1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Is de Xbox 360 het nog waard?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door raiserfist, 6 mrt 2012.

1. Yaran08

Yaran08 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Op zich heb je wel gelijk op sommige punten, en nou moet je natuurlijk zelf weten wat je doet, maar ik persoonlijk vind een pc niet volstaan. Dit is natuurlijk mijn mening, maar ik vind toch een Xbox (of Playstation) persoonlijk veel lekkerder spelen. Maar zoals ik al zei, als een pc voor jou volstaat, dan heb je natuurlijk geen Xbox nodig. Ik zou gewoon goed vergelijken wat het beste bij je past, dan kom je er wel uit denk ik.

2. Looney

Looney Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    En een pc moet je vaak meerdere keren per jaar upgraden en wat is er belangrijker? Grafisch geweld of gameplay?

Voor een goede pc betaal je ook veel meer dus mag je ook wel verwachten dat het er grafisch beter uit ziet toch? :)

Gamen doe ik het toch het liefst lekker op de bank controller in de hand en een bak chips op tafel! Vooral als je mensen over de vloer hebt en samen wil gamen is een console toch wel stukken prettiger!

3. Yaran08

Yaran08 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ja dat bedoelde ik ongeveer, dus, wat wil je liever?

4. Emileu

Emileu Active Member

Leuk Bevonden:
    33
    meerdere malen per jaar nog wel.....

Als je het gewoon in 1 x goed doet zit je de komende jaren wel goed. hoef je niet eens heel duur uit te zijn.

En dat gamen met controller op de bank kan ik ook gewoon op de pc hoor. Mijn pc staat gewoon in de slaapkamer en dan kan ik draadloos in de huiskamer spelen zonder vertraging. Dit gewoon met dezelfde x360-controllers.
    Ik ben er soms zo van in de war dat ik na het spelen mn xbox wil uitzetten terwijl hij niet eens aanstaat. :)

Oftewel, de huidige pc's zijn gebruiksvriendelijker dan men vaak denkt. Als je een x360 controller hebt aangesloten wordt deze altijd meteen herkend en ook meteen goed ingesteld.

Toch zal een console over het algemeen toch nog wat makkelijker wezen. Zeker met installeren etc.

maargoed, Is de xbox het waard. dat is net wat je er mee wil gaan doen. Er is genoeg aanbod om een hoop plezier te hebben. Of het een verstandige investering is met een xboxopvolger op komst is een ander verhaal.

met een (snelle) pc in huis zou ik geen 360 meer kopen.dan beter op de pc en later eventueel de next gen

Laatst bewerkt: 19 jun 2012
  5. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Lol meerdere keren per jaar...
    Mijne gaat al prima 3 jaar mee. Volgend jaar ook. Misschien daarna moet ik hem eens een keer updaten

Deel Deze Pagina