met z'n drieën is het inderdaad een stuk leuker, maar dat kan vaak helemaal niet omdat je veel te dikwijls maar met z'n tweeën bent.. en dat lan gamen met halo, ja daar had ik niet aan gedacht.. dat veranderd de zaak, maar het zou niet eerlijk zijn om de developers hiervoor te eren omdat ze het er officieel niet inzit... en een boel mensen hebben hier de mogelijkheid niet toe..maar ik blijf erbij: two player offline shooters zijn saai zonder bots als je ze wel gewend bent.. dat is mijn mening..
hoeveel mensen wel? ik wel een paar vrienden met een xbox, en geen enkele heeft er ooit met meer dan 4 man gemultiplayerd. als ik multiplayer is het 9 van de 10 keer met z'n 2en.. misschien dat ik afwijk ofzo, of misschien komt het omdat mijn vrienden in dit achterlijke boeregat niet zo geïnteresseerd zijn in gamen als de andere mensen op deze aardbol. Maar 3 mensen vinden om tegen te multiplayeren doe je niet even zo maar.. meestal gebeuren zulke dingen alleen op dagen dat er toevallig 2 mensen bij me aanbellen ofzo, of op verjaardagen.. maar verder, doordeweek in everyday life.. is het 2 man.. en dan ben je blij dat je bots hebt..
ik weet natuurlijk ook niet hoe bijzonder het voor jullie is om te multiplayeren.. ik doe het een paar keer per week.. als je het es een keer op de week of op de maand doet is het inderdaad makkelijk een datum te prikken om met z'n achten bij elkaar te komen.. maar ik zie me niet om de dag zeven man mee naar huis sjouwen.. laat staan dat m'n ouders dat goed zouden vinden..
Laatst bewerkt: 5 mei 2003