1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

It´s good to play together!

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door RedPog, 9 dec 2003.

1. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Ik vind de boodschap in principe goed, maar het jasje waarin het gestoken word te slecht voor woorden. Bij mij heeft die reclame het punt bereikt dat ik wegzap als ik zie dat hij opgestart wordt, en dat ik de radio uitscheld als hij daarmee de ether ingegooid wordt ("It's good to play together" Rot op, dat bepaal ik zelf wel!).

Die capriolen die die lui van de pgr reclame uithalen, daar kan ik me ook zo aan ergeren. Ik bedoel, welke malloot gaat bij een bocht naar links zijn gamepad naar links kantelen alsof het een stuur is? En die gozer die wint doet alsof hij zojuist bij Seedorf een panna gemaakt heeft. Puur onnozel.

2. SplinterX

SplinterX ^Chief^

Leuk Bevonden:
    1
    Maar die van "It's good to play together" is richting xboxlive vind ikzelf en lang niet iedereen hebben/kunnen xboxlive(hebben).
    ze meoten 1tje die meer over de xbox gaat dan over de multiplayer ervan!!!

3. HeAvY-GeAR

HeAvY-GeAR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ze besparen gewoon kosten. ze voegen xbox en xbox live
    samen en verwerken het tot 1 reclame dus ook 1 slogan

4. majidamarus

majidamarus »Sovjet Red Army«

Leuk Bevonden:
    0
    ik ken wel een paar mensen die meesturen :p zwaar iri.
    ik heb wel wat zitten bedenken voor een nieuwe slogan maar k moet zeggen dat dat nog knap moeilijk is.

5. RedPog

RedPog Rednas - Pogge

Leuk Bevonden:
    0
    SplinterX misschien zouden ze iets dergelijks moeten doen met see more en dan over Live?

Dus bijvoorbeeld: Play More (Together), See more

:confused: Nee niet echt pakkend....:confused:

Laatst bewerkt: 10 dec 2003
  6. Genassix

Genassix Endless Challenge

Leuk Bevonden:
    3
    Over Slogans gesproken die van de ps2 was eerst: the third place: gaaf vind ik. En nu is het: Fun anyone?: deze is toch wel zo SLECHT!!! Naja, eigenlijk zijn al die slogans maar zinloos, het is de naam van de console die echt telt vind ik, ow jah en het logo natuurlijk.

7. RedPog

RedPog Rednas - Pogge

Leuk Bevonden:
    0
    Wat vindt je van de naam en het logo van Xbox dan?

Die reclame van ´Get on board, get on board´ van Playstation is trouwens wel een hele leuke! (ja dat is die ene waarbij al die mensen op elkaar klimmen!)

Laatst bewerkt: 11 dec 2003
  8. ghost14

ghost14 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ey die is vet man!

9. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Het heeft toch wat triests in zich: If gaming is your life, Xbox is your wife. Fuck vrienden! Ik heb mijn xbox.

Toch maar niet...

10. RedPog

RedPog Rednas - Pogge

Leuk Bevonden:
    0
    Ach ja laten we het er op houden dat deze slogan niet pakkend is geen publiek trekt en bovendien niet klinkt, laten we hopen dat Xbox snel met een nieuwe slogan komt die hopelijk wel de benodigde tekst bevat om het publiek aan te trekken....

11. Aart

Aart XBW Senior

Leuk Bevonden:
    3
    /Mod Onfatsoenlijke pic verwijderd. Let een beetje op wat je post, op dit soort flauwe ongein staan we niet te wachten.

Gewijzigd door Darkwing

12. TheWalrus

TheWalrus Guest

Ik heb niet alles gelezen maar de reclame is in mijn ogen goed. "Its good to play together" zet de Xbox in de markt als de ideale gezelschapsconsole.

Is dit minder goed dan SAPS,? hmmm, beetje van hetzelfde niveau. Dit is in ieder geval to the point, hoewel ik de baby commercial beter vind in artistiek oogpunt denk ik dat dit meer effect zal hebben.

13. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Ik snap niet wat deze thread in the green mile doet :confused:, ik zie dat ie door een andere moderator is verplaatst hiernaartoe, maar geheel onterecht. Ik verplaats hem terug naar Xbox Algemeen / Discussie.

