[XOne] It's time to sign up for the Xbox LIVE T Beta Program that will begin in early Feb

Discussie in 'Games' gestart door tipex, 6 dec 2002.

1. Mike

Mike CuraƧao

Leuk Bevonden:
    3
    Dan heb ik weer net de onwetende zielen die ontkennen dat er nog een beta komt in februari, ze blijven alsmaar zeggen dat ik moet w8en op de officiele launch... Naja, nu kan t me ook nie meer schelen...

2. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    No offense taken mr. JanKost :) (hoe weet jij trouwens dat ik geen mongool ben ?? :)!)

Maareh, ik heb er nog aardig wat moeite voor gedaan. 3 emails gestuurd naar de costumer care in mijn beste Engels.. en op www.xbox.com in mijn profiel mijn verbinding aangepast naar ADSL. Toen kon ik daar ook ineens Beta Test Subscriber aangeven.

Maar ook in een email van costumer care kreeg ik terug dat vanaf 14 maart Xbox Live beschikbaar is. Geen verdere info over wanneer de Beta Test zou starten.

3. Dohan

Dohan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nogmaals,

Deze betatest omvat niet enkel Xbox Live, maar het is ook de bedoeling om (nieuwe) Xbox Live games te beta testen met behulp van een debug kit.

4. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Oh, maar dat is niet erg :) kom maar op met zo'n debugstation!

Ik heb net ff met splintercell de Xbox Live desktop geinstalleerd. Thank God dat ons ADSL modem ondersteunt word.. Wij hebben een Ethernet netwerk thuis, en mijn Xboxje kon zo connecten via DHCP : geen moeilijkheden!

Zou leuk zijn als ik wordt toegelaten tot die test! Maar dat vinden wel meer mensen hier denkik ;)

5. Rinus

Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Reken er maar niet op dat ze debug-units gaan rondsturen bij MS.
    Je krijgt waarschijnlijk een paar speelbare demo's bijgeleverd (Motor Gp en nog iets]:- ), deze zijn speelbaar met Live en ook gebruik voor de tests in de US.

Deel Deze Pagina