ik gebruik geen router volgens mij. Ben niet zo'n tech wonder. Heb gewoon dat plugje, die je normaal in de pc stopt voor internet nu in mijn box gepleurt
en heb je door die rechtstreekse verbinding dan geen problemen? in Xbox Magazine staat dat als je een rechtstreekse verbinding hebt je xbox niet wil inloggen (lees: verbinden met de server) hopelijk niet want ik heb ook een rechtstreekse verbinding.
momenteel alleen nog Moto GP, maar ga van de week eventje Ghost Recon kopen, want die schijnt heel vet te zijn
speel je de moto gp-demo (die je dus gratis bij je starterskit kreeg) of speel je het complete spel. en ff een vraagje: kun je als je de demo speelt ook uitkomen tegen spelers die het volledige spel hebben?
met de demo kan je eigenlijk alles, behalve keuze ut een paar motoren en op de meeste circuits doe je als ghost mee, maar je tijden worden wel genoteerd. Je kan dus ook tegen spelers met het volledige spel, maar die hebben dan wel een voordeel ik zelf speel demo
en Moto GP, wat speel je dan? Quickmatch of Optimatch? Moet je bij optimatch dan op 21 man wachten ofzo dat duurt toch veel te lang?
O.k., thanx heb nu weer veel info over XBL! morgen krijg ik trouwens Telenet, dus nog juist een starterkit bestellen bij de gamesboer en we zijn ermee weg.
en wat vind je van moto gp zou je dat mij wel kunne aanraden of kan ik beter voor uc of ghost recon gaan
Ik had laatst 1 week lang (dagverhuur 4,50 per dag) Medal of Honor gehuurt, omdat ik dacht dat je met die online kon en ik wou even beetje inkomen . Bleek dat ik Medal of Honor met Ghost Recon heb verward, beetje dom...maar goed En volgens mij lijkt Moto GP me eentonig worden na een tijdje, of heb ik het mis?
Heej Jaylee, hoe lukt het met MotoGP? Kun je een beetje meekomen? Kun je evt. rondetijden posten en wat ervaringen delen ?