Is Fable nu uit?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Diz4r, 7 okt 2004.

  1. Dokter Gonzo

    Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    voor die 10 euro korting bij gcshop wacht ik nog wel een dagje. geen probleem
     
  2. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Er zijn al winkels die hem 7 october verkochten. Media Markt in Rotterdam, Bart Smit in Rotterdam en de plaatselijke gameboer in Gouda.
    En de graphics zijn idd super mooi _O_
     
  3. CHAOZ LORD

    CHAOZ LORD Xlife

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier was ie nog nergens te spotten(groningen) Als de FRS hem morgen niet heeft draai ik denk ik door en moet ergens worden opgenomen.
     
  4. Hypno

    Hypno Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Wheheh ik ga hem over 8 uurtjes halen WOEI!
     
  5. Lars

    Lars StarFucker!®

    Berichten:
    930
    Leuk Bevonden:
    1
    er waren strikte regels dat het echt pas 8 oktober mocht, bij ons was een MS vertegenwoordiger langsgeweest
     
  6. nnex

    nnex just NNEXíng it,baby

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    0
    Woot!

    gistermiddag even Fable opgehaald bij de lokale gameshop(Den haag) en 8 uur non-stop gespeelt.
    HIJ IS VET!

    graphics zijn mooi, muziek is passend voor een rpg en je kan wause shit doen:)

    enigste minpuntje vind ik dat hij redelijk vaak moet laden wat net iets langer duurt dan bij andere spellen, maar godzijdank duurt het laden niet zo lang als bij Morrowind(dat was echt ernstig lang :mad: )

    Overall is Fable dus picobello in orde.

    have fun, Boys! _0/
     
  7. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    En Fable is offcieel al 7:36 uit ;)... vind maar eens een winkel die om 24:00 levert..
    (doen ze in amerika bij ebgames voor halo 2 trouwen wel..)
    Ik wacht wel wanneer fable een classic is, ook al als ik daar een jaar voor moet wachten.
     
  8. sargeant swift

    sargeant swift geen titel

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ga hem dadelijk halen (eerste 4 uur vrij 8) )
     
  9. MaD ISSERMIR

    MaD ISSERMIR MaD Agency

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    :eek: Ik zag al een aantal mensen via live spelen :eek:
     
  10. MassHyponotic

    MassHyponotic Active Member

    Berichten:
    582
    Leuk Bevonden:
    6
    Fable is toch niet Live Enabled?
     
  11. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.324
    Ik heb geen Live, maar je kan in de game wel voor Xbox Live kiezen, ik neem aan dat het dat wel Xbox Live enabled is...
     
  12. Digs NL

    Digs NL Active Member

    Berichten:
    361
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee is alleen Live Aware, wat ik overigens ook al best chill vind. Ik had em ook al gister gehaald en kreeg zo'n limited edition dvd, met weet ik het wat allemaal erop staat. Omdat ik de eerst was zeiden ze in de winkel. Iemand dat ding al gezien????
     
  13. hete snikkel

    hete snikkel Active Member

    Berichten:
    65
    Leuk Bevonden:
    0
    ok ff voor de mensen die hem al wel hebben..
    is het de moeite waard ?? ik bedoel ik heb veel gehoord over dat spel en een hoop mensen zeggen dat hij tegenvalt hijs te snel uitgespeeld
    volgens mijn is het een soort zelfde probleempje als bij sudeki, iedereen verw8 er veel van maar uit eindelijk viel die tegen.
     
  14. nnex

    nnex just NNEXíng it,baby

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    0
    die bonus dvd krijgt iedereen die hem gepre-ordered heeft erbij.

    lekker verkoop praatje dat alleen jij hem krijgt omdat jij de eerste ben :D
     
  15. nnex

    nnex just NNEXíng it,baby

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn verwachtingen zijn toch wel aardig waargemaakt hoor(ok, niet alels wat belooft was zit erin, maar het is zeker nog wel een vermakelijk spel en ik heb gister tot diep in de nacht zitten gamen)
     
  16. The Summoner

    The Summoner X...B...O...X

    Berichten:
    890
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft het spel ook echt de sfeer zodat je het gevoel hebt dat je in een echte stad loop?
    mensen die op je afkomen,hun eigen ding doen...ik heb gehoord dat als het bijn bedtijd is of tijd om te eten en je loopt dan langs een huisje dat je dan de bewoners hoor praten...is dit waar?

    Dronken worden in de bar lijkt me ook wel leuk..gewoon de hele avond lekker met de bewoners praten,misschien een meid versieren..zie het al helemaal voor me! _O_
     
  17. Digs NL

    Digs NL Active Member

    Berichten:
    361
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar ik had em niet gepreorded. Had me ook geen biet geboeid als ik em niet had gekregen.
     
  18. sargeant swift

    sargeant swift geen titel

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    0
    sh*t, weer teleurgesteld, ik kom bij de dixons (daar heb ik 15 euro korting :D), zeggen ze dat ze hem vanmiddag pas krijgen :mad:, vanmiddag ga ik weer langs en als ze hem niet hebben word ik link!
     
  19. F-style

    F-style ____________________

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0
    Yes heb m binnen, vanmorgen gekregen 10 minuten voordat ik naar school moest... zit nu op school en heb m 5 minuutjes gespeeld.... vanmiddag ben ik niet van die xbox weg te slaan ;) Ziet er vet uit trouwens...
     
  20. nnex

    nnex just NNEXíng it,baby

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    0

    het heeft inderdaad gewoon de sfeer van een stad/dorp omdat iedereen gewoon lekker bezig is met zijn eigen dingen en alleen op jou let als je iets uithaalt of heroisch doet
    het hero boasten is ook erg grappig.
    of je die mensen hoort praten als het bedtijd is weet ik niet...niet op gelet.

    gister staan te vissen met een paar dorpelingen....geinig.
    handig voor je health trouwens, zo'n haring of lekkerbekkie 8)

    dronken worden is wel kickuh.
    ben gister ook getrouwd en heb m'n eerste huis gekocht in oakvale.
     

Deel Deze Pagina