1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

iss2 al gespot?

Discussie in 'Algemeen' gestart door wilco, 9 mei 2002.

1. wilco

wilco Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zuigt flink zeg. Ik ga ze dan maar beide huren en Fifa2002 en ISS2. Dus met andere woorden ziet het er voorlopig treurig uit met de voetbal spellen op de xbox. Met David Beckham SOccer en Red Card in het vooruitzicht. Als je je spel al een naar een super bekende&populaire voetballer moet noemen zegt dat al niet veel goeds over het spel. En Red Card is wat ik begrepen heb, meer een ruig schoppen en slaan voetbal spel dan een serieus voetbal spelletje. Of mischien is fifa2002 of iss2 toch niet zo slecht als ik het idee nu heb.

2. Rookstar

Rookstar X-perienced gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Heb beide gespeeld en conclusie is dat ISS2 ZWAAAAR zuigt!

Waarom? Omdat de AI enorm bagger is. Serieus, ik heb niet vaak zo'n genaaide AI in een voetbalspel gezien.

In fifa is de AI 1000x beter.

Fifa is ook niet geweldig hoor, maar zeker stukken beter.

3. Drax

Drax nuMETALhater

Leuk Bevonden:
    0
    Hmmmmmmmm, curiouser and curiouser.

Ik weet het ook ff niet meer.

De komende dagen zullen her en der wel meer meningen los komen. Dat ga ik allemaal maar eens goed op me in laten werken.

Wat ik niet kan volgen is dat ISS2 goede reviews op andere formats krijgt...dan ga je er toch vanuit dat alle versies qua playability toch ongeveer overeen zullen komen.

Wat ik wel weet is dat het spel voor een PES-fanatic niets is. En hoewel ik hoop dat we PES wel op termijn gaan krijgen (komt per slot van rekening ook op de Gamecube uit, heb ik vandaag gelezen) wil ik al voorlopig een goed voetbalspel op de Xbox kunnen spelen.

Het advance word van FIFA was minder goed, en nu klinken de eerste meningen over ISS2 ook niet onverdeeld positief...

Moeilijk, moeilijk...

Nou goed, ff afwachten. Al zijn alle meningen negatief dan valt die duidelijk af.

Misschien is het een kwestie van smaak. Kweenie.

4. €xpert

€xpert Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    die twijfelfase

Ik heb beide spellen nog niet gespeeld maar..

V.w.b. die review.. fifa krijgt een 8.. mede omdat ze weinig van fifa verw8 hadden... omdat ie mee viel doen ze positief.

ISS2.. krijgt onvoldoende.. mede (staat letterlijk in het blad) doordat het spel zo tegenviel ten opzichte van de hoge verwachtingen.

ISS2 schijnt inderdaad fokkop A.I. te hebben ... maar is wel stuk moeilijker.. en realistischer (geen 6-2) uitslagen. Bij Fifa 2002 loop je in een standaard hoek naar de goal.. schiet.. en je scoort altijd. Daarnaast geen Nederlandselftal!!..

Maar als de gameplay van ISS2 inderdaad zo kut is.. ga ik liever voor FIFA.. maar voorlopig heeft ISS NOG NET het voordeel van de twijfel..

Waar kan je eigenlijk spellen huren? Bij mij doen ze alleen aan verhuur i.c.m. de XBOXconsole.

5. Crosis-nl

Crosis-nl lurking around

Leuk Bevonden:
    0
    Re: die twijfelfase

Loekie loekie Hoeren...ehh huren 8)

Geen dank ;)

6. LukasXX

LukasXX Wannabee-Diehard

Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me best K spel

k staat dit x niet voor Kut, maar voor Kewl!8)

7. Drax

Drax nuMETALhater

Leuk Bevonden:
    0
    Ik sluit me aan bij €xpert.

Nog net het voordeel van de twijfel vooralsnog. Tot ik redelijk wat meningen en reviews heb gelezen.

Dan beslis ik. In het verleden zweerde ik bijvoorbeeld ook bij Kick Off terwijl de rest het alleen maar over (het toegankelijker) Sensible Soccer had.

Maar al is ie echt klote, ja dan natuurlijk niet.

Maar ik heb nog hoop.

Laatst bewerkt: 11 mei 2002
  8. jacco

jacco Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    gewoon wachten tot virtua soccer van sega komt misschien?

9. wilco

wilco Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Virtua soccer?? Wanneer zou die moeten uitkomen dan? En waar kan je wat zien (screens, of beter filmpje)

10. jacco

jacco Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als het goed is komt die op de cube uit, dan kan het op de xbox toch ook?

11. jacco

jacco Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry het is virtua striker 2 check sega.com

12. LukasXX

LukasXX Wannabee-Diehard

Leuk Bevonden:
    0
    nee

spel is niet leuk.
    net gespeeld.

Bagger

€70 idd te veel.

13. jacco

jacco Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    OK dan niet!!!!!!!!!!:mad:

14. Tr@m$

Tr@m$ inactieve gebruiker

Leuk Bevonden:
    1
    Lijkt me duidelijk: jammer..........:'-(

15. €xpert

€xpert Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    links voor reviews Fifa2002 en ISS2

http://ukreviews.com/
    *ff omlaag scrollen en zoeken naar review ISS2 XBOX en FIFA2002 XBOX

http://xbox.gamezone.com/gzreviews/r19703.htm

http://www.allxbox.com/pricesearch/showTitle.asp?mode=R&id=521

http://www.xboxaddict.com/
    *op deze site staan paar reviews over FIFA2002

http://www.xbox2k.com/review.php?id=43

http://www.teamxbox.com/gameinfo.php?id=307

plus iets wat ik zag op de officiele site van xbox:

http://www.xbox.com/espnmlsextratime2002/default.htm?cs_catalog=cat-us

=> ?

