Is Halo 2 jullie ook tegengevallen. Post hier.

Discussie in 'Algemeen' gestart door JDH, 13 nov 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Velvet_Dark

Velvet_Dark Finish the Fight...

Leuk Bevonden:
    3
    Hoe had Halo 2 beter kunne zijn ? De graphics zijn ondanks de glitches (die waren denk ik nodig voor de frame-rate) er mooi, levels zijn gigantisch, er is maar 1 laadtijd, geweldig op Xbox live...wat willen we nog meer ?! Halo 2 is TOP !

2. X-power

X-power Nah

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar dus niet perfect, zoals sommigen dus hier zouden verwachten.

3. T!jg3rn00tj3

T!jg3rn00tj3 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik wist gewoon van te voren dat dit zou gebeuren. Dit spel is zo ongelofelijk gehyped en heeft zoveel fanboys gecreƫerd dat de kans gewoon heel groot is dat het uiteindelijke spel tegenvalt. Men gaat er zo ontzettend veel van verwachten en dan is het moment eindelijk daar en dan is het niet wat men ervan gedacht had. Beetje jammer is dat maar ja. Ik speel halo2 eerst wel eens bij een vriend van me voordat ik bepaal of ik hem wel of niet koop.

4. Mauriz

Mauriz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vind hem erg vet, alleen krijg het halo gevoel er toch niet bij. Alleen bij multiplayer want dat is echt FUN! :D

5. Dark Vision

Dark Vision Xbox 360 L!VE

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb speciaal aan halo 2 kunnen geraken, dinsdag al, LE natuurlijk, en ik had iets te hoge verwachtingen van dit spel, het is veel te kort, ik had em woensdag al uitgespeeld, dusja, en voor de rest vind ik het goed dat je met die orbitor kan spelen, want anders had het maar een saai spel geweest, het fantastische HALO 1 gevoel zat er niet in deze keer.

6. Unrealist

Unrealist A Real Unreal Fan

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dat halo gevoel er echt wel bij hoor, en dat terwijl ik de SP van deel 1 iets van 20 keer heb uitgespeeld.

7. Banjy

Banjy It's getting closer

Leuk Bevonden:
    0
    Euhm ik snap niet echt waarom jullie het dual wielden op deze manier dom vinden.... De makers zijn ook niet dom en hebben dat met opzet gedaan. Dat is dus de keuze die je maakt... Of heel veel vuurkracht (dual smg bijv.) of een "normaal" wapen en kunnen slaan en grenaten gooien. Anders zou dual wielden veels te sterk worden. Oh en wat betreft dat MC 1 wapen weggooid als je op Y drukt is omdat je maar 2 wapens mag hebben, dus als je ze gewoon zou opbergen heb je er 3... En op deze manier kan je ook nog grenaat gooien, je komt iemand tegen je bent bijna dood, gooit snel 1 wapen weg en pleurt nog een paar grenaten richting vijand... Ik vind het af en toe ook wel lastig en dan heb ik zo iets van telkens dat gedoe van weer oppakken enzo, maar ik begrijp het wel.

8. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het ook een goede keuze hoor. Maar ik moet soms wel ff wennen.

Ik vind het spelen met een Elite juist leuk. Leuk voor de afwisseling. En het is vet dat MC en Arbiter weer allebei bij elkaar komen. En dat ze dan allebei naar zo'n stuk worden geworpen. Ik vind het juist een leuke uitbreiding van het verhaal.

9. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Halo 2 threads maak je aan in het Halo 2 wisselforum. Lijkt me best logisch. Deze gaat dus dicht.

- Closed

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina