Je mist wat^^ Ik ken m ook niet, vroeg me alleen af waarom ie pikmin erbij betrok. Enne die opmerking had ook wat minder bijdehand gekund donkergevleugelde eend
ECG idd, dat het niet op de WCG gespeeld gaat worden is nog onzeker. De console moet namelijk (zo staat het in de WCG regels, de ECG regels hebben hier andere richtlijnen voor) minstens een jaar in gebruik zijn, evenals de game. Dit betekent dus dat de 360 officieel niet gebruikt mag worden op de WCG 2006. Echter kunnen ze de regels zo aanpassen dat (wat wellicht gaat gebeuren) vervolgen van games wel gespeeld mogen worden, ongeacht de leeftijd van de console. Dit zou dan betekenen kunnen dat PGR 3 en DOA 4 gespeeld gaan worden. Overigens stelt de ECG erg weinig voor, aangezien dit 'toernooi' enkel invite only is. Dit zou dus voor DOA 4 betekenen dat de meest voor de hand liggende persoon hiervoor wordt aangesteld. In dit geval dus de winnaar van wcg NL 2005, bemsma NL. Het lompe hiervan is alleen wel dat bemsma geen xbox 360 bezit, en dus niet kan oefenen. Hierdoor zal hij weinig tot geen weerstand kunnen bieden, aangezien hij op het toernooi met een nieuwe console zal moeten spelen, en een nieuw spel. Het niveau op de ECG zal door deze manier van toelating aanzienlijk lager zijn dan wanneer het een open toernooi betreft (WCG).
Goed, off topics zijn weg, nu weer ontopic posten. Of ga maar op MSN die emmers poep over elkaar heengooien.
Dan dringt het tenminste tot je door he Hij heeft er toch ook een achter gezet, dus hij zal het wel niet zo bedoelen he
LOL om het maar even ''serieus'' te nemen: Halo™ 2 is het vervolg op de zeer succesvolle en alom geprezen Halo: Combat Evolved. In Halo 2 gaat het epos verder, wanneer Master Chief, een genetisch gemanipuleerde supersoldaat, het enige is dat in de weg staat tussen de meedogenloze Covenant en de vernietiging van de mensheid. Het epos gaat verder: na de ondergang van de Covenant bij Halo, moet Master Chief de opmars van de Covenant wederom zien af te wenden, terwijl zij de aarde met grote snelheid nadert. Falen mag niet! Surrealistische graphics: een nieuwe grafische engine brengt het Halo-universum tot leven – dynamische belichting en schaduwen, uitgestrekte omgevingen en de extreme aandacht voor details maken deze game ronduit spectaculair! Krachtige nieuwe wapens: het arsenaal van Master Chief is met wat exemplaren uitgebreid, waarvan sommige zijn gestolen van de lichamen van verslagen vijanden. Nog meer bestuurbare voertuigen: nog meer manieren om je in de strijd te storten of de uitgestrekte landschappen van de game te verkennen. Met andere gamers spelen op XboxLive en gecheat worden: stel je de ultieme Halo-experience voor: gevechten tussen de mensheid en de Covenant en met cheaters (gemodde xboxen die hoog in de lucht kunnen springen), waanzinnige confrontaties tussen voertuigen en infanterie en cheaters, aanvallen in pelotons, real-time spraakcommunicatie en amerikaans gelul… Dat staat je allemaal te wachten als je meedoet aan de game op Xbox Live en vergeet niet de cheaters die het geheel afronden. zo dat is wel genoeg he
Dat je tijd neemt om het te lezen, om vervolgens te reageren begrijp ik dan weer niet .... O wacht, daar is een forum voor!
Wat is dat voor verschrikkelijk kansloze opmerking, wat heeft dat in godsnaam met deze thread te maken?
halo en counterstrike zijn allebei shooters..( nee het is geen appels en peren want ze vertonen veel verglijkenis met elkaar) of wist je niet wat cs was...?? en elke jaar worden er gigantische lanparty's met grote prijzen gehouden ...en wel vanaf het begin van counterstrike ...welke factor mist halo2 dan wat counterstrike wel heeft om een succesvolle mp shooter te worden..en te blijven...?!
Wordt 1.6 nog steeds gespeeld dan? Ik dacht dat het nu allemaal source was. En hannes zn post was volgens mij ook gewoon ontopic omgzorz.
Source is eigenlijk niks meer dan 1.6 maarh dan een grafisch update...halo2 is een hele grote verandering als je kijkt naarh halo1 en waarom zou Valve een recept veranderen wat al super lekker is.
Ja, ik vroeg me ook af waarom Bungie dat gedaan had. Maar bij consoles is er blijkbaar behoefte aan vernieuwing, MLG is veel groter geworden sinds ze Halo2 als hoofdgame zijn gaan gebruiken, terwijl Halo1 een beter spel is.