1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

iTunes

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Donkey, 9 aug 2008.

  1. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    FF een vraagje:

    ik heb een aantal nummer uit mijn lijst niet aan gevinkt, omdat mijn iPod niet genoeg GB's heeft om die mee te synchroniseren, maar ik wil niet dat die liedjes ook overgeslagen worden in shuffle in iTunes zelf. Hoe los ik dit op?
     
  2. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Weer aanvinken! 8)
     
  3. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ja maar dan kan ik mijn iPod niet synchroniseren...
     
  4. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Wel als je handmatig synchroniseren doet. Sowieso haat ik automatisch synchroniseren.
     
  5. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Ik ook. Doe alles handmatig.
     
  6. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Leg uit. :+ Hoe werkt dat? :9
     
  7. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Naar je iPod gaan en dan of naar Muziek/Apps/Video's/Foto's gaan, en dan leid de rest zichzelf.
     
  8. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Vind iTunes nu stiekem toch redelijk handig...:+ Ik begin het te leren.
    Alleen kan ik niet per nummer selecteren welk nummer ik op m'n ipod wil, het gaat per artiest, beetje lastig soms.

    Ook geeft ie elke keer als ik iTunes opstart een of andere beveiliging's melding van een Itunes App. Die heb ik ooit een keer gedownload zodat ik via m'n iPod ook op m'n iTunes kon, alleen die app heb ik weer verwijderd. Toch geeft die nog steeds die melding.
     
  9. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Kan wel toch? Ik zet er normaal hele albums op, maar ik heb nu een afspeellijst gemaakt genaamd: van alles wat. Daar sleep ik dan gewoon losse nummers naartoe.
     
  10. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Gewoon handmatig beheren! Dan kun je ieder afzonderlijk nummer naar je iPod slepen.
     
  11. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Niet aan gedacht, haha zo simpel en toch zo moeilijk:D
     
  12. Cyndris

    Cyndris Member

    Berichten:
    800
    Leuk Bevonden:
    369
    Ik heb de nieuwe iPod Touch gekocht en gebruik nu voor het eerst iTunes. Het gaat allemaal goed met afspeellijsten enzo, maar ik wil eigenlijk stiekem wel die albumart allemaal ophalen, maar daar moet je dus blijkbaar een iTunes Store account voor hebben. Nou blijkt dat je daarvoor per se een Creditcard nummer moet invoeren. Ikzelf heb geen Creditcard, maar mn vader wel. Hij heeft zelf zijn nummer alleen wel ingevoerd bij zijn eigen iTunes Store account.
    Vraag is dus: Kan ik zijn Creditcard nummer ook gewoon bij de mijne invoeren? Of zegt iTunes dan al of hij in gebruik is?
     
  13. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Je hoeft niet een creditcard nummer in te voeren.

    Ga naar een gratis applicatie in iTunes
    Klik op download
    Maak nieuw account aan
    Kies bij creditcard de optie: geen
     
  14. Cyndris

    Cyndris Member

    Berichten:
    800
    Leuk Bevonden:
    369
    Oh lol. Bedankt :9O-)

    Edit: Ja uhm, ik ben naar iTunes gegaan, naar App-store, en heb maar Twitter aangeklikt.
    Als ik wil downloaden krijg ik een schermpje met 'Nieuwe Account Aanmaken' maar die moet niet want dat is alleen voor een Apple-account, en die heb ik al. Het gaat alleen om de Store account. Dus dan wil ik mn Apple ID invoeren + wachtwoord, en dan krijg ik een melding met 'Deze Apple ID is nog niet in gebruik met de iTunes Store. Controleer uw account informatie.' Dan kan je klikken op 'bekijk' of annuleren, dus doe ik maar 'bekijk.'
    Nou dan krijg ik het scherm Welkom bij iTunes Store blablabla, voorwaarden accepteren, gegevens invoeren, en dan kom ik bij Betaalgegevens. Waar je dus Creditcard nummer in moet voeren, of gaan voor 'Clickandbuy'. Er staat nergens een optie met 'Geen' ofzo.

    Sorry als ik heel dom ben :+
     
    Laatst bewerkt: 21 okt 2010
  15. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Het werkt alleen als je iets probeert te downloaden dat gratis is. Bij betaalde dingen moet je wel een nummer invoeren.
     
  16. Cyndris

    Cyndris Member

    Berichten:
    800
    Leuk Bevonden:
    369
    Ja leuk, maar die Twitter App is ook gratis :+
     
  17. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik erger me de laatste tijd echt aan iTunes. Hij begint supervaak bij 1 seconde ipv bij 0 seconde van het liedje. Heeft iemand hier nog meer last van? Ik heb gewoon de laatste versie, 10.0.1 :)
     
  18. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Heb je toevallig ingeschakeld dat de liedjes in elkaar faden?
     
  19. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Nee heb ik niet ingeschakeld. Maar ik denk trouwens niet dat het aan iTunes ligt. Zou het aan het cachegeheugen ofzo kunnen liggen? Want ik merkte het gisteren ook bij een youtubefilmpje namelijk.
     
  20. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Waarom worden nummers toch op mijn Ipod gesynchroniseerd als ik ze niet heb aangevinkt in de Itunes bibliotheek?
     

Deel Deze Pagina