Er was niet meer te vinden o.a. omdat ISS2 nog niet bepaald overal in de schappen ligt (ik verw8 vanaf dinsdag 14 mei dat daar verandering in zal komen) en dus nog niet veel reviewed kan zijn. Daarnaast zijn de Noord Amerikanen niet echt fans van soccer.

Welke ik zelf ga halen... nog steeds een vraagteken... laten we zeggen dat ik hoop dat ISS2 ok is omdat daar NL-eftal inzit en meer opties heeft en is moeilijker om te scoren.. realistischer.. maar wie zal 't zeggen.. is de gameplay echt zo fokkop?

16. Drax

Drax nuMETALhater

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben eens naar meningen op zoektocht geweest in de verschillende fora.

Het begint pas een beetje op gang te komen, dus nog niet echt een stortvloed van meningen (gezien het feit dat het spel amper uit is). Maar wat wel duidelijk begint te worden aan dit spel is dat het zwart of wit is.

Meningen zijn of heel positief (met enige aantekeningen) of juist heel negatief.

Zelfs Xbox bladen schijnen het oneens met elkaar te zijn (van horen zeggen, ik heb ze niet gelezen), Xgamer beweert zo ongeveer het tegenovergestelde van OXM.

Vaaaaaaaaaaaaaaaag.

De heren die op dit forum het spel al hebben gespeeld vonden het duidelijk niets. Echter, anderen op andere fora vonden het weer leuk (met dien verstande dat er wel degelijk commentaar is op het spel).

Dit begint steeds interessanter te worden.

Ik heb hem nog niet afgeschreven in ieder geval en blijf aandachtig de meningen in de gaten houden.

Ik hou wel van een uitdaging in een spel, al moet het natuurlijk wel daadwerkelijk te spelen zijn.

We shall see. Ik ben uiterst benieuwd naar de algemene consensus.

Laatst bewerkt: 13 mei 2002
  17. wilco

wilco Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is mij ook nog niet helemaal duidelijk wat ik moet verwachten. Want het is idd. wat je zegt, de een is positief en de ander zit er totaal niet op te wachten.
    Bijv. Fifa2002, zijn er mensen helemaal lyrisch van, terwijl ik hier op het forum nog geen positieve bijdragen heb gelezen.
    En de ster heeft um hier nog niet :mad: dus ik heb nog niets gehuurd (ook geen fifa2002).

18. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Ik moet gewoon een footie hebben. Maar ik weet net als velen nog niet welke, maar ik heb een tactiek. Van Fifa weet je eigenlijk wel wat je kan verwachten, namelijk Fifa 2002 op het WK ;) en ik heb Fifa 2002 amper gespeeld, dus het zal me niet gaan vervelen.

Wat ik niet weet is wat ISS2 in petto heeft. Wat ik dus ga doen is ISS2 kopen(bij FRS) en spelen (14 dagen) en kijken of ik er tevreden mee ben en of hij voor mijn gevoel beter is als de bekende Fifa. Is dat zo, dan hou ik hem en anders ga ik terug naar de shop om hem in te ruilen voor Fifa.

Zo makkelijk is het...

19. Ricobah

Ricobah Gamer 24/7

Leuk Bevonden:
    0
    Het verwarrende is dat ze bij Konami twee aparte teams hebben die voetbalgames maken. De ene is het Konami Osaka-team, dat ooit furore maakte met ISS voor de N64, het andere is Konami Tokyo. Osaka maakt sindsdien eigenlijk alleen nog maar slappe, arcade-achtige aftreksels van hun klassieker, de echt goeie voetbalspellen (ISS Pro Evolution, ISS Pro Evolution 2, nu Pro Evolution Soccer en straks PES 2) komen uit Tokyo. De games van Konami Tokyo zijn gebaseerd op de Japanse 'Winning Eleven'-serie (PES is bv Winning Eleven 5) en blinken uit in een superrealistische gameplay. Pech voor de Xbox-bezitters: Konami Tokyo ontwikkelt alleen voor de Playstation (2). ISS heeft nog steeds een goede naam, maar dat is voornamelijk te danken aan de games van Tokyo. Daardoor vliegen ook de 'Osaka-games' nog steeds de winkels uit, maar ze vallen iedere keer weer tegen. Zeker als je ISS Pro Evolution of PES gewend bent.

Ben je dus echt helemaal leip van voetbalgames, dan zul je voor het beste van het beste - naast een Xbox :) - toch echt een PS2 moeten aanschaffen. Ik heb ISS2 ook even gespeeld, maar dat is in vergelijking met PES drie keer niks. Ze hebben zelfs de beroemde steekpass eruit gehaald!
    FIFA WC 2002 heb ik alleen voor de PC, maar dat is meer voor de verzameling. Ik heb het vertrouwen in EA Sports inmiddels opgezegd wat voetbalgames betreft. Misschien dat de Xbox-versie beter is (niet geprobeerd), maar op de PC kon dit spel me niet meer dan een half uurtje boeien.

20. Panzerhaubitze

Panzerhaubitze De botte bijl

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe bedoel je dat je het spel bij de FRS gaat halen en dat je het dan 14 dagen kan spelen?

Het word toch verzegelt, als je hem open maakt kan je hem toch niet meer ruilen??

Of loop ik een beetje achter ofzo?

Deel Deze Pagina