1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

J.J.'s (Power Unlimited) anti Xbox campagne

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door DiaLogical, 7 apr 2003.

1. Nilamo

Nilamo To Own or not to Own

Leuk Bevonden:
    1
    Jongens het feit dat de replay van halo hetzelfde cijfer krijgt als metroid Prime verklaart voor mij al veel.

2. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    maar mij niet, dus als je 't uit wil leggen....(ik heb MP namelijk niet)

3. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    De pu is echt niks mis mee. Ik wacht elke maand vol spanning wat er nou weer instaat. Met sommige reviews ben je het eens en met sommige niet, nou dat kan gebeuren. De redactie daar heeft ook eigen voorkeur. Maar ik denk dat het wel goed zit met de reviews daar, want de meesten op de pu redactie hebben al jaren lang game ervaring.

@JJ, kan je misschien al wat van de verassing voor de volgende pu verklapen?

4. jjpu

jjpu Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er zitten een paar dingetjes bij. Verder nemen we de afgelopen de tien jaar gamesbiz op onze manier door. Plus een mooie sticker van ee populaire game die dan weer niet op de Xbox is verschenen... nog niet althans.

JJ

5. The Arowana

The Arowana Reloaded

Leuk Bevonden:
    0
    ja, als je de pc niet als een platform ziet.. vink eigenlijk vreemd? waarom niet? en FF komt trouwens ook voor de GC uit.. nu is het idd nog exclusief voor de ps2.. maar de meeste mensen spelen gta3/vice city gewoon op hun pc.. dus..

niet mee eens.. als je nou wel zou willen weten of het beter is dan halo? als je nou moest kiezen tussen een xbox, een gc, of een ps2 kopen, en de spellen worden beoordeeld in relatie tot andere spellen op alleen DAT platform, dan krijg je toch geen goed beelt van hoe goed de spellen zijn?

daarom heb ik dus een nintendo only tijdschrift.. en koop ik de pu alleen als er echt voor mij persoonlijk iets interessants in staat..

Laatst bewerkt: 5 mei 2003
  6. Nilamo

Leuk Bevonden:
    1
    Nee kijk MP heeft niet echt veel replay value vergeleken met halo. Halo heeft nog een van de beste multiplayers die ik ken, en alleen voor deze reden zou ik bij de replay van halo toch iets meer geven dan een 8. Want als je hem uitspeelt zoals MP dan heb je nog de multiplayer mode en die heeft MP niet. Overal op allerlei forums zie je wel staan dat Halo beter is dan MP omdat de replay value meer is er zijn zelfs mensen die nu nog steeds iedere dag halo spelen. Terwijl je de meeste games speelt uitspeelt en je hem weglegt, en dan krijgen ze ook nog eens een grotere replay value dan Halo.

7. Nilamo

Leuk Bevonden:
    1
    met betrekking tot de pu bedoel ik dan.

8. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    precies. De replay van Halo is onmetelijk, ik speel nu al een jaar halo, vanaf april 2002 5-20 keer per week bij de buren en vanaf september vrijwel elke dag...en ik heb niet eens XBC! Ik XBC wel vaak bij de buren, die hebben wel een aardige verbinding. CTF ownt!

9. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Metroid heeft een veel langere sp.

10. Koenjo89

Koenjo89 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    naar de PU moet je niet luisteren de helft wat erin staat zijn gebasseert op hun meningen .Het is gewoon zo`n puberaal blaadje met een stoere taal dat ook nog eens goedverkoopt..geef mij maar de gamequest

11. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Gamequest komt later met de reviews, vaak uitvergrote screens wat lijd tot slechte kwaliteit, niet zo ervaren als de pu.

12. Nilamo

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ga nu niet de pu bashen, omdat zij mij hebben geholpen een console te kiezen. En omdat ik goede herrineringen eraan heb zonder de pu zou ik niet zo geinteresseerd zijn in gamen denk ik. Maar de laatste tijd valt het me ietsjes tegen want ik heb nu niet echt zo'n drang om meteen naar de winkel te rennen voor een pu zoals ik vroeger had, het is nu ietsjes minder misschien omdat het ook een mindere jaar is maar ik hoop dat ze weer beter worden zoals vroeger.

Trouwens ik vind het leuker om de pu in de winkel te kopen dan een abonnement te nemen. Misschien ooit.

13. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    De PU bestaat dan ook al wat langer, een jaartje of 10 als ik het goed heb. Tot een jaar geleden kocht ik het iedere week, maar ik ben intussen overgestapt op de GameQuest en ik vind het jammer dat er nog veel vooroordelen rond dit blad bestaan. Het zou kinderachtig zijn, maar ik vind het blad er de laatste tijd flink op vooruit gegaan. Verder lees ik het XBox Magazine en de OPM. De OPM is er trouwens ook flink op vooruit gegaan na de restyling van vorige maand.

