1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] It's time to sign up for the Xbox LIVE T Beta Program that will begin in early Feb

Discussie in 'Games' gestart door tipex, 6 dec 2002.

1. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Euhm,

ik gok dat ik telaat ben :mad: Maar ik wil ook erg graag meedoen en heb WEL een CC :) Kan ik me nog ergens aanmelden?

TIA

2. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Het is geen publieke beta helaas, je moet uitgenodigd zijn door Microsoft. Als jij bij hun staat geregistreerd als 18+ met een CC dan zou de mogelijkheid groot zijn dat je uitgenodigd zou worden.

3. JanKost

JanKost Console Freak!

Leuk Bevonden:
    1
    hoeveel kans heb je denk je om mee te doen, als je die e-mail heb gehad?

4. Marius

Leuk Bevonden:
    11
    ==> D.L

thanx en jammer.. maar hoe zou je dan bij microsoft geregistreerd moeten staan? Ik ben aangemeld op xbox.com met mijn leeftijd (21), maar weetniet hoe ik moet opgeven dat ik een CC heb?

5. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Daar kan ik naast zitten, ik heb het ook enkel gehoord. Ze hebben in ieder geval gezocht naar mensen die 18+ zijn, en reeds geregistreerd staan bij Microsoft. Als je je wel aangemeld hebt, heb je denk ik gewoon pech...

6. Enygm

Enygm Enygm

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het ook gekregen. Maar ik heb ook nog nergens moeten invullen dat ik een CC heb. (niet bij de registratie van mijn Xbox en ook weer niet bij deze vragenlijst)

Anderzijds vraag ik me wel af waarom je de meeste van die gegevens opnieuw moet ingeven; je hebt ze toch al ingegeven als je je Xbox geregistreerd hebt ? (misschien niet allemaal, maar de meeste (naam, voornaam, straat, ...) toch)

Zijn er nog andere Belgen die de mail gekregen hebben (want hier zitten toch ook veel Belgen op deze site) ? Nu ja, hoe minder mensen de mail krijgen, hoe meer kans er is voor diegenen die hem wel gekregen hebben.

7. JanKost

JanKost Console Freak!

Leuk Bevonden:
    1
    je hoeft nergens je cc nummer in te voeren, ze zeggen namelijk dat je er 1 moet hebben, je hoeft geen nummer in te voeren

hoeveel kans heb je denk je om mee te doen, als je die e-mail heb gehad?

8. Wocker

Wocker Xbox fanatic

Leuk Bevonden:
    0
    Ze zullen nu wel gaan kijken wie er allemaal al breedband internet hebben enzo en ze willen ook een gevarieerd publiek... dus daar zal het vanaf hangen.... ik ga in iedergeval plek maken voor de beta xbox :D

9. JanKost

JanKost Console Freak!

Leuk Bevonden:
    1
    heeft iemand hier al ervaring met Xbox Live (er zijn al sommigen die het hebben hier) en BBnet, ik heb nu namelijk chello, maar het abbo van bbnet is wel heel goed, maarja, strax zit ik er voor een jaar aan vast, en dan werkt het niet met bbnet?!!

10. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Met een beetje prutsen is het gewoon aan de praat te krijgen lijkt me. Soms middels router / pc oplossing maar moet gewoon kunnen.

11. Marius

Leuk Bevonden:
    11
    Aha, ik heb sinds vandaag (sinds 2 uurtjes) ook ADSL. Heb mijn account op xbox.com aangepast naar ADSL en zie eens? Ik kan opgeven dat ik wil proberen mee te doen met het Beta Test programma. Heb al mijn gegevens ingevuld...

zullen wel veelteveel mensen voor me zijn. Maar aan de andere kant, ik ben 21 en heb wel CC :):)

we zien wel..

12. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Waar heb jij dat aan kunnen geven? Waar in je account?

Laatst bewerkt: 9 dec 2002
  13. Marius

Leuk Bevonden:
    11
    op www.xbox.com heb je rechtsbovenin "My account" (als je bent ingelogd natuurlijk).

dan "edit info" doen onder "my preferences". Daar moet je even kijken, kan je het opgeven. Als je dan bent gewijzigd naar hoger als ISDN of modem, komt er vanzelf de optie beschikbaar om je aan te melden voor de Beta Test volgens mij..

Suc6!

14. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    grr, ik vermoedde het al, die optie zit er bij mij niet, omdat ik mijn XBox niet via internet geregistreerd heb maar per telefoon omdat online reggen er een tijdje uitlag. Ik ga maar weer s al mn moed verzamelen en een fatsoenlijk gesprek met de Xbox Customer Care voeren...

15. Marius

Leuk Bevonden:
    11
    Ik heb vandaag ook al een mailtje gestuurd naar de costumer care. En als het nodig is ga ik zelfs nog bellen ook. IK WIL OOK BETA TESTEN!!! :)

wel jammer dat je het via telefoon hebt gedaan. Kun je je account nu niet aanpassen online?

16. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Omg! Ik had ze dus gebeld om te melden dat ik mijn Xbox niet nogmaals kon registreren zodat mijn Xbox ook aangegeven werd op internet. Maar dat kon allemaal niet, ze kon ook niet mijn file deleten zodat ik opnieuw kon registreren... Toen begon ik dus maar over Xbox Live Beta Tests in Nederland, ze vond het gek dat die in februari mogelijk zouden komen, want 14 maart is de release al zei ze. Ze wist dus ook niet van het bestaan van eventuele tests af...

17. JanKost

JanKost Console Freak!

Leuk Bevonden:
    1
    moet je een vast ip adres hebben voor xbox live?? of mag het ook een dynamisch ip adres?!?

18. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Dat zal ongetwijfeld een statisch adres zijn, je kunt ook alleen met een snelle verbinding spelen.

19. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    maakt geen drol uit natuurlijk of het vast of dynamisch is.

20. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Het maakt idd niet uit, je kan met je GamerTag ook op een andere Xbox gaan spelen (met dus een totaal ander IP).

Deel Deze Pagina