1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

J.J.'s (Power Unlimited) anti Xbox campagne

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door DiaLogical, 7 apr 2003.

1. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
    Dat wel,ik heb ook nog nooit van me leven gelant,maar ik bedoel het ka wel,en voor 2 spelers is er de perfect co-op mode(met zijn 2de campaign spelen).Maar in sommige punten heb je wel gelijk daar niet van....

2. The Arowana

The Arowana Reloaded

Leuk Bevonden:
    0
    die co-op mode moet ik nog steeds een keer doen iig..

3. Dschadir

Dschadir DG meeting addict

Leuk Bevonden:
    1
    Volledig mee eens. Ik speel het alleen niet vier tegen vier, maar 2 tegen 2 via system link. Helemaal te gek. 1 tegen 3 is ook erg leuk trouwens. Moet je wel een van de grotere levels nemen, anders redt je het niet.

4. Dschadir

Leuk Bevonden:
    1
    Vice City? Is die al uit op de PC?
    Ik speel GTA3 ook alleen maar op de PC. Alleen duurt het wel een jaar voordat ie daar op verschijnt. Vandaar het uitsluiten van de PC in mijn beargumentering.
    En FF op de GC. Welke Final Fantasy is dat dan? De nieuwste? Tot nu toe is FF volgens mij altijd exclusief voor de PS2 geweest. Wat next gen consoles betreft.

Waarom worden er dan geen twee cijfers gegeven aan een spel. Een in vergelijking met andere systemen en een als je alleen dat bepaalde systeem hebt. Lees deze comment van mij maar eens op Gamerankings. http://www.gamerankings.com/itemrankings/itemcomments.asp?userid=29919&sort=&itemid=22411

En een stukje van mijn comment over Quantum Redshift. Ook op Gamerankings:
    What I'm trying to say is (and I've said it before in other comments), shouldn't a game be rated for the fun you will have with it instead of comparing it to other games? If Wipeout was so much fun and this is a Wipeout clone ... I mean I never played Wipeout before ... so maybe I could actually like this game? The closest thing I ever played was Episode I racer on the PC and Dreamcast. But QR has way better graphics and hops along at much greater speeds. Maybe a game should be rated twice. One grade for the game that it is and one grade that compares it to other games in the genre. Of course if I want to compare games, why not check out the rankings.

Duidelijk.

5. The Arowana

The Arowana Reloaded

Leuk Bevonden:
    0
    nee.. maar gewoon van internet te downloaden.. kan 'm zo van iemand kopiëren.. er zijn hier genoeg mensen die 'm al hebben.. tis dat m'n pc em niet kan draaien..

waarom geen twee cijfers? omdat een cijfer altijd een vegelijking is met andere spellen.. waarom krijg je geen 2 rapportcijfers voor een vak? 1 voor de havo, en 1 voor het vwo? das ook zo iets.. er wordt trouwens vaak in de review al gezegd of wipeout beter is dan QR (om ff jou voorbeeld over te nemen) of een ander soortgelijk spel.. In de review zelf wordt het namelijk altijd met spellen uit het eigen genre vergeleken.. je gaat niet zeggen..
    "wipeout is leuk, maar niet zo leuk als championship manager 2003".. dat heeft toch niks met mekaar te maken?

Final Fantasy Christal Chronicles.. is nog niet uit dachtik.. maar final fantasy tactics is in japan al voor de gba uit.. tot nu toe inderdaad alleen voor de ps2.. was dus wat voorbarig om die voor de GC te noemen.. maar hij komt wel..

6. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    Halo is gewoon leuk, even met je zusje coopen, bij een verjaardag feest 2 extra controllers lenen bij de buren (Slayer in een klein level, CTF in Battle Creek, Race in Blood Gulch zijn met 4 man nog steeds hartstikke leuk, we hebben de hele middag gehalo'ed!) dan in de avond naar de buren met de controllers en weer eens Xboxconnecten: CTF Blood Gulch 4 vs 4. Verzin maar eens iets beters. Daar kan geen bot tegen op!

7. Dschadir

Leuk Bevonden:
    1
    Dat van WipeOut snap ik en dat van hetzelfde genre uiteraard ook. Ja gaat geen appels met peren vergelijken.

Maar in een review staat dan Wipeout was leuker, dus we geven daarom QR een lager cijfer. Ik ken Wipeout niet en misschien is QR voor mij wel een volledig nieuw iets en vindt ik het daarom fantastisch. En ik ga niet het oudere Wipeout kopen omdat dat wellicht beter is.

Je mag spellen wel vergelijken (uit hetzelfde genre uiteraard), maar ik vindt niet, dat het doorslaggevend mag zijn in het cijfer. Of je moet twee cijfers geven.

FF Tactics is niet echt een FF game. Het is meer een game a la Tactics Ogre. Een tactisch/strategisch spelletje. Tactics Ogre is overigens fantastisch en ik moet FF tactics ook hebben.

8. The Arowana

The Arowana Reloaded

Leuk Bevonden:
    0
    als wipeout ook nieuw voor je is.. waarom zou je het dan niet kopen?

