1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Is Sony/playstation Ziek In Hun Hoofd Ofzo

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Richard, 24 mei 2002.

1. Richard

Richard I'm live enabled

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat dat laatste van je niet helemaal juist is, pats boem weg xbox. Dan ken je microsoft nog niet, die gaan er gewoon alles aan doen om nr 1 in gameconsole land te worden. Klaar. Dus ik denk haast nog eerder pats boem weg Playstation. Nu is dit negatief tegenover heel de ps2 (voordat mensen commentaar gaan leveren) maar Microsoft is als het om geld en zulk soort dingen gaat gewoon heel erg sterk, en die speel je niet zomaar van de kaart. Maar we zullen zien.

2. Paula

Paula Guest

Wat je eigenlijk probeert te zeggen via een omweg is dat je geen geld hebt voor allebei, dus heb je maar gewacht op de xbox.

3. Froggie

Froggie Kwaaaaak

Leuk Bevonden:
    0
    Re: Re: Is Sony/playstation Ziek In Hun Hoofd Ofzo

Of hij vond de PS2 niet revolutionair genoeg (wat ik betwijfel, want hij behelpt zichzelf met fanboy taal) zoals ik. PS2 was voor mij 'just another console'. De xbox vond ik iets waar ik nog wel over na wilde denken en nadat MS uit de doeken had gedaan wat ze met X Live willen was ik overtuigd.

Maar Richard is gewoon een fanboy met z'n 'ruleert'. Jammer dat er altijd weer van dit soort mensen rond lopen :mad:

4. technosphere

technosphere Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je met ps2 online wil hoop ik dat je er een goede virus scanner op instaleerd en dat is geen flauwe mop maar gewoon realiteit.

5. X-Booster

X-Booster New Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja dat is waar, als je op een console kan programmere zulle er altijd wel van die :rmensen zijn die er virusse voor zulle schrijven
    heel slechte zet, vin k persoonlijk dus

6. Hansie

Hansie Kanonnenvoer

Leuk Bevonden:
    0
    *Kijkt naar de naam van dit forum*

*kucht*

7. id8074553

id8074553 Xtreame Gamer!x!@#@#

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry hoor maar ik vind je reactie hier op echt heel dom.
    Eerst geef je zelf aan dat dit een niché product is om daarna maar aan te geven dat je maar beter een PC kunt kopen.
    Heb je er wel eens over na gedacht dat de Xbox nog meer te vergelijken is met een PC dan de PS2. Dat maakt de opmerking nog dommer.

Dit product is duidelijk niet voor jouw bedoeld. Verder is het orginele bericht hier te vinden.

Dit product is bedoeld voor conslole liefhebbers, linux liefhebbers, ontwikkelaars (hobby), computer hobbyisten, programeurs etc. duidelijk niet voor de reguliere console gebruiker(en voor jouw).

Erg jammer dat het zo moet want op deze manier breng je veel mensen op het verkeerde been.

Even voor de duidelijkheid, ik heb zowel een Xbox als een PS2.
    En ik heb ook de kit besteld en als er mensen zijn die geíntréseerd zijn dan kan ik daar te zijnder tijd wel over berichten.

Wil je meer weten over linux? click hier
    Wil je meer weten over Playstation2 Linux? click hier

8. tamerius

tamerius Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    id8074553: Ik vindt het idee van de PS2Linux wel aardig, niet super maar wel iets hebben.. Er zitten alleen naar mijn menig te veel haken en ogen aan (voor een programmeur).

1) alle software die je schrijft werkt NIET op een normale PS2, kan je dus niet tonen aan andere mensen die de kit niet hebben
    2) je mag niet naar de HD wegschrijven, maar je kan alleen executables opslaan op je memory card (what the fuck?).
    :cool: je leert nog niet precies hoe de PS2 werkt, want je zit met linux en je kan dus alleen linux programma's schrijven.. Een normale ps2 heeft geen linux als OS en je bent eigenlijk gewoon op een linux bak aan het werken, geen intel maar een risc.
    4) het yaruze project (de psx1 programmers set) was ook al zo beknellend, is jammer.

Als je op een console wilt werken waarom dan geen Dreamcast? die hoef je niet om te bouwen en toch kan je er op programmeren (over de seriele poort of via de breedband adapter)

Of nog mooier, de xbox. Koop een modchip, de rest (HD/ethernet) is al aanwezig. Ik zelf ga wat programmatjes porten naar xbox, krijg ik het zelfde resultaat alleen goedkoper en het gaat sneller.

Als je echt een PS2 wilt leren kennen dan kan je dat ook zonder die linux kit doen, op internet zijn er een aantal sites die uitleggen hoe je op de PS2 kan programmeren zonder die linux kit met als voordeel dat je je werk aan iedereen kan doorkopieren (swap-trick voor de mensen die geen modchip hebben).

Deel Deze Pagina