smash bros viel zwaar tegen, dus maak er maar 3 toppers van..
maar begrijp me niet verkeerd, de games van Nintendo zijn uitermate goed.. ik vind alleen dat de pu ze totaal fout beoordeeld.. en dat is mijn hele punt..
dat is vaak niet het geval.. ik denk eerder dat minstens 1 van zijn concurrenten hem voorbij streeft..
als je 7 a 8 jaar terug gaat toen was dat mayb nog zo, maar inmiddels zijn er al zoveel games verschenen dat ten 1e nintendo niet meer de console markt beheerst en ten 2e dat er vele andere developers voor zowel pc als consoles zulke goede games hebben ontwikkelt dat mr miyamoto in vele opinies niet meer bovenaan staat.. Dat wordt mede versterkt door het feit dat hij op zijn eerder gemaakte games doorgaat, een nieuwe mp, een nieuwe zelda, een nieuwe mario.. tuurlijk maakt hij van die games ware toppers, maar wanneer komt er is iets nieuws uit de stallen van nintendo kruipen? want er zijn nieuwe developers die geweldige games maken, en die bouwen niet voort op vorige succesvolle series, en die krijgen vandaag de dag wel iets meer erkenning dan mr miyamoto.. Hiermee beweer ik dus niet dat miyamoto geen erkenning meer krijgt of een slechte developer is, hij is een van de beste en krijgt nog steeds veel erkenning.. maar meer voor wat hij in het verleden heeft gepresteerd dan wat hij nu doet..
uhm de gc heeft er nog maar 2 echt gewaardeerde games, mp en zelda.. en meer zullen er ook niet meer komen..
en ik denk dat sony alleen al een paar games hebben die meer worden gewaardeerd dan voorgenoemde 2 titels..
doe ik ook niet, ik ben een grote Blizzard fan, en die doen gemiddeld ook wel anderhalf tot 2 jaar over een game
maar wat het met nintendo is, ze maken wel toppers, en daar moet je ook lang over doen, maar dat zijn dan ook de enige toppers voor de ngc..
maar nog even voor de duidelijkheid, nintendo maakt geweldige games, zelda en metroid waren gewoon erg goed.. maar volgens de pu worden die games als de beste games van de afgelopen 3 jaar afgeschildert.. zoniet langer (welke game heeft nog meer 2 tienen gekregen?) en daar zit mijn punt, er zijn nog meer games van die kwaliteit, die niet van nintendo zijn of voor de ngc.. en die worden in een klap vergeten, en zelda en mp zijn in een keer de games die je moet hebben.. tuurlijk je zou die games moeten hebben als je egt van gamen houdt, maar alle andere titels van andere publishers worden even vergeten dat die wel de zelfde kwaliteit zoniet beter hebben.. en dat is het plaatje wat de pu (jurjen) schildert met hun reviews en uitspraken over mp en zelda..
[edit] srry, weer hoofdletters en punten weggelaten, omdat ik d8 dat het korter zou worden.. [/edit]
Laatst bewerkt: 5 mei 2003