We waren bezig met een poll he, niet met bij wie ik in het team heb gezeten.
Overigens heb ik bij str8 rippin gespeeld, en heb in een gesponsord team gezeten (Team xeno), waarin ik speelde met dragonspear, StK ogre 3, en 'onbekende' pro's. Dat ik in StK heb gespeeld klopt ook, alleen dit heeft maar kort geduurd, aangezien ik werd toegelaten vlak voor het moment dat de contracten met 3D zijn getekend. Ik zou een europese StK division mogen leiden, helaas is hier verder nooit iets van gekomen. Daarna heb ik in een duits team gespeeld (team lehnitz) waar ik ook gesponsord werd. Dit team is mij nu weer aan het benaderen om de oude Team Europe weer aan het spelen te krijgen, zodat we naar een komend MLG toernooi kunnen gaan.
Gspot mag ik niet, en hij mij ook niet, ooit een kleine woordenwisseling gehad (gek genoeg heb ik dat wel vaker met arrogante Amerikanen). Amerikanen hebben namelijk al snel de lelijke gewoonte mensen af te gaan zeiken die ze niet kennen, helemaal als deze Europeanen zijn.
Neem dus maar niet te veel aan van Gspot, hij zal nooit iets 'goeds' over mij weten te vertellen.
mijn 'halo 2 carrière' toegelicht , kunnen we nu weer doorgaan met de thread?!
Laatst bewerkt: 2 feb 2006