14. Scotch

Scotch Magic Tape

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind hem dus echt 3x niks. Tis echt zo'n slogan die een kereltje van 5 nog wel kan bedenken. Hij klinkt kut. En vooral omdat ie ook nog eens uitgesproken wordt door die gast met die kutstem (volgens mij zo'n ex-vj van TMF en 538 dj ofzo). Ik krijg echt van die Gammo-braakneigingen bij die stem. Je hoort ook echt dat het een Nederlander is door dat kutaccent, ook al doet ie nog zo z'n best. Laat het dan door een echte Amerikaan inspreken, dan klinkt het misschien nog een beetje.

Maar nee, Life is Short, Play More vond ik echt veel beter. Die hadden ze veel beter moeten uitbuiten, want die reclame met die baby was echt fantastisch maar heb ik maar een paar keer gezien. In Xbox reclames daarna zag je nog wel eens "Life is short, play more" voorbij flitsen, maar het was krachtiger geweest als er ook een stem bij zou zijn die het zei. Een vrouwenstem die fluistert "Play more" maakt het bijvoorbeeld veel gaver. Bij Sony snappen ze dat tenminste. "Don't underestimate the power of Playstation" was fantastisch en "Fun, anyone" is ook veel beter dan waar MS nu mee aan komt zetten. Dingen als die vrouw die schreeuwt "Playstation 2!!", dat zijn dingen die in je kop blijven hangen.

Ik snap dat ze Xbox Live willen promoten. Maar neem dan van mijn part "Life is short, Live more". Heeft nog een dubbele betekenis ook, het is maar hoe je Live uitspreekt. Dit verzin ik hier terplekke en klinkt imo beter dan hetgeen waar een gigantisch marketingsteam van MS maandenlang over heeft nagedacht.

Dit is dan de geweldige marketingmachine die Microsoft heet, nou het valt mij vies tegen. Je kan zeggen dat ik niet zo moet zeuren over een slogan, maar de slogan bepaalt ook het imago. In mijn ogen is de huidige slogan zo ghey, dat het imago van de Xbox er ook ghey van wordt. Ik vind de games fantastisch en ik moet me natuurlijk niets aantrekken van het imago, maar onbewust doen we dat allemaal wel een beetje denk ik.

Laatst bewerkt: 13 dec 2003
  15. RedPog

RedPog Rednas - Pogge

Leuk Bevonden:
    0
    Okee, en bedankt he!

Het viel me laatst pas op maar om nog even terug te komen in die goede oude tijd is er op XBW de Life is short, Play more reclame te downloaden....

http://archief.xboxworld.nl/index.php?show=media&id=8_O_

Voor de gene die er geen genoeg van kan krijgen! :mad: En wel genoeg van de It´s good to Play together reclame!:mad:

16. snowy

snowy SNoWJuNK

Leuk Bevonden:
    0
    maybe, get a life, get xbox

en dan een reclame erbij van een een of andere turbostuut...

17. snowy

snowy SNoWJuNK

Leuk Bevonden:
    0
    btw, wat vinden jullie van die puma's reclame, ik vind hem echt wauws,
    "my puma's"

"nonono, my puma's"

"ah, no, my puma's!"

"hey, f*ck you, my puma's!"

18. majidamarus

majidamarus »Sovjet Red Army«

Leuk Bevonden:
    0
    nog een keer gekeken en is zo veel stoerder dan die fagget reclames van nu..
    nostalgisch gewoon :'-(

19. SplinterX

SplinterX ^Chief^

Leuk Bevonden:
    1
    @ RedPog: If you wana see more you, you got to play more and thats the xbox!

Maarik wat wel zo is, ik zie telkens meer reclames eerlijk gezegt!!dus gaat wel de goede kant op!!

btw: Net toen ik de schreef was er weer 1 op!!

20. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    100% waar. Hoe het mogelijk is om met het ongetwijfeld gigantische budget dat microsoft heeft een baggercampagne van dit formaat op te zetten is mij een groot raadsel.

Deel Deze Pagina