1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Is Timesplitters 2 een goede aankoop?

Discussie in 'Algemeen' gestart door consoler, 1 dec 2002.

1. hunter

hunter Battleship

Leuk Bevonden:
    0
    jeeeee k krijg em morgen of overmorgen in de bus 8) als ik dit zo lees is het best een kick ass spelletje
    en k heb er alleen maar goeie recensies over gezien dus k ben benieuwd :9

2. RiFF

RiFF Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel het wel eens bij n vriend van me, het heeft een hele goeie framerate en is erg leuk te spelen. De textures zijn niet echt om van te kwijlen maar dat mag t plezier niet bederven. Als je UC nog niet hebt, kopen :9

3. aghshar

aghshar Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Timesplitters wordt hier veel vergeleken met UC (volgens mij voordat UC uit was aan de datums te zien, maar ok). Wat ik wil weten is welke nou beter is. Ik heb geen live, wat natuurlijk een groot voordeel van UC is. UC heeft geloof ik ook wat betere graphics, maar is singleplayer helemaal niks en ik denk met z'n vieren op 1 xbox ook niet zo leuk als timesplitters. Klopt dit een beetje?

4. Dmatri

Dmatri Bleed til you die

Leuk Bevonden:
    0
    In mijn ogen is deze game echt zwaar bagger.
    De graphics zijn op z'n hoogst middelmatig.
    De controls zijn bijzonder vaag te noemen.
    Het geluid is echt slecht.

Maar de levels zitten wel leuk in elkaar.
    En er zijn ook wel redelijk wat levels.

ik zou zeggen ; er zijn betere shooters te koop.

5. C()Rr0$!oN

C()Rr0$!oN [BiEr] AlfA

Leuk Bevonden:
    0
    TS2 is echt een topper, ik snap niet dat iedereen zit te zeiken over de SinglePlayer:
    - De SP is op elke moeilijkheid anders, dus een stuk langer te spelen dan bij andere Shooters!!
    - Als je het verhaal hebt uitgespeelt (of geen zin hebt om te spelen) dan kan je altijd nog arcade doen, en dat is zekerzzz wel fun!!

Verder is de replay super hoog. De MuliPlayer kent vele modes en een aantal varierende landen. Je kan super veel verschillende poppetjes winnen . En er zitten 3 minigames in de SP verstopt. Ook zit er een MapEditor in en hierdoor kan je dit spel maanden lang blijven spelen!

6. Pim Pandoer

Pim Pandoer Classic Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Time Splitters 2

TS 2 was 1 van de eerste games die ik kocht voor de xbox.
    in het begin vond ik hem wel leuk. de levels in single player zijn goed te doen en al is het grafisch geen hoogstandje, het is ook zeker niet slecht. de gameplay is goed te noemen.
    ook de arcade optie is wel leuk.
    toch had ik het na enkele dagen wel gehad met TS2. ik weet niet precies wat het is, maar je mist de drive om verder te komen in het spel vind ik. de levels staan echt helemaal los van elkaar en daardoor mis je een echte verhaallijn. ik vind hem dus wel tegenvallen. zeker als je op zoek bent naar een FPS is Halo of UC een betere keus.

7. Zexy.Poo.Maker

Zexy.Poo.Maker OK, I´ll Sign Ur BR

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ze alle 2. Het zijn 2 totaal andere games, maar Timesplitters 2 heeft bijna alle opties die Unreal Championship ook heeft.
    Dan bedoel ik Deathmatch, Team Deathmatch, Capture The Flag enzovoorts :D

8. The-Dentist

The-Dentist Legalize it

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou dit spel absoluut LATEN LIGGEN :)
    Ik heb t 1 keer gespeeld, en had het na 10 min gezien.
    Lelijk, saai, sfeerloos.
    Koop Halo of Unreal, veel beter, leuker, mooier enz enz enz.

9. C()Rr0$!oN

C()Rr0$!oN [BiEr] AlfA

Leuk Bevonden:
    0
    Als je er maar 10 minuten mee speelt, dan heb je je er niet echt goed mee bezig gehouden, en zeker niet alle modes geprobeert. Als je dit wel had gedaan had je gezien dat het zeker wel een leuk spel was, want het bied tonnen gameplay. Het bevat zelfs elementen die ik mis bij HALO (vooral mapeditor en Bots!!!) En dat van Lelijk klopt ook niet. Het ziet er niet super gelikt uit, maar ook zeker niet lelijk!!

10. hattrickrulez

hattrickrulez FootballFreestyler

Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm ik vind het er grafisch toch niet slecht uitzien.
    En kwa sfeer vind ik het sfeervoller dan UC.
    Er zit tenminste wat humor in de characters.

11. Zexy.Poo.Maker

Zexy.Poo.Maker OK, I´ll Sign Ur BR

Leuk Bevonden:
    0
    Opzich kun je UC en TS2 niet met elkaar vergelijken, het zijn 2 totaal andere games. In TS2 zit veel humor terwijl bij UC de lichaamsdelen soms om je oren heen vliegen.

Deel Deze Pagina