Geruchten dat PAM Entertainment aan een voetbalspel werkt????Word ik niet echt vrolijk van. Niet weer zo'n spel met lange laadtijden en verneukte rankings.... Geruchten dat EA online gaat??? Neeeeeeeeeee....Fifa is het gewoon niet en zal het ook niet worden. Geruchten dat PES op Xbox + Live komt??? Laten we het hopen. PES 3 is op dit moment het ultieme voetbalspel. Als je ze allemaal gespeeld hebt is er volgens mij geen andere conclusie mogelijk. Maar ja, ik denk dat het PAM gerucht wel uit zal komen, dus laten we maar hopen dat ze het dit keer wel in een keer goed doen...
virtua striker 2002 op de gamecube was 4x nix...scoorde gemiddeld in de reviews ook maar iets van 6.5 het is echt zo'n arcade game die niet werkt op een console pro evo is voor mij wel de standaard
Ja klopt PRo Evo 3 is the bomb. Eigenlijk zouden ze speciale versie van uit moeten brengen genaamd: Pro Evolution Soccer 3: Golden Guide Division
lol dat is maar net wie de sponsor is, kan het zomaar dit worden: Pro Evolution Soccer 3: pampers hug 'n go division! maar ff ontopic: @dialogical: het moet toch niet zo moeilijk zijn om die gameplay te kopieren? (beter goed gejat...) ea doet dat ook wel een beetje maar niet helemaal, die willen toch hun eigen dingetjes toevoegen andersom kan natuurlijk ook, dat konami gewoon de presentatie van fifa jat (denk aan intro en menuutjes) en eindelijk voor goed commentaar zorgt
Gameplay van een voetbalspel is juist moeilijk om te kopiëren. 22 mannetjes een realistische AI meegegeven, is toch echt niet zo makkelijk. Noem één voetbalspel dat ook maar in de buurt komt van de PES reeks?
Weety je wat voor soort voetbalspel ze moeten maken,Soccer2k4 Zeg nou zelf de 2k's series zijn altijd wel goed
als het kopieren van gameplay idd moeilijk is, moet konami gewoon de ''presentatie'' van fifa jatten, dat lijkt me niet zo lastig
"moet gewoon even jatten" zit er sowieso niet in. Welke kant je het ook maar op wilt (Fifa met PES gameplay, PES met Fifa presentatie). Het gaat bij beide franchises over een jarenlange opbouw en groei naar wat ze nu zijn. PES met de geweldige, gebalanceerde gameplay en Fifa met de erg goede presentatie maar meer arcade / casual gameplay. Die ook een stuk minder speelt imho. Dan is het niet zo dat je even een nieuw bedrijf (als in, nieuw op de voetbal-game markt) deze elementen laat kopieren / jatten / nabouwen, Live gameplay laat toevoegen en : voila, de nieuwe ultieme footiegame is daar. Want die missen dus die jarenlange ervaring van het maken van zo'n soort spel. Konami heeft blijkbaar bepaalde redenen om PES nog niet naar de Xbox te brengen (exclusief contract met Sony?), dat probleem zou blijven. Met Fifa blijft het probleem dat EA voorlopig nog niet met hun spellen op Live komt. En dat de gameplay niet eens in de buurt komt van de PES gameplay. En de gameplay "even kopieren".... mochten ze willen Tja, PAM heeft bewezen ´out of the blue´ een Virtua Tennis beater te kunnen maken. Natuurlijk wel met vele slordigheidsfoutjes, maar het essentiele deel van het spel is goed; de gameplay en presentatie. Hopelijk zal van de fouten geleerd zijn. Als PAM, of een developer als PAM een footie-game zou maken, dan nog zou het me verbazen als de speelervaring in de buurt zou komen van een spel als PES3. Voorlopig zie ik dus weinig perspectief voor een heel goed voetbalspel op Live. Tenzij Konami met een verassing komt, of PAM met net zoveel passie een spel maakt als dat aan Top Spin is gewerkt.. en er is geleerd van de fouten. Als EA onverwacht toch ineens op Live mocht gaan met Fifa zou het tof zijn; maar dan hoop ik wel dat de eventuele nieuwe (online) Fifa een stuk beter is qua gameplay als 2004.
maar het kan toch niet zo moeilijk zijn om pes van beter commentaar te voorzien? daarnaast hebben ze de meeste licenties al binnen qua spelersnamen, ze moeten alleen nog ff de menuutjes wat mooier maken en er een leuke muziekje achter zetten daarnaast kan de hele entourage in het stadion een stuk beter, juich animaties zijn bijvoorbeeld erg matig in pes 3