J.J.'s (Power Unlimited) anti Xbox campagne

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door DiaLogical, 7 apr 2003.

1. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Dat kan niet :eek: bij mij stond dit ding bovenaan in de lijst van meest up to date :confused:

Maar ik zit altijd te hopen Please laat J.J nu iets nuttigs schrijven want mijn voorbeeld komt vaker voor. Kijk eens bij de ps2 en gamecube collum daar wordt wel over games gepraat maar nee hoor de xbox hebbers hebben toch weer eens pech en hebben J.J als schrijver |:-

Laatst bewerkt: 31 mei 2004
  2. CylonNL

CylonNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mm..ja das weer in de PU van juni heeft j.j. het over geweld in gta 3 en ander slap gelul jeroen daar in tegen praat wel degelijk over de ps2
    trouwens Jurjen schrijft ook geen übergoeie stukken op het laatst zegt ie altijd iets van "Ik hou mijn cube nog ff want er komt nog genoeg moois, pikmin 2 MP 2"maar ik wil juist nieuwtjes weten over een console

3. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Wat ik jammer vind (in het algemeen) dat mensen dan direct beginnen over het inmiddels al bekende lijstje Xbox games (Halo 2, Fable, Sudeki etc.) terwijl Xbox veel meer te bieden heeft op korte termijn. Eeuwig herhalen van dezelfde spellen komt eerder slecht over bij mij dan goed.

Laatst dus ook weer in de PU.

4. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Klopt. Wat begon als een leuk idee, is afgezakt naar 3 columns die telkens weer hetzelfde brengen. Jan gedraagt zich als als de gemiddelde verontwaardigde PC gamer, die er maar niet over uit kan dat niemand het leuk vindt om urenlang virtuele 20 kantige dobbelstenen te gooien met Dungeon and dragon games, Jeroen houdt er maar niet over op dat alles wat sony doet meteen een succes wordt, en ziet het als zijn taak om dat in vrijwel iedere column nog even te benadrukken. JJ tenslotte heeft het óf over het gebrek aan games, of over de meest uitgekauwde onderwerpen. Geweld in games, been there done that. Alleen jurjen weet nog wat van zijn columns te maken, met hier en daar krtisiche kanttekeningen over het debiele beleid van Nintendo europe.

Dat JJ precies dezelfde column voor gamevillage heeft geschreven vind ik niet kunnen, heb dan nog iig de beleefdheid tegenover je lezers om moeite te doen om met iets nieuws te komen...

5. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    526
    Euhm zijn er geen beter dingen om je zorgen over te maken, dan dit?

Tis zijn mening, zoals iedereen die heeft. Ik zie niks anti xbox in zijn mening... beetje kritiek is altijd goed.

6. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Hahah, moeilijk.... Mijn vader kan het zelfs.... :confused:

7. Velvet_Dark

Velvet_Dark Finish the Fight...

Leuk Bevonden:
    3
    Wisten jullie dat de Nederlanders (bijna) het enige volk is dat moeilijk doet over het gebruik van CC met Xbox Live.

8. Murdock

Murdock Metal Up Your Ass!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik koop de PU nie meer, ik heb ze een jaar gekocht maar wat hun revieuws noemen vindt ik meer een klaagmuur want er staat bijna alleen maar gezeik in. Ook omdat ik 49 van de 50 nieuwtjes al heb gelezen op internet en dat voorspellende gedoe mij soms echt de keel uithangt. "Halo 2 gaat tegenvallen maar iedereen koopt het". Wat is dat nou voor ruk opmerking, Mij lijkt als gamemagazine dat je voor elke console gewoon positief moet zijn ook al vindt je Microsoft of Nintendo of weet ik het niet wat harstikke dom. En die problemen daar moet je niet over zeiken maar daar moet je iets aan doen. Ik zeg niet dat bijv. XBM beter is maar die vindt ik tot nu toe beter presteren als PU. En bij XBM is er ook nog wel ruimte voor verbetering.

9. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Het is en blijft een column, dus hij is hier wel héél kritisch en als je JJ een btje kent, is hij dat normaal ook al.
    Daarbij vind ik dat hij met puntje 4 wel een beetje gelijk heeft eigenlijk, ookal is MS idd heel goed bezig dit in te halen...
    De rest ben ik het niet echt mee eens [net zoals bijna iedereen hier]. Live is nou niet zó moeilijk te instaleren [bij mij ligt het probleem bij mijn ouders/router] dus ik denk dat hij hier een beetje overdreef en ik denk zelfs dat hij dit zelf ook wel weet [nogmaals: het is en blijft een column]

10. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    1. Zelfs IK kon het zelf !

2. Uhm tja, nou eeeh voor mij zijn er zat goede racegames

3. K'heb aleen een demo gespeelt, en die was aleen al SuperB !

4. Ik vind van niet

_0/

11. CASGANO

CASGANO Avengers

Leuk Bevonden:
    1
    Die gast van PU spoort gewoon niet en daarom zal die dan ook wel bij PU zitten en niet bij XBOX MAGAZINE.

XBOX ROCKS al the rest SUCKS!

12. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Alsjeblieft, doe je ouders een plezier, en verdrink jezelf in een wasbak.

13. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Lol _O_ 8)

Maar ik verwacht nu ook niks meer van de toekomstige collum van J.J.

14. Ak-47(P)

Ak-47(P) I love myself

Leuk Bevonden:
    8
    Sorry dubbele post. Kijk mn volgende..

Laatst bewerkt: 6 jun 2004
  15. Ak-47(P)

Ak-47(P) I love myself

Leuk Bevonden:
    8
    Domme fanboy.. |:-

Las de column toch al niet meer 8)

16. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Waar maken jullie je nou allemaal zo druk om??
    Het is maar de persoonlijke mening van een persoon, respecteer dat of je het er mee eens bent of niet.

17. TheWalrus

TheWalrus Guest

Wat heeft die gast geschreven waarom je hem niet aardig vind? Zullen we samen met jou en JJ naar het park gaan? Dan mogen jullie in de zanbak spelen en samen een cakeje eten en dan wete ik zeker dta jullie were vriendjes zijn :)

18. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44

Waar ik het over heb is geen mening het is gewoon niet on topic praten :)

19. CylonNL

CylonNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    idd hij lult over compleet andere dingen in plaats over de xbox zelf (en games)

20. FabianNL

FabianNL Guest

dan lees je z'n stukje niet, waar maken jullie je druk om, ik lees het altijd graag en vind dat ie nog vaak gelijk heeft ook, ik snap dat als je helemaal gek bent van je xbox het soms moeilijk is om de waarheid onder ogen te zijn maar soms is het gewoon niet anders, xbox kan niet altijd de beste zijn, helaas :D

Deel Deze Pagina