1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[iTG] zoekt nieuwe clan leden

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door puinhoop, 21 aug 2011.

  1. puinhoop

    puinhoop Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste Xboxer's

    Wij bij inthegame zoeken meer leden die in bezit zijn van een xbox en die goed in clan verband kunnen spelen of mensen die gewoon graag gezellig mee willen praten over van alles.

    We zoeken een leader die met nog een paar mensen via GB onze naam gaat vertegenwoordigen,dus denk jij het in je te hebben om een heel team te leiden of om in team verband te kunnen spelen meld je dan aan bij ons.


    link staat in spoiler
    www.inthegame.nl/forums/
     
    Laatst bewerkt: 21 aug 2011
  2. -Ultimate

    -Ultimate -

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien handig om tevermelden welke games je speelt?
     
  3. puinhoop

    puinhoop Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    ik speel zelf niet op de xbox ik zoek juist mensen die voor ons wil gaan spelen zoals fifa/mw2/black ops en straks mw3 of misschien andere games.
     
    Laatst bewerkt: 21 aug 2011
  4. kanzlooznl

    kanzlooznl Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kaap dit topic even, geen beste start dus vergeet de eerste posts.

    Ik ben Franck en de BF3 leader voor [iTG]

    [iTG] stond vroeger bekend als PS3clan [P3c], één van de grootste PS3 clans uit de benelux en is sinds niet zo heel lang geleden multi-console gegaan. Dit betekent echter dat onze xbox clans zo goed als helemaal van de grond af aan gestart moeten worden.

    Onze eerste 360 leden beginnen nu mondjes maat binnen te komen alleen zijn we nog altijd op zoek naar meerdere mensen om te joinen en ook mensen om deze clans te leiden. Dus ben jij op zoek naar een clan? Of van plan om een MW3, BF3 of een andere clan op te starten en zou je het niet erg vinden om het onder onze naam [iTG] inthegame te doen? dan nodig ik je uit om eens contact met ons op te nemen.

    Wij kunnen, met al onze ervaring op de PS3, je prima ondersteunen via promotie, recruiting en allerlei andere fronten om goed te starten met de clan. Een win/win situatie omdat jij niet van nul af aan hoeft te beginnen en wij onze 360 clans eindelijk van de grond kunnen krijgen.

    ons forum: klik
    mijn profiel om contact op te nemen: klik
    of doe het via hier :)
     
  5. shotysniper

    shotysniper Member

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
     

Deel Deze Pagina