ieders eigen mening, en splinter cell en ghost recon kun je amper met elkaar vergelijken omdat het 2 verschillende games zijn
jah geen idee slaat nergens op... Ik vind Warcraft 3 ook veeeel leuker dan Pong....slaat ook nergens op....
WouteR, ja moet maar eens goed mijn posts gaan bekijken. Daar zitten zat nuttige posts bij. En waar gaat het naartoe op dit forum als je niet eens meer je eigen mening kan geven zonder dat een stel van die sukkels van die lompe dingen zeggen!
Uhmm Jouw posts in deze thread te lezen, weinig waarde veel SPAM! Sorry ik wil je niet omlaag helpen, maar lompe dingen worden meestal via jouw vingertjes op het forum gezet.. En ja GR is een aanrader! Goede sfeer en lekkere schietgevechten online! PS: xboxwouter hoe oud ben jij eigelijk? gewoon ff uit nieuwsgierigheid
Dit ben ik met je eens, maar als je mijn posts in andere threads leest staan daar zat nuttige tussen!
Daar jij teveel oppervlakkige en te ontkrachten meningen geeft. Het grappigste is nog wel het blijven ontkennen dat de Gamecube beter geluid geeft dan de xbox met DD5.1 Maargoed, dit is een Ghost Recon topic, laten we het daar bij houden/
Bij sommige spellen is dit zo! Neem bijvoorbeeld Gotham geen echt 5.1 maar 4.1. Dan klinkt star wars rogue leader op de Cube met Prologic 2 toch echt een stuk beter! Om effe bij het onderwerp te blijven, als je twijfeld of GR tof is download dan eens een demo voor je pc ( als je een beetje een goeie heb) of huur Gr anders eerst eens.
Voor GR heb je echt geen snelle PC (meer) nodig. Destijds misschien wel, nu niet . Op de xbox is het sowieso een stuk anders, vooral de co-op mode mis je gewoon op de PC.
Ik heb Ghost Recon nu sinds dinsdag. Het is echt supervet, tenminste, als je het plannen een beetje door hebt. Aan het begin vond ik het een beetje tegenvallen, maar je moet gewoon even doorbijten. Het is echt leuk om georganiseerd een kamp aan te vallen.. . Wat ik wel raar vind is dat mijn teammaatjes de tegenstanders altijd zo snel zien, ik zie ze bijna nooit.. :/.
Hoe zit dat eigenlijk met die head-set ? Gebruik je die alleen op live of is het ook gewoon grappig om met elkaar te praten, ondanks dat je in dezelfde kamer zit ? Dit geldt natuurlijk onderandere voor GR, wie weet dit !
Heb um zelf vind hem best aardig Best wel heel aardig eigenlijk En binnenkort op XBox live .. :| It's gonna get hot in herre ... Serieussssssssssss (( je weet toch ))