1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Is er nou ergens een betrouwbare release lijst?

Discussie in 'Algemeen' gestart door .:· ChirreD ·:., 23 feb 2002.

1. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
  2. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Als deze lijst klopt.......battlefield gelijk al!!:9
    Zit alweer op titeltje of 5/6 voor maart alleen.:9

Enneh, ik zal aan je denken;)

3. MadMonk

MadMonk Behind you...

Leuk Bevonden:
    0
    In gedachten en hart zul je altijd voortleven.

4. femmerink

femmerink Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zover ik weet en zover er te bestellen is bij onze groothandel zijn er bij de launch van de xbox de volgende games te koop:
    Amped

Blood Wake

Dead or Alive 3

Fuzion Frenzy

Halo Xbox

Oddworld: Munch oddysee

Project Gotham Racing

Rallisport

Volgens de PU mogen de rest van de games trouwens pas 3 weken na de launch verkocht worden de eerste 3 weken zijn voor microsoft games zelf.

OF dit juist is kan ik niet 100% zeker zeggen maar volgens mij is dit echt zo.
    Groetjes Frank

5. .:· ChirreD ·:.

.:· ChirreD ·:. ee-dee-ot

Leuk Bevonden:
    0
    Je werkt zeker bij informatique? dat is precies dezelfde lijst met die 8 spellen :)

en nee lijkt me sterk dat er maar 8 spellen bij de launch zouden zijn, er waren er 19 bij de amerikaanse ongeveer en er moeten er wel een stuk of 20+ zijn bij de EU launch.

6. Jelle Paul

Jelle Paul Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    JSRF pas 29 maart:'-( :'-( :'-( :'-( :'-( :'-(

7. femmerink

femmerink Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nee niet die een ander online winkeltje binnenkort online. Maar volgens mij zit ik echt juist overal kan je ook alleen maar die spellen bestellen en geen andere kijk naar discovery dixons etc. heb jij al ergens een ander spel te koop gezien volgens mij niet he?

Frank

8. cyber

cyber De oude garde

Leuk Bevonden:
    1
    volgens mij komen er gewoon een stuk of 15 spellen bij de release en niet 7 spellen

9. .:· ChirreD ·:.

Leuk Bevonden:
    0
  10. femmerink

femmerink Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jah das waar daar staat die wel, maar hoe dat kan snap ik niet ons is het echt niet gelukt om aan zo`n game te komen alleen die spellen die ik eerder noemen komen ook in onze winkel te liggen. Dus ik snap niet waar die gasten die games dan wel vandaan halen.

Maar laten we het hopen dat het wel zo is zodat ik toch lekker JSRF kan gaan spelen de 14de :D en anders houd ik me wel bezig met amped.

groetjes Frank

11. femmerink

femmerink Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is zowieso een beetje vaag winkeltje volgens hun komt ook DOA 3 pas 28 maart uit snap niet waar die verschillen nou vandaag komen.

Frank

12. .:· ChirreD ·:.

Leuk Bevonden:
    0
  13. simmertje

simmertje Noessoes

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is er nou zo leuk aan dat spel ik vind het maar een vaag spel

14. femmerink

femmerink Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hehe ga die reviews eens lezen joh en die filmpjes kijken mega spel man!
    Frank

15. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    wow dude jij praat poep :confused: ? MS wil juist zoveel mogelijk titels hebben op de launch man..

16. femmerink

femmerink Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik praat geen poep, ik vertel alleen wat er in de PU stond en wat ik tegen was gekomen bij het opbouwen van het winkeltje.

Ik ben trouwens weer een winkel tegengekomen, E-plaza in Rotterdam die beweren dat er bij de releas ca. 15 topgames verkrijgbaar zijn.

hey maar wouter waar haal jij dan vandaan dat er meer games bij de release zijn. Kijk bijv. op de demo sets staan ook maar paar spellen op. En een officiele launch list is er nog niet dus hoe kom je er nou bij dat ik poep praat mischien heb ik het wel juist.

Frank

17. .:· ChirreD ·:.

Leuk Bevonden:
    0
    Eh net of de demoset per se een demo van elk spel moet hebben dat uitkomt, beetje stom argument :p

maar nee lijkt mij gewoon sterk dat er maar 8 spellen komen voor de EU launch :)

Het zouden er meer moeten zijn dan in de USA lijkt mij... en dat waren er al 19, en ondertussen zijn er al een aantal bijgekomen.

18. femmerink

femmerink Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    jah oke zit wat in :D Maar ik bedoel meer Microsoft maakt geen enkele reclame voor een ander spel overal waar ik een foldertje vind een boekje etc. dan zie ik daar nooit JSRF in. Dus vraag ik me af of die wel uitkomt 14 maart.

en sorry maar dit argument is nou ook niet echt sterk:
    Waarom zouden het er meer moeten worden? Het lijkt mij eigenlijk best wel logisch dat er vooral microsoft games komen want daar verdient microsoft toch ook het meeste op? Het lijkt mij best logisch dat ze eerst flink willen vangen voor hun eigen games voordat ze anderen mee laten doen.

Frank

Laatst bewerkt: 26 feb 2002
  19. cyber

cyber De oude garde

Leuk Bevonden:
    1
    je moet niet naar de release dates van dimensionplus kijken.
    Die kloppen (haast) nooit.

20. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8

Omdat die demo DVD de demo DVD is van de MS games :) Er komen zo'n 18 games uit met de launch.. Je hebt het niet juist omdat MS juist GRAAG wilt dat er meer games, en ook 3rd party, games zullen zijn bij de launch.. zoek op xbw.nl maar ff naar release lijst ofzo, tijdje terug kwam er n aantal lijstjes voorbij..

Deel Deze Pagina