1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Is Halo2 competitief dood?

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Hanneshamlap, 31 jan 2006.

?

Is Halo2 is competatief dood?

1. Ja, ik ben het ermee eens.

104 stem(men)
    67,5%
  2. Nee, ik ben het ermee oneens.

50 stem(men)
    32,5%
  1. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    Dat klopt wel beetje ja.. Heb heel veel horen zeggen: 'Na de WCG stop ik met halo2' En dan kijk je 2 maanden later en jahoor daar zijn ze weer online in halo2:p (sommige)

2. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    Hij kent ze denk ik nog wel allemaal van Str8 Rippin en van Halo1, dus als hij zegt dat hij met StK heeft gesproken of weet ik veel wat dan zou dat wel zo zijn he _0/ en hij zegt toch ook niet dat hij erin heeft gezeten?

Laatst bewerkt: 1 feb 2006
  3. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    Hij heeft toch niks voor niks een StK Hannes accountant? O-) :p

4. Champion

Champion Guest

ik zou het niet weten, ik weet alleen dat Gspot zegt dat hij niet in STK zat.. die account is er volgens mij niks voor niks, daarmee heeft hij alleen matchmaking met europeanen gespeeld..

maar ik wil het wel even van Hannes zelf weten :)

ohw en bullittime, wat zijn teamgenoten dan ? :+

5. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    Mwah denk niet dat hannes het zo letterlijk bedoelde.. ik zeg ook: ik heb een game verloren dankzij mijn slechte TEAMGENOTEN ;) Maar die zitten danook niet in me clan..

6. Hanneshamlap

Hanneshamlap Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    We waren bezig met een poll he, niet met bij wie ik in het team heb gezeten.

Overigens heb ik bij str8 rippin gespeeld, en heb in een gesponsord team gezeten (Team xeno), waarin ik speelde met dragonspear, StK ogre 3, en 'onbekende' pro's. Dat ik in StK heb gespeeld klopt ook, alleen dit heeft maar kort geduurd, aangezien ik werd toegelaten vlak voor het moment dat de contracten met 3D zijn getekend. Ik zou een europese StK division mogen leiden, helaas is hier verder nooit iets van gekomen. Daarna heb ik in een duits team gespeeld (team lehnitz) waar ik ook gesponsord werd. Dit team is mij nu weer aan het benaderen om de oude Team Europe weer aan het spelen te krijgen, zodat we naar een komend MLG toernooi kunnen gaan.
    Gspot mag ik niet, en hij mij ook niet, ooit een kleine woordenwisseling gehad (gek genoeg heb ik dat wel vaker met arrogante Amerikanen). Amerikanen hebben namelijk al snel de lelijke gewoonte mensen af te gaan zeiken die ze niet kennen, helemaal als deze Europeanen zijn.
    Neem dus maar niet te veel aan van Gspot, hij zal nooit iets 'goeds' over mij weten te vertellen.

mijn 'halo 2 carrière' toegelicht :9 , kunnen we nu weer doorgaan met de thread?!

Laatst bewerkt: 2 feb 2006
  7. Sir IcE2k6

Sir IcE2k6 Konjo die mama!

Leuk Bevonden:
    0
    Valt niet veel meer over deze thread te zggn denk... Iedereen weet het wel of halo 2 cometitief dood is of niet (is ook wel te zien aan de poll..). Je kan wel soort van je mening over geven maar in princiepe heb je er weinig over te zggn. Het is dood of het is het niet:D . Aangezien er geen toernooien/clanmatches enz (enkeling daargelaten..) worden gespeeld in Europa is het DOOD. Oftewel het is gewoon een FEIT dat het Halo 2 NIET COMPETITIEF is. (PUNT!):p

8. BuGaBoO

BuGaBoO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht dat WCG 2006 Xbox1 zou zijn, dus wellicht nog een keer Halo2 bij gebrek aan beter dan? Zou wel cool zijn als ze nog een keer Halo1 2v2 TS zouden doen bij de WCG trouwens, dan zou ik zeker mee doen. Halo2 vind ik niet eens leuk om te spelen, toernooien boeien me dus ook niet zoveel. 8)

9. Escobar

Escobar OK DEAL

Leuk Bevonden:
    0
    MLG komt ook naar Europa toe, het eerste toernooi dat ze in Europa gaan houden zal waarschijnlijk in Engeland plaatsvinden. Misschien dat dit nog gebeurd voordat ze halo2 vervangen door een andere shooter. Dit zou het weer competitief kunnen maken. Ikzelf zal nooit naar Engeland afreizen voor een halo2 toernooi maar ik denk dat er zeker wel mensen zijn die dat wel zouden doen.

