ja het is het volgens mij zeker waard.. maar lees eerst even wat reviews en kijk wat voor spellen erop je aanspreken.. op een xboxforum heb je altijd veel kans dat mensen zeggen dat de gamecube niet zo interessant is.. ik zeg niet dat ze ongelijk hebben, maar ze hebben geen gamecube omdat ze de spellen minder interessant vinden dan die van de xbox..
ik heb er geen moment spijt van gehad dat ik m'n gamecube met de launch heb gekocht en ik vind het echt een prachtding..
dit is zeker een goed moment om een cube te kopen.. voor die prijs.. een limited edition cube + limited edition zelda.. naast zelda en metroid die al uit zijn en allebei toppers zijn kan je dit jaar nog uitkijken naar F-zero, Ikaruga (wat al uit is?), iss3, resident evil 2, Hitman 2, resident evil 3 (ow.. wacht, zo heel speciaal waren die resi games toch eigenlijk niet? toch doodgewone ports? nouja, chek reviews van de spellen voor info), Viewtifull Joe (holyshit! dat komt al in de zomer uit!), Soul Calibur 2, harvest moon..
van de volgende games is de releasedatum nog niet helemaal bekend maar kijk ik persoonlijk erg naar uit:
mario kart, pikmin 2, kirby's air raid, Donkey Kong GC, Starfox armada, Resident evil 4, Rogue sqaudron 3, Metal Gear solid 3 (was dit de GC exclusive Metal Gear?)
games die al uit zijn en zeker het bekijken waard:
Rogue Squadron (verplichte kost voor iedere starwars fan)
Super Smash Bros. Melee (wreedste game EVER als je het mij vraagt)
Mario Sunshine
Pikmin (ook in prijs verlaagd, net als smash bros, unieke game ervaring)
Eternal Darkness
Resident Evil (zero)
en voor de mensen met een Sonic-comples (like me)
Sonic Adventure 2 battle en Sonic mega collection..
als je er tijd en geld voor hebt zou ik het zeker doen..
jep..
maruhm.. wil je meer informatie over ALLE toekomstige releases, wacht dan op de E3.. die vind op 13 t/m 15 mei plaats.. verwacht de eerste specials in tijdschriften en op internet rond die tijd..
Laatst bewerkt: 8 mei 2003