1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

It´s good to play together!

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door RedPog, 9 dec 2003.

  1. ghost14

    ghost14 Active Member

    Berichten:
    486
    Leuk Bevonden:
    0
    life is short take a xbox!
     
  2. Chief Bram

    Chief Bram *Xbox-Addict*

    Berichten:
    286
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind hem helemaal niet goed, Xbox L!ve intereseert mij niet, dus vind ik het dat deze slogaan volledig op de multiplayer, en ik speel niet zo vaak multiplayer, ik doe het wel regelmatig met vrienden, maar gamen is vooral gemaakt om me alleen te amuseren, vind ik, nu is het percies of Microsoft geen aandacht niet meer besteed aan de singleplayer...

    En ik klinkt dat ook nog niet, dat is nog het ergste!!!

    Geef mij maar die oude, en die goede reclame van de moeder die bevalt, die was pas grappig!!!:)

    Maar het is maar een slogan, we moeten er ons niet te druk over maken.

    edit:/ een nieuwe slogan:

    Life is bad, make it good! XBOX!*)
     
    Laatst bewerkt: 9 dec 2003
  3. RedPog

    RedPog Rednas - Pogge

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat klopt maar Life is Short, Play More! En dan See more, Play more dan denk je toch.... dit is de console die iets extra´s in zich heeft...? Of niet?
     
  4. RedPog

    RedPog Rednas - Pogge

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    0
    Trouwens Chief Bram ik vind hier wel wat in zitten!
     
  5. RedPog

    RedPog Rednas - Pogge

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    0
    In jou slogan!

    /Mod Ooit van de [​IMG] knop gehoord?

    - Dioga


    Ja hoor!
     
    Laatst bewerkt: 10 dec 2003
  6. masterChief88

    masterChief88 sesamstraat!

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    hij is niet erg sterk, maar ik vind de reclame met pgr 2 wel 1 van de beste tot nu toe.
    "It´s good to see what you and a Enzo Ferrari can do together."
     
  7. RedPog

    RedPog Rednas - Pogge

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    0
    Vond ik persoonlijk nog al slap!
     
  8. RedPog

    RedPog Rednas - Pogge

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    0
    .... wat wel zo is is dat deze uitspraak vele verschillende combinaties gemaakt kunnen worden: It´s good to kill together, It´s good to race togehter.... Maar dan in de reclame beginnen ze over dat het goed is om te zien dat 4 mensen uit verschillende tijdzones in je achteruitkijkspiegel te zien SAMEN! (Slap)
     
  9. Chief Bram

    Chief Bram *Xbox-Addict*

    Berichten:
    286
    Leuk Bevonden:
    0
    Dank u!:) *)

    Eens meedoen wanneer Microsoft een nieuwe slogan wilt, misschien doe ik het nog goed.O-) :cool:
     
  10. RedPog

    RedPog Rednas - Pogge

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou mooi zijn!
     
  11. masterChief88

    masterChief88 sesamstraat!

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vond hem ook niet sterk, maar 1 van de beste, bij die van amped 2 viel ik gewoon van mn stoel van de slaap.}:]
     
  12. SplinterX

    SplinterX ^Chief^

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    1
    Nog 1tje:

    When you have a xbox, you'll never leave the room again...

    Ik vind hem eigenl wel grappig maar die van Chief Bram is tog beter als zeg ik eht zelf!!
     
  13. RedPog

    RedPog Rednas - Pogge

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    0
    Klinkt niet slecht hoor!
     
  14. SplinterX

    SplinterX ^Chief^

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    1
    Maar ontopic: ik vind wel dat ze hem moeten veranderen want deze vind ik gewoon slecht..en niet echt snappen als je xboxleek bent wat je hier nou van meot denken!!zoals anderen ook al gezegd hadden!
     
  15. masterChief88

    masterChief88 sesamstraat!

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    en ze moeten meer reclame maken op commerciele zenders, waar het grote publiek naar kijkt en bij voetbal wedstrijden enzo.
    en meer reclame van games, in de reclame van pgr 2 had best bij gemogen: Only on Xbox.
     
  16. Chief Bram

    Chief Bram *Xbox-Addict*

    Berichten:
    286
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan zien dat mijn slogan aanspreekt, nog eentje dan maar:)

    If gaming is your life, Xbox is your wife!

    Rijmt nog ook:)
     
  17. RedPog

    RedPog Rednas - Pogge

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, het houdt niet op he?!
     
  18. RedPog

    RedPog Rednas - Pogge

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    0
    Hadden ze vanwege de nieuwe slogan van Xbox op XBW een prijsvraag moeten houden was jij zeker winnaar geworden!
     
  19. Janos

    Janos Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu de thread toch meer richting de algehele reclame gaat:
    Waar is de humor (of het stoere) gebleven? Ik koop een console/spel, omdat ik het leuk vind en het zal me niet verbazen als de reclame enigzins invloed heeft gehad om mijn aandacht op zo´n spel te vestigen. De oude reclame met de baby en opa is hiervan een goed voorbeeld. Of een combinatie van stoer en humor bijvoorbeeld de reclame van Rainbow Six 3 ´I thought we were ready´.

    Een reclame kan ook gewoon als stoer overkomen, maar hier slaat de laatste slogan de plank mis, vind ik. ´It´s good to play together!´, het is te lang en het wordt uitgesproken door iemand waarvan het accent lijkt op TellSell presentators. Overigens niks tegen TellSell hoor. Met een paar vrienden en wat biertjes vermaken we ons prima met de vaak vreemde verkooppraatjes.

    Neem dan een korte slogan en spuug het uit met meer enthousiasme, zoals het oude en herkenbare ´PLAYSTATION TWO!´, praktisch uitgegild door een meisje aan het einde van een reclame van een PS2 spel. Of ´eagames, challenge everything´ vind ik ook goed, maar aangezien ik deze reclame ook elke keer zie wanneer ik eagame opstart en niet kan skippen, kan ik het niet meer aanhoren. Maar toch, het is een goede slogan.

    Nog wat betreft de xbox-reclames; er is altijd wel iemand die het ergens niet mee eens is met iets. En het lijkt mij dat juist daardoor (door sommigen als schokkend ervaren) baby/opa reclame verdwenen is evenals de slogan die er heel goed bijhoorde. Hopelijk wordt de nieuwe reclame en slogan van xbox maar snel vervangen.

    It's good to watch TellSell together!
     
    Laatst bewerkt: 9 dec 2003
  20. MaNiAc E

    MaNiAc E The Supreme Necrotic

    Berichten:
    251
    Leuk Bevonden:
    0
    nou kijkend naar de fun die ik heb met de xbox als er maten van me langs komen is het idd wel toepasselijk
     

Deel Deze Pagina