te eentonig? zeker niet als je online speelt graphics zijn niet spectaculair maar zeker ook niet slecht levels zijn juist groot en uitgestrekt besturing is helemaal niet slecht...vergelijkbaar met halo slechte AI? ook al niet waar Raven Shield is misschien over het algemeen wel een betere game, maar je kan ze net zo goed alle2 kopen koop splinter cell? weer zo vage opmerking...het zijn 2 totaal verschillende games
jij speelt zeker op recruit want elite is zeker te moeilijk voor je! eentonig helemaal niet. graphics zijn matig zeker niet slecht. levels helemaal niet kort. juist lang en groot. besturing is okay. en de a.i is juist hartstikke goed op elite! en als hij online gaat is splinter cell er nix bij
grappig, splinter cell is nog korter dan GR, nog makkelijker, nog slechtere besturing, alleen de graphics zijn beter
Geen noob bashing bitte, hoewel ik de mening ondertussen van wouter xbox toch al niet meer relevent vind Heb hem nog nooit wat positiefs zien zeggen.
Ik zou Ghost Recon zeker halen, is super vet, maar dan moet je eigenlijk ook nog Raven shield halen, als je er maar 1 wilt halen zou ik op Raven Shield wachten, maar dat is mijn mening.
ja denk het wel omdat je nu gewoon wel co-op enzo kan spelen.alhoewel je op de pc natuurlijk allang online kon..... weenie, ik heb em nie op pc alleen xbox dus ik weet nie wat ik moet aanraden
yep, ik koop xbox live eigenlijk ook alleen om de voice communicating, natuurlijk ook om de stabiele servers, geen lag, lekker op de bank liggen en gamen maar voice staat voorop!
Ik vind ghost recon best wel een kut spel. De graphics zijn oke, maar ik vind het gewoon niet leuk............ Splinter cell vond ik wel weer heel leuk, maar ik houd er niet zo van om in een team te werken dus daar zal het wel aan liggen.