Ik dacht dat Timesplitters 2 nog genoeg op voorraad was in MM Rijswijk, correct me if I'm mistaken! Het zou mij in ieder geval niets verbazen als er bugs in Arcade/Challange zitten. Ik vind deze modes uberhaupt al superkut uitgewerkt, in het begin wel leuk ofzo, maar het is gewoon irritant naarmate je verder komt en dan is de lol er snel vanaf. Ik vind het een beetje een miskoop, liever gewacht op Morrowind...
Ik heb bijna alle challenges gehaald(nog 2) en de arcade league (nog 3) ook bijna uitgespeeld. Het enigste vreemde wat ik in het spel ben tegen gekomen is dat als ik met zijn tweeen speel, dat er na afloop komt te staan dat de memory card in de tussentijd is verwijderd terwijl ik er geeneens eentje heb . Zijn er andere mensen die dit probleem ook al eens hebben gehad?
Ik heb die met die bakstenen al gehaald hoor. Ontopic: Gforce, ik heb al eerder van jou gehoord dat TS2 uit de handel genomen was vanwege een bug. Toen heb ik Eidos gebeld en die wisten nergens van. Dat zouden ze toch moeten weten denk ik dan ? Bij ons is ie gewoon te krijgen behalve bij Bart Smit/ Intertoys die hem uberhaupt nooit ingekocht hebben. Ik heb in die van mij ook geen bug weten te vinden.
geen bugs gehad, en de bakstenen heb ik volgens mij al gehad. challenges en arcade mode zijn echt heel komisch, maakt het spel echt veel langer leuk. timesplitters2 is absoluut de beste game die ik heb. miskoop? morrowind? tja dan hou je gewoon niet van dit soort spellen.
Jah die bug heb ik ook gehad dat er staat dat de memory unit verweiderd was tijdens het spelen ?? Hoe kan dat nou als het een harde schijf is..................misschien is ie daarom wel tijdelijk uit de handel ofzo.........ik zou het verder ook niet weten, wat ik wel weet is dat ik m nergens meer in de winkels zie liggen en dat niet iemand m voor nix voor €75 koopt van mij
k heb em alleen op de dag vd release gezien, voor de rest heb ik em helemaal nergens meer zien liggen. de GC versie overigens ook niet. gelukkig was ik er snel bij
Ik heb hem nog nergens zien liggen ben alle winkels langs geweest hier in de buurt Zelfs nie bij De mediamarkt in Rijswijk dus weet nie waar die voorraad is stefan maar die was niet in de winkel en ook nie in ut magazijn. Ik ben al echt geruime tijd opzoek maar hijs gewoon nergens te vinden en ook al niet op Xbazar hier grrrr ff afreageren op me buurman mazzzl
volgens mij is het echt een fout...ik heb zelfs de ruiten die ik heb gezien op een papiertje geschreven............dat blaadje heb ik inmiddels in mijn xbox gepropt