is halo de moeite waard ?

Discussie in 'Algemeen' gestart door abruzzese, 1 aug 2005.

1. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    speel dan maar eens op ledgendary, dan is het zeker spannender want dan kan je niet meer als een dolle tekeer gaan ;)

2. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Pff legendary vind ik wel zo lomp om tespelen. Ze schieten jou opeens in 2 keer dood en jij moet je hele magazijn leeg pompen om iemand neer tekrijgen.

3. Bonafide Hustler

Bonafide Hustler Hustler

Leuk Bevonden:
    0
    maar dan vind ik het spel niet meer leuk, normal heb ik uitgespeeld en toen had ik er genoeg van, die vijanden vind ik ook niet zo stoer,

4. BLACKHAWK EM

BLACKHAWK EM Target Theory

Leuk Bevonden:
    0
    halo is egt een geweldige game!!!! Alles is goed uitgewerkt en speelt heerlijk. De singleplayer is verre weg 1 van de mooiste shooter-single-player games aller tijden!! De multiplayer is ook vet goed. Deel 2 heeft alleen als voordeel dat de physics beter zijn, en daarmee bedoel ik dat het wat lekkerder loopt en springt enzo. Maar de granaten en de auto-aim in deel 1 zijn veel relaxter.

5. Jest3r-NL

Jest3r-NL Firefart

Leuk Bevonden:
    0
    bij het vetgedrukte deel ben ik het niet eens, ok, in Halo2 ziet de omgeving er af en toe wel een beetje plastic-achtig uit maar toch vind ik de omgevingen van Halo 2 mooier
    maar over het algemeen is Halo 1 wel de betere game

6. noob

noob Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou het wel doen ik heb er echt leuke multiplayer avonden aan gehad

7. Vinnie 78

Vinnie 78 Vinnie vinyl

Leuk Bevonden:
    0
    Halo is absoluut een aanrader.

8. Panzerdelta

Panzerdelta Konnichiwa!

Leuk Bevonden:
    0
    de beste xbox schooter (heeft veel awards gehad) 1 van de beste xbox live optie's

9. Rovak

Rovak Guest

Halo 1 en halo 2 zijn zker de moeite waard, maar halo 1 blijft beter dan halo 2

10. Vinnie 78

Vinnie 78 Vinnie vinyl

Leuk Bevonden:
    0
    Yep, ik vind Halo 2 ook de moeite waard, maar deel 1 vind ik ook beter.
    Ik heb nog nooit van iemand gehoord dat die Halo (deel 1) niks aan vindt. Over Halo 2 zijn de meningen verdeeld.

11. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Qua replay moet je absoluut voor Halo 2 gaan. Ik heb echt niet veel Halo 1 gespeeld. Bovendien is de singleplayer vrij kort (ik dacht zo'n 10-15 uurtjes). Dan heb je een multiplayer, maar zonder xboxconnect is er ook niet veel aan. Halo 2 blijf ik nog steeds elke dag spelen. Ik weet niet hoeveel uur ik erop heb zitten.. maar het zullen er wel héél véél zijn.

12. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Als je Live hebt mischien?!
    Halo 2 singleplayer vind ik veel slechter dan Halo 1. Halo 1 heb ik QUA singleplayer dan ook VEEL meer gespeeld 8) !
    Als je hebt over replay van Missies hebt dan.
    Multiplayer vind ik Halo 2 idd ook beter, maar dat is ook omdat er Live opzit.

13. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2
    Kom op man, dat spel kost nog maar 20 euro in de meeste winkels.

Halo 1 heeft een geweldige single player, geen woorden voor. Gewoon kopen ;)

14. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Halo: Combat Evolved is zeker de moeite waard. De graphics zijn dan niet zo mooi als bij deel één, maar daar staan in de meeste level grote en vrije omgevingen tegenover. De muziek sluit naadloos aan bij de gebeurtenissen en de locatie.

Iedereen die Halo heeft gespeeld herrinert zich de muziek als je het level The Silent Cartographer uitspeeld op Legandary!

Je hebt het snel onder de knie en de Campaign duurt redelijk lang aangezine deze op 4 moeilijkheids graden kan en ook nog eens co-op voor 2 spelers.

De multiplayer op systemlink of thuis op de bank is geweldig en biedt een ruimgenoeg assortiment aan varierende maps.

Maar voor de Multiplayer stuur ik je door Xbox Live en Halo 2.

15. abruzzese

abruzzese abruzzese

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad is Halo de moeite waard , gewoon ouderwets lekker knallen .
    Ik heb Doom III geruild voor Halo en Timesplitters 3 dus twee shooters.
    Daar ben ik voorlopig wel even zoet mee tot FarCry Instinct uitkomt.
    Hopenlijk is FarCry Instinct wel de moeite waard ,maar ik wacht eerst dat ik verschillende reviews heb gelezen zoals bij : Gamespot.com / Insidegamers.nl / Gamerankings.com / Xboxworldfoum

16. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je wil beginnen met Halo meot je deel 2 nooit kopen! Deel 1 is gewoon natuurlijk lkkr knallen totdat je erbij neervalt.

Deel Deze Pagina