1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

J.J.'s (Power Unlimited) anti Xbox campagne

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door DiaLogical, 7 apr 2003.

1. CylonNL

CylonNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    idd deze thread begint een beetje een zinloze thread te worden, ik denk dat we ons standpunt sowieso hebben duidelijk gemaakt in de eerste 2 pagina's en de rest is alleen maar herhaling.
    ennet als da -Z- zegt post het op het PU forum dan leest j.j. het in ieder geval nog.

2. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    @WouteR: Van mij mag die zelfs een collumn schrijven over het erg boeiende leven van Erica terpstra, maar zet dat dan niet onder het kopje "bijpraten over Xbox". En ga het dan al helemaal niet direct overnemen van een eerder geschreven collumn voor de website waar die ook voor schrijft. Beetje makkelijk van JJ.

3. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    J.J. heeft het al gelezen..als je terugbladert in de thread zie je ook reacties van JJ en andere PU guys. Dat je zoiets op een PU forum moet posten vind ik een vage opmerking. Als je zo redeneert hoort geen enkele thread met kritiek meer op XBW thuis.

Óh je vindt dat Fifa 2004 een slap aftreksel is, dan moet je niet hier posten maar op een EA forum

4. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    J.J. heeft het recht om in zijn collum te vermelden hoe hij over de Xbox denkt. Evenzo hebben wij het recht om te vermelden hoe wij daar weer over denken. Deze thread is precies hetzelfde als de collumn van JJ.

5. ludo

ludo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    is jj die met dat petje

6. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Ik zeg mijn mening over zijn Collum en jij haalt andere dingen erbij die ik niet heb gezegd of die J.J niet heeft gezegd :confused: .

7. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Nee ook niet die met dat petje en ook niet die kale en ook niet de ''Rapper''' en ook niet die langere maar die ene die toch wel breed is en haar heeft. :+

8. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Wacht ff, je interpreteert mijn reactie verkeerd. Ik bedoel meer te zeggen: als je wilt voorkomen dat JJ slechte columns schrijft, dan kan je hem toch beter directer aanpakken door op het PU forum te posten? Begrijp me niet verkeerd, natuurlijk mag je kritiek spuien, maar als je verandering teweeg wil brengen zou ik het bij de bron aanpakken. Aan de laatste post van JJ te zien is hij hier alweer een tijd niet geweest. :)

9. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Denk je echt dat ze daar wel naar je luisteren?
    Er zijn rond de 400 posts nodig geweest om een normale reactie van jeroen te krijgen, m.b.t. een one liner voor worms 3D (face it, dat spel verdient meer dan een regeltje en een cijfer) Op het pu forum worden de users allang niet meer serieus genomen, smipelweg omdat 90% van de bezoekers bestaat uit spammers, fanboys en zwakzinnigen. (ik hoor bij de overige 10%)

10. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    :D

Tja, ik beschouw de PU dan ook maar deels als een serieus gamesblad. Toegegeven, ze hebben soms strakke reviews máár, nog vaker heb ik het idee een cynische bobo te lezen. JJ beschouw ik daarbij wel één van de betere reviewers aangezien hij (ok, misschien niet in zijn column) bij zijn leest blijft en niet een grappig verhaal probeert neer te zetten. Kijk bijvoorbeeld naar Jurjen (die met de nintendo logo op zijn been), die probeert quasi psychologisch over te komen met zijn artikelen. Zijn stuk over mythologie en psychologie gekoppeld aan games leek me heel interessant, maar vervolgens geeft hij een samenvatting van zijn psychologie handboeken. Leuk dat je een opleiding dopet hoor, maar maak 'm eerst af eer je 'interessante' stukken gaat schrijven. Het ging namelijk écht nergens over: geen doelstelling, geen lijn en geen conclusie (hmmm, misschien moet ik nu een nieuwe thread opstarten tegen Jurjen ;))

11. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Tja, zelf heb ik jurjen erg hoog zitten, vooral vanwege het feit dat hij veel verstand heeft over een onderwerp waar ik uren over door kan blijven praten: Nintendo. Het zorgt er natuurlijk wel voor dat zijn mening altijd erg subjectief overkomt op mij, maar ik ben ook zo iemand die cijfers bij reviews zinloos vindt, en jurjen slaagt er wat mij betreft ook in om iets toe te voegen aan zijn reviews. Soms zijn het leuke metaforen, soms stopt hij zijn complete review in een leuk verhaaltje (iets wat jeroen ook probeerde met zijn harvest moon review) en soms voegt hij er inderdaad psychologische shit aan toe. Voor iemand als ik wiens kennis over psychologie ophoudt met het feit dat een maffiabaas nooit naar een psychiater moet gaan, aangezien er dan alleen maar problemen komen, is datr stuk waar jij het over had erg leuk om te lezen. Goed, er zat geen echte stelling in, en het was meer een opsomming van aspecten van videogames, maar hij probeert in ieder geval games uit te diepen, waarvoor ik niets anders dan lof over heb.

Deel Deze Pagina