14. The Dark Prince

The Dark Prince xboxworld.nl

Leuk Bevonden:
    0
    volgende maand 10 jaar

15. The Arowana

The Arowana Reloaded

Leuk Bevonden:
    0
    WTF heb je het over man! halo? goede multiplayer? Ahahaha..
    sorry, maar ik ken genoeg shooters die en betere multiplayer hebben.. bijvoorbeeld Perfect dark en Timesplitters 2.. waarom? 1 woord: BOTS.. met z'n 2en in een gigantisch landschap rondbanjeren is saai..

verder zijn er gewoon veel leukere multiplayer games zoals mario kart en smash bros en op de xbox misschien kungfu chao's? (nog niet gespeeld, maar ik heb er positief geluid over gehoord)..

sorry dat ik het zo ongenuanceerd breng maar ik was in de stemming..

mwah.. ik vind de pu juist door het puberale gezeik altijd veel leuker dan de gamequest.. maar gamequest is inderdaad ook wel ok.. alleen verkopen ze hem hier bijna nergens meer..

ik ga er trouwens niet op in welke game (Halo of MP) er een grotere replayvalue of levensduur heeft omdat ik de singleplayer van halo nog niet gespeeld heb..

volgende maand wel ff de pu kopen.. ik wil hun 10 jaar jubileum niet missen natuurlijk..

16. Nilamo

Leuk Bevonden:
    1
    Als je alleen wilt spelen met bots dan wel. Jij hebt zeker nog nooit met zijn 8 of 16 halo gespeeld. Zelfs de vrienden die een cube hadden MET TIMESPLITTERS speelden hele tijd mee met de multiplayer halo en vonden het fantastisch. Trouwens vele zullen mijn mening sharen als ze hetzelfde hebben meegemaakt. Niks is fantastischer dan met zijn drieen in een warthog zitten afstormen afstormen Op de vijand spelers terwijl zij in een tank zitten en er allemaal snipers zitten echt super. Het is niet hetzelfde als je tegen bots speelt.

En vergeet de co-op mode niet.

17. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    I'm with you buddy :p O-)

Halo multiplayer is GEWELDIG!!! Beste multiplayer wat ik ken (op console gebied). Co-op is dikke fun! En de levels met voertuigen (Blood gulch & Sidewinder) zijn super. Niks leuker dan 4 tegen 4 een beetje, tankplay, snipen, scheuren in de warthog etc.
    En ook met z'n 2 ofzo kun je in MP in Halo veel lol beleven. bijv in battle creek even een beetje je skills oppoetsen :p

18. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
    Disagree,bots passen gewoon weg niet in halo style,mutliplayer vind ik met meerdere mensen spelen,en niet met bots.
    Met ze 2'en in lvl's baggeren is wel leuk,en dan Xbox connect,en dan nog de gewone system link voor lans.Nee ik doe niks anders dan halo multiplayer,als me vrienden hier komen om de gamen wat gaan we doen?Juist halo multiplayer,en denk bij de multiplayer a.u.b. ook even aan de co-op mode.

19. The Dark Prince

The Dark Prince xboxworld.nl

Leuk Bevonden:
    0
    DE Halo addict sprak
    deze gast heeft xbox connect en is er niet van wegte slaan dus een objectieve mening hier niet tersprake:)

20. The Arowana

The Arowana Reloaded

Leuk Bevonden:
    0
    met z'n drieën is het inderdaad een stuk leuker, maar dat kan vaak helemaal niet omdat je veel te dikwijls maar met z'n tweeën bent.. en dat lan gamen met halo, ja daar had ik niet aan gedacht.. dat veranderd de zaak, maar het zou niet eerlijk zijn om de developers hiervoor te eren omdat ze het er officieel niet inzit... en een boel mensen hebben hier de mogelijkheid niet toe..maar ik blijf erbij: two player offline shooters zijn saai zonder bots als je ze wel gewend bent.. dat is mijn mening..

hoeveel mensen wel? ik wel een paar vrienden met een xbox, en geen enkele heeft er ooit met meer dan 4 man gemultiplayerd. als ik multiplayer is het 9 van de 10 keer met z'n 2en.. misschien dat ik afwijk ofzo, of misschien komt het omdat mijn vrienden in dit achterlijke boeregat niet zo geïnteresseerd zijn in gamen als de andere mensen op deze aardbol. Maar 3 mensen vinden om tegen te multiplayeren doe je niet even zo maar.. meestal gebeuren zulke dingen alleen op dagen dat er toevallig 2 mensen bij me aanbellen ofzo, of op verjaardagen.. maar verder, doordeweek in everyday life.. is het 2 man.. en dan ben je blij dat je bots hebt..

ik weet natuurlijk ook niet hoe bijzonder het voor jullie is om te multiplayeren.. ik doe het een paar keer per week.. als je het es een keer op de week of op de maand doet is het inderdaad makkelijk een datum te prikken om met z'n achten bij elkaar te komen.. maar ik zie me niet om de dag zeven man mee naar huis sjouwen.. laat staan dat m'n ouders dat goed zouden vinden..

Deel Deze Pagina