10. Hanneshamlap

Leuk Bevonden:
    0
    De MLG zal nooit zo 'dom' zijn om op een moment als dit naar Europa te komen met hun toernooien. De sleutelfiguren achter MLG kijken eerst wat het enige andere Europese toernooi hier doet, en dan zien ze dus het online eurohalo toernooi. Aangezien hier een verschrikkelijk slechte opkomst voor is (de website is zelfs offline nu), zal MLG het niet wagen geld in dit werelddeel te steken.

11. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    Voglensmij moest je daar toch ook voor betalen? Voordat eurohalo online toernooi? Wantte heb er toch wel wat mensen over gehoord om mee te doen, maar omdat het geld kostte ze toch niet meededen ofzo:confused:

12. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Nou hier denken ze toch niet allemaal zo over. Als er een totaal van 2 miljoen dollar prijzen geld is. Team 3d stopt zelfs tijdelijk met school.

En als niks met Stk hebt gespeeld/bereikt kun je toch eigenlijk ook niet zeggen dat je in Stk zat? Geen persoonlijke aanval ofzo. Je hebt voornamelijk geteamd met reddemon enco(Team Europe?).

13. Hanneshamlap

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb meer bereikt met Team Xeno (StK ogre 3, volgens mij is dat een StK speler...) dan met Team Europe, alleen omdat de competitie in europa nooit groot is geweest, sprong team europe er wat meer uit. (niets arrogants overigens, dat ik weer een hele vloed met geziek over me heen krijg)

14. BuGaBoO

BuGaBoO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    EuroHalo kost 5 euro aan inschrijvingsgeld, een MLG kost 50 euro. EH had trouwens de eerste keer wel veel inschrijvingen, maar toen ging het opeens niet meer door, toen is het overgenomen door iemand anders, maar de meeste hadden toen al geen zin meer om er aan mee te doen.

Ik lees af en toe het MLG-forum weleens en Clap en Sepso hebben al gezegd dat ze ook een MLG buiten Amerika gaan doen in 2006. Of het dan in de UK komt weet ik niet, maar zou best kunne. Een MLG kan je toch niet vergelijken met een EH waar niks te winnen valt. MLG is eerdervergelijkbaar met de WCG en daar was nogal wat interesse voor dacht ik zo in Nederland. Heb het niet helemaal gevolgd, maar ze hadden dacht ik 25 frags ftw ipv 50, vanwege het aantal inschrijvingen ofzo.

15. SoulSleeper X

SoulSleeper X Stampertje

Leuk Bevonden:
    0
    Nee hoor pikmin 2 is nog lang niet dood! en ja de xbox wel...

16. SjaaK3

SjaaK3 Drie keer niks

Leuk Bevonden:
    0
    Ga jij nou maar lekker plantjes besturen...:D :eek:

17. SoulSleeper X

SoulSleeper X Stampertje

Leuk Bevonden:
    0
    O-) Het zijn geen plantje maar wel een beer van een vent genaamd cpt. olimar! Maar MET hem bestuur je natuurlijk wel dat onkruid ja:D

=

18. BLACKHAWK EM

BLACKHAWK EM Target Theory

Leuk Bevonden:
    0
    Wat heeft dit te maken met deze topic:confused:

19. BuGaBoO

BuGaBoO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ze kennen elkaar blijkbaar van school ofzo en dat is grappig, snap dat dan! ^^

20. BLACKHAWK EM

BLACKHAWK EM Target Theory

Leuk Bevonden:
    0
    OOOOOOWWWWHHHHH|:-

Deel Deze Pagina