Zit nu toch wel te twijfelen of ik 'm haal. Eerst wilde ik 'm heel graag, toen hoorde ik dat er geen Live functie in zat..dus hoefde ik 'm niet meer. Maar nu ik dit lees lijkt ie me toch wel leuk! Een basketbalgame misstaat nooit in je collectie!
Koop hem joh, het is de laatste in de serie... 6e en laatste deel. Voor de 30 euro krijg je een mega compleet spel met tal van opties, met helaas dus geen Live. Je kunt overgens wel een roster update downloaden.
Zeker als je verliest. Iedere wedstrijd scores van 130-125 zijn nou ook niet echt realistisch te noemen. En dan heb ik nog wel Ben Wallace als center
Ik speel met de Phoenix Suns. Ik kom meestal in die 12 minuten totaal per match op ongeveer 50 punten voor de winnaar.
Heb deze game voor maar 30€ gehaald, goede zet van SEGA, heb het nog niet gespeeld maar ik weet zeker dat dit dé beste basketball game is.
Ik ben ook overgestapt. Je hebt ook meteen geen reserves meer nodig, dat scheelt ook weer Fantasy draft: C: O'Neal (95) PG: Francis (90) PF: Martin (85) SF: Posey (80) SG: Giricek (75) In de reserves heb ik Hudson, Szczerbiak, Rogers en Gadzuric. Ga na het seizoen kijken of ik een betere SG kan krijgen. Heb alleen wel dat het regular season zo saai is. Ik sim er meestal maar doorheen, om meteen naar de playoffs over te gaan.