1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

iTunes

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Donkey, 9 aug 2008.

  1. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Misschien heb je ''De gehele muziek bibliotheek synchroniseren'' aanstaan.

    Ga is naar je iPod/Phone en ga naar muziek.
     
  2. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Nee ik heb alleen geselecteerde afspeellijsten, artiesten,albums en genres geselecteerd. :)
     
  3. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    nvm
     
    Laatst bewerkt: 29 nov 2010
  4. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Oké, zit met een probleem... om de 20 seconden ofzo, maximaliseert iTunes en gooit de andere programma's naar achteren... heb al vijf verschillende topics op Apple Support gelezen, maar wordt niets wijzer. Iemand ervaring mee?

    Enige wat werkt is MSN niet laten weergeven wat ik luister in iTunes, maar dat wil ik juist wel. :'-(
     
  5. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Hmm vreemd verhaal, ik heb het nog nooit meegemaakt/of erover gehoord. Even wachten op de experts dus. :+
     
  6. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Dat probleem ken ik. Probleem zit in Windows Live Messenger. Enige oplossing die ik ken is inderdaad die optie die jij aanhaalt Willem, uitzetten.

    iTunes of WLM opnieuw installeren zou je misschien nog kunnen proberen? Want ik heb er twee keer last van gehad maar na het opnieuw installeren van mijn computer kwam het niet meer terug.
     
  7. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Oké. Heb ik trouwens nog een vraag. Ik heb een aantal keer de map veranderd waarin al mijn muziek staat, hierdoor dacht iTunes bij het synchroniseren met mijn iPod Classic ook dat ik een nieuwe / andere bibliotheek had. Op een gegeven moment heb ik dus een aparte bibliotheek (of naam?) aangemaakt, iTunes 1. Maar ik heb eigenlijk geen idee wat ik gedaan heb. 8) Het rare is, Library Name is Bibliotheek van Willem, maar bovenin iTunes staat iTunes 1.
    Heeft iemand enig idee wat ik gedaan heb? :+ En of het boeiend is?
     
  8. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Iemand? ( A )
     
  9. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een probleempje met itunes.

    Als ik albums toevoeg zet itunes vaak de nummers in verkeerde volgorde, terwijl hij wel de goede nummering aangeeft.

    Voorbeeld:

    [​IMG]

    De eerste twee nummers van Memorial staan op de verkeerde plek. Terwijl hij wel aangeeft dat ze op plek 6 & 18 horen te staan. Is hier iets aan te doen?

    Edit: en 14 zet hij in een apart album :confused: Iets wat ik meestal ook niet goed krijg.

    Het zijn trouwens LP's die ik heb gedigitaliseerd, maar itunes moet dat toch als 1 album zien... zelfs WMP doet het goed.
     
    Laatst bewerkt: 4 feb 2011
  10. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    En als je klikt op het gedeelte wat ik hier onder heb gemarkeerd? :)

    [​IMG]

    Edit: Dat gaat ook niet werken denk ik (A)
     
    Laatst bewerkt: 4 feb 2011
  11. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    heb je bij alles nr van zoveel

    bij mij werkt het gewoon
    [​IMG]
     
  12. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Is het mogelijk om in iTunes, wanneer je in een lijst met albums zit, de covers rechts te plaatsen en de weergegeven informatie links? Dus tracks en trackduur links en de cover rechts?
     
  13. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Nope.
     
  14. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Bummer. Kan ik 'm dan verbergen? 8)
     
  15. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Een vraagje.

    Ik heb pas mijn laptop opnieuw geïnstalleerd. iTunes gedownload en geïnstalleerd. Nadat ik mijn Windows Media Player bibliotheek had gevuld, wat allemaal super verliep, was daarna iTunes aan de beurt. En dat levert wel weer (bekende) problemen op...

    Bij een aantal willekeurige nummers worden de tags niet gelezen. Ik heb bijvoorbeeld een album dat wél goed herkend wordt, op een aantal nummers na. Is hier niets aan te doen?
     
  16. LBJ6

    LBJ6 Active Member

    Berichten:
    869
    Leuk Bevonden:
    3
    Misschien nummers selecteren, info tonen en dan bij de info het vinkje van het album aanvinken. Bij de laatste tab deel van verzameling op ja zetten, misschien dat het dan wel werkt.
     
  17. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Hm, kan het niet meer proberen. Heb alles met de hand weer goedgezet. Als het nog eens gebeurd, zal ik jou methode proberen. Het ligt in ieder geval niet aan de bestanden, want die heb ik bekeken en zagen er normaal uit.
     
  18. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Wat stond er allemaal niet goed meer dan? Als je een album hebt met meerder artiesten zou ik een album artiest invullen! Dat veranderd namelijk ook in de tags.
     
  19. LBJ6

    LBJ6 Active Member

    Berichten:
    869
    Leuk Bevonden:
    3
    Als je click-and-buy hebt ingesteld en je voert daarna codes in via een itunes giftcard, gaat dit saldo dan van je giftcard af of van je rekening?
     
  20. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Eerst wordt het iTunes tegoed opgemaakt !
    Normaal gebruik ik ook altijd C&B maar heb me met de Kerst voor het eerst een €25 iTunes kaart gekocht.
    Ik heb nog een tegoed van € 8,01

    Zou iets kopen voor €8,99 dan wordt €8,01 van mijn iTunes tegoed afgeboekt en de rest via C&B.
     

Deel Deze Pagina