox-XXXXXXXX.com Inside info on Xbox Live. >> It has been confirmed that Xbox Live will only be supported in Noth America in the beginning. But our sources tell us that the only way they will know that you are in North America will be the Method of Payment (credit card info) which will tell them where you registered from. So what you need : Modded xbox (play import Xbox live Disk) Registration with CC from the states It's unknown if MS will really try to detect modchips with xbox live , but so far xbox live betatesters have reported that modchips aren't detected on xbox live.
Ik heb een NTSC Box dus als je met een gemodde box online kunt moet het ook met de NTSC lukken? Plus dat m'n broer in de US zit, dus kan zijn creditcard lenen. Zou wel te gek zijn als het kan.
Lekker offtopic allemaal. Eeh..eh.. boefies/ouwe sokkies van me, ik ben alleen geen mod meer dus tsjah..je hebt verder weinig aan mijn vote. Was gewoon complimentje.
Weet ik, wordt ook zeer op prijs gesteld!! On-topic: Hoe dat zit met het opsporen van die omgebouwde Xboxen, ik denk dat MS eerst een 100% waterdichte manier wilt hebben voordat ze het iig proberen. Xbox-live met een ge-modde box brengt wel de kans met zich mee dat je tegenstander de mogelijkheid heeft om vals te spelen!!