Is er dan echt zo weinig E3 topnieuws?

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door tha messenger, 14 mei 2004.

1. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    Ja maar mensen verwachten ook altijd dat de E3 al hun verwachtingen overtreft wat bijna nooit zo is. Ik vind het alleen jammer dat er nog niks over perfect dark zero en de xbox 2 is verteld. Dat zijn voor mij toch wel tere puntjes, zeker perfect dark. Daar had ik vorig jaar al gehoopt wat meer over te horen.

2. Silent Power

Silent Power Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ze hebben enorm gelachen op hun persconferentie. Dus leuke vormgeving zonder inhoud what else is new.

3. Cyber-Ninja

Cyber-Ninja Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ach ik heb behoorlijk wat interesante titels gezien voor de xbox.
    De pest is alleen dat ze al aangekondigd waren.

4. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    Niet waar, zonder Halo 2 zou het Jade Empire zijn die alle aandacht op zich zou vestigen.. Vergeet niet, KOTOR was bij veel recensenten het beste spel van 2003, en Jade Empire lijkt van minstens evengoede kwaliteit te worden, met fantastische graphics, een indrukwekkend battle-systeem en een interessant verhaal die weer op jou keuzes ingaat (a la light-dark van kotor).
    Dan is er ook nog Forza Motorsport, onderschat dit spel niet... en KOTOR2.. of Sudeki.. Kameo.. EA op live.. Mechassault 2.. En met een beetje geluk krijgen we nog wat te zien, want als ik me niet vergis is het tijdsverschil zo'n 9uur.. Dus nog genoeg tijd voor verrassingen..

5. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Het enige waar ik echt enthousiast van werd was de halo 2 trailer. En dat zagen we vorig jaar ook al. Hetzelfde geldt voor Sudeki, Fable, Kameo en nog wat van de top microsoft spellen. Het worden waarschijnlijk toppers, maar we hebben het vorig jaar al gezien. En een spel als Forza motorsport mag dan wel hip worden, het weegt bij lange na niet op tegen een nieuwe handheld, of een metroid. Nintendo heeft het gewoon slim bekeken. Iedereen herrinert zich nog het debacle van vorig jaar. Hoe leuk een pacman Vs. ook is (serieus, dat spel is geweldig in multiplayer), het kon niemand iets interreseren. Nu komen ze met een aantal geweldige first party titels, met een handheld, én de mededeling dat al meer dan 100 ontwikkelaars DS Dev kits hebben aangevraagd. Tja, een gigantisch verschil dus, en daarom ook die uitzinnige reacties van Ninty fanboys. (waaronder ik... ahum)

6. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Voor mij is het een redelijk geslaagde E3. Mij maken die aankondigingen niet zo gek veel uit. Xbox2 is leuk om te zien, maar van mij mogen ze nog wel ff wachten en daarbij, hij komt wel....of hij deze E3 bekend wordt gemaakt, of over een jaar.

De games die ze hebben laten zien d.m.v. screens/trailers kende ik al en om eerlijk te zijn, hoef ik er ff niks meer over te horen op screens en trailers na. Ik wil voor een verrassing komen te staan als ze uitkomen. Met Fable heb ik overal info vandaan gehaald en lijkt die game voor mij nu niet meer zo vernieuwend als een jaar geleden.

Voor mij is het dus redelijk geslaagd met trailers en screens van, voor mij, topgames als: Doom 3, Half-Life 2, Halo 2, Fable, Sudeki, Jade Empire, Conker: L&R, Kameo, KotOR 2 etc. etc.

7. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Ik zou nu niet op het laatste moment gaan hopen op een mega onthulling, alles kan, maar het lijkt me zeer onwaarschijnlijk. Bovendien is het handiger om dat tijdens de pre-E3 conferentie te doen wanneer alle ogen op je zijn gevestigd.

Mensen klagen te veel, Xbox heeft een fantastische line-up. Jammer dat er niet meer nieuwtjes waren, maar er zijn nog genoeg spellen met potentie die moeten uitkomen. Bovendien zijn ze mooi verspreid over dit en volgend jaar, tot aan de Xbox 2 genoeg (top)titels.

Het gras is altijd groener bij de buren. Nintendo komt met een nieuwe Zelda, zeg nou eerlijk, was dat een verassing (ziet er overigens mooi uit, dat wel). Van de Nintendo DS was ook al lang en breed bekend dat hij uitkwam, alleen lieten ze er nu wat van zien. Je zou het kunnen vergelijken met bijv. Halo 2, maar dat is geen nieuws.

Ik hoop niet dat ik niet te negatief overkom tov Nintendo, ik wil alleen maar zeggen dat alles heus niet zo slecht is als sommige mensen denken. :)

8. Kronos

Kronos Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Microsoft heeft de beste online service en de beste spellen om online te gaan. Dit staat op nummer 1 bij mij. Daarom ben ik best blij met de spellen die op live! gaan komen. Vooral Halo 2, UC 2, Rainbow six: Black Opps, Battlefield en nog heel veel spellen waar ik op dit moment niet opkom...

9. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    Hmmm, tja we hebben dan wel nieuwe trailer van Halo 2, maar had liever een nieuwe trailer gezien van een singleplayer missie, of in ieder geval als extra filmpje erbij... Dat filmpje van vorig jaar was echt vet!

10. Diego

Diego Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    *Hoping for Perfect Dark Zero als grande finale!:D

Of ehhh...is de E3 inmiddels afgelopen....?:{

Laatst bewerkt: 14 mei 2004
  11. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    De laatste dag is nu bezig... Ik had eigenlijk ook wel wat meer nieuws verwacht. Natuurlijk is het nieuws dat we nu gekregen hebben erg goed (Halo 2 bijv. _O_) Maar toch had ik op iets meer gehoopt.

12. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    Ninja Gaiden 2 hopelijk ..

Het is nu in L.A ongeveer 14 uur 'smiddags ... nog vollop bezig dus.

13. wesleyX

wesleyX Sword From Heaven

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had er wel wat meer van verwacht, filmpjes van Halo 2, Sudeki enz. zijn wel leuk.
    Toch zat ik meer te wachten op nieuwe aankondigingen, Xtoy was nieuw voor mij.
    Alleen Tecmo heeft een nieuwe game aangekondigd, helaas houd ik niet van Mech-games.

14. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    100 Bullets ziet er strak uit!

15. Silent Power

Silent Power Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    MS heeft een killer app HALO 2 die ik al ruim een jaar gelden heb gereserveerd. Dat is voor mij het enig interessante voor de rest was het zeer lauwtjes. De kerst wordt enorme omzet gegenereerd en dan zijn de toppers als sudeki, Ninja Gaiden, RSC2 al lang gereleased. Dus hebben ze alleen HALO2 als killer app. (Begrijp me goed een killer app is iets anders dan een hele goede game) he IMHO is dat in en in triest. Next show better I hope!

16. goodfella

goodfella You're fired!

Leuk Bevonden:
    65
    ?

Ik speel Sudeki en Ninja Gaiden liever vandaag dan dat ik er tot de kerst op moet wachten. Ben vrij kritisch tav MS, maar als we straks de 1e helft van 2004 gaan analyseren dan heeft de Xbox met ruime afstand gewonnen. Ik vind de spreiding van toptitels prima, bovendien worden de verkooplijstjes met Kerst toch weer volledig gedomineerd door de multiplatform shit van EA en een enkele topper van Ubisoft. ;)

Deel Deze Pagina