1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

is hier iedereen only for x-box ???

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door broeckie, 14 jun 2002.

1. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben voor goede games en ben tegen kabouters.

2. racer

racer Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben voor PS2 omdat ik geen XBOX heb maar ik heb nu 400 euro dus ik kan er een kopen maar moet alleen nog kijken of ik het doe

3. X-Booster

X-Booster New Member

Leuk Bevonden:
    0
    gewoon DOEN!!!
    je zal er geen spijt van hebben

4. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Ben voor Xbox en.......N64!
    Xbox is de beste van deze generatie spelcomputers, al is het alleen al vanwege de harde schijf (muziek en nooit meer memory packs), spellen aanbod valt erg tegen, maar aangezien ik alle spellen wil uitspelen die ik heb, vind ik dat eigenlijk toch wel goed.

N64 vond ik de beste van de vorige generatie, niet qua hardware, maar puur door de software..
    Zelda, Goldeneye en echt leuke multiplayer games, die niet voor niks met elke nieuwe Nintendo computer opnieuw uit gebracht worden.
    Ik heb nog steeds plezier aan dat ding.....

5. Lord o/t Xbox

Lord o/t Xbox Red Soldier

Leuk Bevonden:
    0
    Ben Tegen Sony omdat hun GTA3 hebben afgekocht
    op de rest heb ik niks tegen

6. BounceMeister

BounceMeister Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Ik ben niet tegen PS2 of Gamecube, maar ik vind zelf de Xbox wel het beste en het leukste.
    De PS2 vind ik al weer wat verouderd en de Gamecube vind ik eigenlijk meer iets voor jongere mensen danwel kinderen.
    De Xbox heeft de beste hardware specs en de meeste mogelijkheden. Maar als je een echte mario fan bent, zal ik je geen Xbox aanpraten.

7. Lord o/t Xbox

Lord o/t Xbox Red Soldier

Leuk Bevonden:
    0
    ik was een mario fan, ik heb mezelf ook een Xbox aanlaten praten
    en nu ben ik proud owner of een xbox en ik ben blij dat ik een xbox heb ik plaats van een GC

8. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Ik had al een Xbox en ik heb nu ook een Gamecube...

...en ik ben geen Mariofan....

9. Biohazard

Biohazard CubeIG/RPGzone Staff

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben "voor" elke console die mij aanspreekt.

Ik ben niet iemand die bij een console blijft hangen, ik ben gewoon een fan van goede games. En dan maakt het helemaal niets uit op welke console deze mocht verschijnen... ik ben totaal geen anti-sony/anti-microsoft persoon. Ik heb alle next-gen consoles, en allemaal hebben ze goede punten.

10. Dagull

Dagull In je smoel!

Leuk Bevonden:
    0
    Kheb nu een Box maar daar komt nog een Cube bij die staat zo mooi naast mn Nes Snes en N64 en Metroid Prime moet ik hebben dan is t wel handig als je m ook kan spelen

11. Said

Said Green Mana crew

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben ook voor alle goeie games, daarom heb ik de Xbox gekocht. De line-up van de Xbox bevat veel goeie games..
    In het begin twijfelde ik tusse de NGC en de Xbox..
    Totdat ik zag wat voor games de NGC zou gaan krijge en toen ben k toch maar voor de Xbox gegaan en k heb er totaal geen spijt van... Misschien koop ik dit schooljaar nog een NGC.. misschien..
    De PS2 vind ik nu persoonlijk verleden tijd... heeft weinig mogelijkheden behalve de DVD, en k wil wel meer dan 2 polygone zien als k iemand in de verte zie :D

Laatst bewerkt: 19 aug 2002
  12. EmJee

EmJee Aiight

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben niet alleen voor de xbox maar ook voor de ps2 omdat ik ze beide heb. Allebei hebben ze fantastische spellen en ik vind ze even goed.

13. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Ja, mee eens. Mijn broer heeft een PS2 en ik de Xbox maar ik vind het beide even fijn spelen. Natuurlijk heeft xbox betere grafics. De PS2 heeft daarintegen weer lekker veel games omdat tie langer uit is. Maar je hebt ook lekker Only games. Zoals Gt4 voor ps2 en forza voor xbox.

14. Ruud

Ruud Guest

Kon je geen ouder topic vinden om zinloos omhoog te schoppen MC?

15. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Zo als je het over oude koeien hebt!!!

16. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    OMG nu jullie het zeggen...Maar ach wat maak dat nou uit of een topic oud is :confused:. Echt weer van die onnodige post. Nostalgie :cool:

Deel Deze Pagina