Is er leven na de dood...

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Outlander, 4 mei 2004.

1. Outlander

Outlander Join the Mages

Leuk Bevonden:
    0
    Een begraafplaats in Santiago biedt cliënten doodskisten aan met sensor, zo meldt Ananova. De sensor in de kist neemt bewegingen waar. Deze vernuftigheid is ter voorkoming dat iemand levend wordt begraven.

Las ik net op nu.nl

Een geruststellend idee.., maar hoe zit dat nu bij crematies. Dan ben je gewoon te laat met blussen.

2. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Lekker dan. Lig je net te pitten, staat je haar in de fik....

3. McRed

McRed PSPZone.nl

Leuk Bevonden:
    18
    Haha, k zag t net bij Vironica Vibes, maar hoe kan zoiets gebeuren? Ik bedoel je wordt pas na drie dagen verbrand of begraven! Merken ze lijkt mij wel!?

4. halo nerd

halo nerd i like halo

Leuk Bevonden:
    0
    je kan ook last hebben van schijn dood :confused:

5. SiLeNt

SiLeNt Elite

Leuk Bevonden:
    0
    Dat lijkt me shit als je schijndood bent en je hebt ook nog is gekozen voor crematie...

6. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Lijkt me nog kutter als je wakker word en je ligt in een kleine kist onder de grond... Bah...

7. Celtic-X

Celtic-X Royal Dutch

Leuk Bevonden:
    1
    Ja dat is echt eng. Dat was ook in het boekje Het Gouden Ei van Tim Krabbé. Werd de hoofdpersoon op het eind ook levend begraven door een of andere Franse gek die dat ook me zijn vriendin had gedaan...

8. halo nerd

halo nerd i like halo

Leuk Bevonden:
    0
    jah ik heb een keer een programma gezien dat ging over mensen die er wel eens last van hadden en toen was het een mevrouw die was dan schijn dood maar niemand die het wist behalve haar zoon maar niemand geloofde hem en ze was al dood verklaart en hij maar zeggen nee dit heefft ze vaker gehad maar ze geloofde hem niet en toen werd ze ineens weer wakker zo toen stonden die mensen te kijken joh hhahaha

9. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Er zijn in het verleden vaker kisten gevonden met een bekraste binnenkant.
    De oorzaak van deze krassen, waren de vingernagels van de begraven personen.
    Deze waren schijndood, en probeerde na het ontwaken uit de kist te komen.

Toch knap. Je weet dat je begraven bent.
    Je weet dat je dik 1,5m (al dan niet meer...) onder de aarde ligt.

Grote jongen die en door de kist kan slaan / krabben en het instortende zand kan overleven...

10. HeAvY-GeAR

HeAvY-GeAR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat lijkt me echt klote; mischien moet ik er ook eens over nadenken om die sensoren te laten plaatsen.

11. Slashhead

Slashhead Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik ook ooit iets over gelezen inderdaad, maar ik vraag me dan wel af hoe het met de zuurstofvoorraad zit. Die is toch nagenoeg nihil of heb ik het nou helemaal fout?

12. Graveheart

Leuk Bevonden:
    1.548
    Als je schijndood bent, adem je bijna niet geloof ik.
    Dus in het geval van levend begraven, hebn je waarschijnlijk maar zuurstof voor een paar minuten.
    Voeg daar aan toe dat je direct in paniek raakt, paniek = sneller ademen, en je kunt het eigenlijk wel schudden.

13. Sokkebokje

Sokkebokje Guest

ik hoop voor de gothics dat er leven na de dood is...
    zou ook lulig zijn als het niet zo was

14. Graveheart

Leuk Bevonden:
    1.548
    Waar heb jij het nou weer over? :confused:

15. Sokkebokje

Sokkebokje Guest

over gothics die zichzelf met plezier verwonden en mischien zelfs doodmaken... tja dan is het toch jammer om op zon jongen leeftijd te sterfen

16. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    blaaaaaaaagh echt een nachtmerrie, levend begraven worden.. in killbill2 gebeurd het ook, je krijgt het er gewoon benauwd van als je ziet dat iemand levend in een kist onder de grond ligt.

17. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    dat is inderdaad best wel vervelend, maar ja gewoon zorgen dat je je gameboy bij je hebt dan sterf je nog leuk he. :{

18. Gamer

Gamer PS3 - 360 Verslaafde

Leuk Bevonden:
    1
    shit zeg ... geloofen die mensen dat die dode weer gaan opstaan ... en als zombie's of zo terug komen..... hoe verzinnen ze zo iets zeg

hmm werkt die sensor ook als er beweging in het gebied van de kist is ??

19. MieZ

MieZ Avaholic

Leuk Bevonden:
    8
    idd, gewoon ff Beatrix Kiddo-stylo uit die kist komen... Nixx aan 't handje (ook geen huid meer, maar je moet er iets voor over hebben)

20. Sokkebokje

Sokkebokje Guest

dat is ook de reden dat mensen in zombies geloofden...
    maar ja kun je het ze verwijten? zie je opeens je schoonmoeder uit haar kist stappen...

Deel Deze Pagina