9. The Dark Prince

The Dark Prince xboxworld.nl

Leuk Bevonden:
    0
    waarom niet??? dat snap ik dus niet... omdat het ouder is ga je een spel niet kopen. Dat vind ik maar vaag. zoals ik het zo lees zal jij ook nooit een Classic kopen want die zijn ook ouder. oudere games hoeven niet nu slecht te zijn. als ze toen goed waren waarom nu niet?

10. Dschadir

Leuk Bevonden:
    1
    Je begreep me niet goed. Wat ik bedoel is, dat ik ook de bijbehorende console moet kopen. Want die heb ik dan ook niet. Dan besteed ik dat geld beter aan iets waar ik wat aan heb.
    En Classics koop ik af en toe echt wel. Wat dacht je van The Ultimate Doom bijvoorbeeld. Of Dune 2 of Half-Life Generations of Moto GP Classic. Waar het om gaat is, dat ik die classics op dat moment koop voor de platforms, die ik bezit. Ik ga geen Wipeout kopen en dan ook nog de bijbehorende console als ik daar niets mee heb. Dat ligt anders bij de Sega consoles GG, MS2 en MD. Die heb ik inmiddels allemaal weer gekocht. Zijn al tien jaar oud en toch vindt ik het fantastisch, want ik ben er mee opgegroeid.

Laatst bewerkt: 11 mei 2003
  11. The Arowana

The Arowana Reloaded

Leuk Bevonden:
    0
    dan begreep je MIJ niet goed.. (of ik was niet volledig genoeg natuurlijk).. ik bedoelde namelijk dat een game meestal met AL de games in het genre wordt vergeleken, en vaak ook met de games in dat genre op de desbetreffende console..

bijvoorbeeld:
    "wipeout 64 is een goede no-grav racer, maar niet zo goed als f-zero X.. als je f-zero X leuk vond, vind je dit vast ook leuk"

zoiets zegmaar... goed binnen het genre, maar bijvoorbeeld niet het beste wat voor je console te koop is.. of juist WEL..

12. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Laats had J.J in kort nieuws over xbox het over geweld in games!! Niet dat hij dingen over de xbox zegt nee hij zegt alleen dinger over geweld van games... <-- dat is allemaal allang bekend dat mensen ermee zitten (vooral mensen van 40 jaar) maar wat heb ik eraan om datzelfde de hele tijd te lezen.. Dat staat zovaak in de pu.. Niet dat J.J zegt halo2 heeft dadelijk eeen boost op de ghost te vinden of iig nieuws over xbox games maar NEE HOOR!

13. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Zooooo.... en jij dacht 'ik kick even een thread van meer dan een jaar terug omhoog?' }:] :cool:

\Edit: Last post voor WHAT: 11-05-2003 :eek:

14. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    viel mij ook op....waarom over the most corniest of corny onderwerpen hebben (geweld in games) in je xbox collumn :confused:

15. xplayer

xplayer Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    k vind het niveau de laatste tijd toch al achteruit gaan bij de PU. Net alsof er voor de Xdoos niks goeds uitkomt (qua racegames) DTM2, Rallisport Challenge 2, binnenkort Richard Burns Rally » mijn mening: JJ, je moet niet sow zeiken, want er is genoeg aan kwaliteit op de xdoos.

16. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wel een beetje cheap van JJ hoor, aangezien hij dezelfde collumn een paar weken terug al op Gamevillage.nl geplaatst heeft, waar hij ook voor schrijft. Een stukje over de Xbox noemen ze het dan.. :{

17. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Vind het erg onprofessioneel, eigenlijk zelfs onvolwassen, dat dit soort fanboy-achtige-uitingen in zulk magazine verschijnen en dan nog door een kerel van boven de 30 die normaal toch wel een beetje objectief zou mogen zijn ten opzichte van andere console-systemen.
    Het is en blijft een column en daarin schrijf je nu eenmaal je eigen mening, maar objectief moet ie echt wel blijven, geen mooie/goede games op de xbox..? Natuurlijk heeft de ps2 veel meer spellen, maar als je de kluchtgames daaruit filtert is het verschil al een heel pak minder. En toch maar vanalles ivm de xbox blijven afkraken... Zonder argumenten zomaar wat raak 'lullen', vind ik echt spijtig..

18. CylonNL

CylonNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Niet genoeg sterke racegames daar heeft j.j. het altijd over in " ff bij praten over de xbox" we lopen achter op de ps 2
    sterke exclusieve race games op de xbox:
    -racing evolutione
    -project gotham racing
    -project gotham racing 2
    -rallisport challenge
    -rallisport challenge 2
    -sega gt 2002

sterke exclusieve race games op de ps2:
    -GT3-a spec

sterke exclusieve race games op de cube
    -geen

19. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Vergeet je daar niet Gran Tourismo voor de ps2?
    Maar inderdaad, de xbox werd juist wat geclasseerd als race/shooter console, wat ook al helemaal nietmeer is, maar ik denk nu echt dat er aan goede racespellen allerminst een gebrek is, zoals jij zegt, colin mc rae, richard burns rally (binnekort), dtm2, pgr2, rs2, nfsu underground, sega gt, mm3... niet allemaal xbox-exclusive maar wel sterke racers lijkt me...

Edit:
    Lol, dacht dat ie gta3 bedoelde, wat eigl niet eens echt een racer is :)

Laatst bewerkt: 1 jun 2004
  20. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat denk je dat GT3 is? :+

Deel Deze Pagina