1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

It Takes Two

Discussie in 'Games' gestart door Weggooi32, 3 apr 2021.

  1. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.600
    Leuk Bevonden:
    8.660
    Holy shit wat leuk dit. Niet verwacht.
     
  2. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    Deze game verdient een pluim. Goed dat hij al meer dan een miljoen keer over de toonbank is gegaan.
    Laat deel 2 of eventuele dlc maar komen.
     
    B Tender vindt dit leuk.
  3. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Ik ben benieuwd!!

    Vraagje: weten jullie of als ik de game in de MS-Store koop (linkje hieronder, voor de duideiljkheid), of ik hem dan kan installeren/spelen op zowel mijn pc als mijn xbox? Er staat op de pagina 'geoptimaliseerd voor xbox x/s' maar buiten dat is me niet helder voor welke platform(s) ik de game nu wel of niet krijg als ik hem hier koop.

    https://www.microsoft.com/nl-nl/p/it-takes-two-digital-version

    Aanvullend vraagje: in geval ik hem met bovenstaand linkje (ook) op de pc geïnstalleerd krijg, kan ik dan ook samen-spelen met mensen die hem op steam hebben gekocht (cross-platform is een brug te ver heb ik begrepen, maar pc/pc via een andere store weet ik niet).
     
  4. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Nu bijna bij het einde van de game maar de game verveelt totaal niet, zelfs een potje geschaakt :D
     
    Yi-Long vindt dit leuk.
  5. BrAsKe

    BrAsKe Foo Fighters

    Berichten:
    592
    Leuk Bevonden:
    234
    Ik heb deze game sins vorige week en wat is dit een leuke co-op game. Heb zowel online met een vriend gespeeld en met mijn vrouw. Er zitten zoveel verschillende game mechanieken in dat het nooit verveeld en alle levels totaal anders gespeeld worden.
     
    Jorrie en Zifnap vinden dit leuk.
  6. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Ik kon me ook totaal niet vinden in de review van xbw 8), hoe kan je zeggen dat het herhalend aan begint te voelen als je bij elk gebied nieuwe mechanismes hebt 8)

    Nouja, gelukkig heb ik xbw toch niet heel hoog qua reviews :+

    https://www.xboxworld.nl/artikelen/review/review-it-takes-two/
     
    BrAsKe vindt dit leuk.
  7. BrAsKe

    BrAsKe Foo Fighters

    Berichten:
    592
    Leuk Bevonden:
    234
    Ik heb de review niet gelezen, maar herhalend is het totaal niet. Elke chapter en de daarin verschillende levels zijn zo anders qua mechanisme en spel ervaring, dat dit toch niet als herhalend beschouwd kan worden. Ik snap best dat je de xbw niet hoog hebt zitten qua reviews
     

Deel Deze Pagina