vaak is het ook niet zo van:' Hij is geen lieve jongen, vermoord hem ff.' Maar heeft dat een diepgaande reden met intrige's en verraad(enge geluiden en tromgeroffel. Als je de dialogen van je opdrachtgevers leest kom je daar ook achter, dit zorgt er ook voor dat je helemaal in het spel komt.
je hebt ook nog een andere 2 soorten rpg's: rpg's waarbij het verhaal voorgeschreven is, en je dus eigenlijk een soort van film speelt. ( in dit soort rpg's kunnen ook cutscenes zitten) Final FAntasy is hier een voorbeeld van. je hebt ook rpg's waarbij je een hele wereld voor je hebt om te ontdekken, honderden mensen waar je quests voor kan doen, en niks verplicht is. Hoe het verhaal gaat bepaal je zelf. en morrowind is de 2e rpg. btw die laadtijden vallen heel erg mee. ik had eerst een post van iemand gelezen die zei dat et anderhalve minuut duurt, maar dat klopt voor geen meter. wat wel irritant is; is dat als je dood gaat, en je wilt een checkpoint laden, dat laden net zolang duurt als het laden als je aan het spel begint.
ik voel me nogal alleen in morrowind je hebt echt geen drol aan die npc's. Ze doen echt helemaal niets tenzij jij een praatje met ze begint en dan nog.... en ze staan echt de hele tijd op precies dezelfde plaats. Verder wel een erg uitgebreid spel, maar een erg dode wereld naar mijn mening.
hey, geef toe! Vanaf het begin was het me niet allemaal even duidelijk! maar nu... super!! hoe hoger je level , hoe leuker het spel!!
nou ik wist vanaf het begin dat ik naar balmora moest en me in balmora bij die Cassius Clay of hoe hoe die ook heet, moest melden. tip vor da beginnerz: in et begin van het spel (vlakbij seyda neen dus) is er een stukje waar er spontaan een ventje uit de lucht valt. hij draagt een iron sprakle sword en de scroll of liciours flight (of iets dergelijks). over die scroll gesproken ; als je em gebruikt snap je waarom hij uit de lucht is gevallen..... ik kan niet precies beschrijven waar dat is, maar zoek een beetje rond. het is in ieder geval op een stuk gras.
Ik heb gehoord dat de graphics van Moorwind niet mmoi zijn en dat et hele vechtssteem super saai is. Je hebt een slag en dat moet je 543 keer doen en dan is het ventje dood.......Hoera. Is dit waar? Zo ja is het storend...zo nee wat is het dan?
de graphics zijn helemaal niet slecht, en het vechtsysteem ook niet. je mist wat vaker als je een laag level bent maar als je bv lvl 70 of 80 bent dan mis je al bijna nooit meer dus het vechtsysteem is gewoon wel goed
mwah ik vind de gfx niet zo geweldig :/ vooral die mist end at water is ook niet zo mooi maar tis een erg leuk spel en zeker het kopen waard!!!!!1111
Right....:{ Het water is het mooiste water wat ik ooit in een spel gezien heb. Verder vnd ik het spel grafisch ook best mooi, niet verbluffend, heel af en toe pop-up en idd wel jammer van draw-distance die niet eecht ver ligt. desondanks erg mooi. rondlopen is zooo rustgevend...totdat er weer zo'n verdomde Cliff Racer de boel komt verzieken...:{ Hmmm..ik dwaal wat af, gewoon kopen deze game, je zult er geen spijt van krijgen.
bij ons ook. maar alleen bij videoland. das volgens mij een landelijke videotheek duz check je woonplaats maar ff uit.
Ik dacht eigenlijk dat die bij ons alleen maar PS2 games verhuurde moet ik toch nog een keer gaan kijken
Jij woont in eindhoven.. Kijk ff in het andere topic wat hierover gaat daar heb ik gezegt waar ze het wel verhuren....
morrowind is super vet je kan bijna alles doen wat je wilt aleen bij sommige quest moet je iemand naar een bepaald plek brengen die mannetjes zijn dan traag en dom. als je echt alle geheimen wilt ontdekken ben je heel lang bezig. en dan nog iets mijn xbox maatk krassen op de xbox spellen nu kan ik doa3 niet meer spelen en bij morrowind me save niet meer loaden hebben jullie hier ook last van???
nee, maar khad er wel meer van horen zeggen Je moet gewoon Microsoft een brief/meeltje sturen of bellen en dan krijg je een speciale doos opgestuurd en dan kan je hem opsturen en wordt hij gemaakt/krijg je een nieuwe