1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

It´s good to play together!

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door RedPog, 9 dec 2003.

  1. Genassix

    Genassix Endless Challenge

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    3
    @Jajojo: Vind het wel gaaf dat Xbox, Playstation 2, en EA iedereen platbombarderen met reclame. Je kan er niet meer omheen, weet je hoe gaaf! Dan kun je zien hoe belangrijk de gamebusuniss eigenlijk is. Relaxt toch. De xbox reclame van samen gamen werkt de gedachte van ouders van, mijn kind heeft geen sociaal leven, een beetje tegen. Maar de slagzin zuigt inderdaad.
     
  2. Outlander

    Outlander Join the Mages

    Berichten:
    441
    Leuk Bevonden:
    0
    De slagzin is niet slecht.. is namelijk gemakkelijk te onthouden. De kracht zit hem in de eenvoud.. maar hij is wel een beetje "normen-en waarden-achtig".
     
  3. snowy

    snowy SNoWJuNK

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    beetje normen en waarden achtig, hij is gewoon volmondig lomp....

    en je hebt wel gelijk, het onthoud wel, maar het is gewoon een klotezinnetje....

    "its good to play together".. bleeech...!
     
  4. Genassix

    Genassix Endless Challenge

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    3
    conclusie van 90% van de xbw lui hier: Its good to play together zuigt gewoon. En play more was relaxt van ms.
     
  5. McRed

    McRed PSPZone.nl

    Berichten:
    493
    Leuk Bevonden:
    18
    Is okee, laten we het er op houden dat deze slogan geen enkele diepgang biedt en MS het beste zo snel mogelijk met een nieuwe wil komen...

    Wat daar dan wel weer tegen over staat is het feit dat de slogan nou ook nog niet zo heel erg belangrijk is.. Zo is meerdere malen geschreven. Maar waar is een reclame voor bedoeld? Om mensen te beinvloeden een slechte reclame beinvloed mensen niet..

    Zo geeft de Life is Short, Play More een bepaald gevoel dat de Xbox meer heeft; Play More, See More, Hear More enz. Deze slogan is slecht en dat is jammer, want bij mooie spelen horen mooie reclames en ik vindt dat de nieuwe reclame geen enkele diepgang brengt en PGR 2 er ten schande aan doet!!
     
    Laatst bewerkt: 14 dec 2003
  6. Jajojo

    Jajojo ÜberCosy!

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    4
    Eerlijk gezegd interesseert het me niks of er nu gamereclames op tv of radio (of waar dan ook) te zien/horen zijn.
     
  7. Jeruzame

    Jeruzame www.JeroenWesten.nl

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    4
    Mij dus wel. Playstation sponsort de Champions League en Xbox zag je nooit op TV of hoorde je op de radio. Ik vind het wel leuk om nu ook reclames van 'mijn' console te zien/horen. Overigens wint Playstation wel de strijd in de commercials; de nieuwe met die berg van mensen is erg stoer.

    Overigens vind ik de slogan "it's good to play together" nogal matig. Het is opvoedkundig verantwoord, maar het ligt niet erg lekker in de mond. 't Is natuurlijk bedacht om Xbox Live te promoten, maar hij is niet erg pakkend. "Play more" (of "Life's a game, play more") is veel pakkender en kun je lekker schreeuwen...

    Xbox sponsort trouwens de "ID&T Best 500 Ever" (http://www.id-t.com/media-radio-best-500-ever.php). 't Is niet de Champions League, maar het is een begin... :)
     
    Laatst bewerkt: 15 dec 2003
  8. McRed

    McRed PSPZone.nl

    Berichten:
    493
    Leuk Bevonden:
    18
    Maar wat vinden jullie ervan? Wat moet de nieuwe slogan dan worden, jullie beginnen steeds over het feit van; reclame is leuk/stom! Maar kom dan met een voorstel....!!:confused:
     
  9. McRed

    McRed PSPZone.nl

    Berichten:
    493
    Leuk Bevonden:
    18
    Laatst bewerkt: 15 dec 2003
  10. SplinterX

    SplinterX ^Chief^

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    1
    Die is wel goed!!en mooi gem aakt ook BTW!!Maar waarom zou microsoft een nieuwe maken als ze hoogst waarschijnlijk ook veel geld verdienen emt deze slogan??
     
  11. McRed

    McRed PSPZone.nl

    Berichten:
    493
    Leuk Bevonden:
    18
    Ze verdienen haast geen geld aan.... sterker nog MS maakt verlies!
     
  12. matje

    matje Soco Socoo!!!

    Berichten:
    302
    Leuk Bevonden:
    0
    het is ook vooral die irritante stem die de slogan uitspreekt, daar erger ik me het meest aan!
    Die kerel kan niet eens normaal engels.
    Als ze nou gewoon de normale engelse stem hadden gebruikt was het misschien al stukken beter.
    En waarom ook niet, ik bedoel, een engelse tekst hoeft toch niet door een nederlander uitgesproken te worden.
     
  13. Vinelli

    Vinelli Active Member

    Berichten:
    312
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dat de de zin `its good to play together` niet goed engels klingt.Het is gewoon flut, wat was er mis met life is short play more zin?
     
  14. McRed

    McRed PSPZone.nl

    Berichten:
    493
    Leuk Bevonden:
    18
    Niks! Daarom snap ik ook niet waarom MS met een nieuwe slogan aankomt! En dan ook nog een slechte slogan, dat is het ergste! Maar wat was jou voorstel dan voor een eventuele nieuwe slogan?
     
  15. ZeRo T

    ZeRo T Banned ;)

    Berichten:
    220
    Leuk Bevonden:
    0
    It's good to play togheter slaat op Xbox Live... Life is short play more niet. daarom hebben ze die eerste genomen, want Xbox Live is nu het parade paardje van MS op de xbox.
     
  16. McRed

    McRed PSPZone.nl

    Berichten:
    493
    Leuk Bevonden:
    18
    Wat dachten jullie hiervan....?

    In de nieuwe slogan/reclame zien we eerst alle 7 wereldwonderen voorbij komen..
    1. De Piramiden

    2. De hangende tuinen van Babylon

    3. Het beeld van Zeus

    4. De tempel van Artemis

    5. Het mausoleum van Halicarnassus

    6. De kolossus van Rhodos

    7. De vuurtoren van Alexandrië

    En dan plaatje acht... je voelt hem al aankomen.... de Xbox.
    En dan met een fatsoenlijk Engels/Amerikaans accent: _O_Xbox It´s a Miracle!_O_
     
  17. Jajojo

    Jajojo ÜberCosy!

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    4
    Eeeh, je weet wat er met al die wereldwonderen gebeurd is? (de uitzondering, de pyramide van Cheops, wordt nog net met plakband omhoog gehouden...)
     
  18. McRed

    McRed PSPZone.nl

    Berichten:
    493
    Leuk Bevonden:
    18
    Okee, dat is waar maar het is en blijft een wonder!
     
  19. Outlander

    Outlander Join the Mages

    Berichten:
    441
    Leuk Bevonden:
    0
    Is dit misschien wat:

    Xbox... It's your Live.
     
  20. McRed

    McRed PSPZone.nl

    Berichten:
    493
    Leuk Bevonden:
    18
    Misschien!
     

Deel Deze Pagina