1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

J.J.'s (Power Unlimited) anti Xbox campagne

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door DiaLogical, 7 apr 2003.

1. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Over het geheel gezien heeft nintendo zeker meer top titels dan de xbox.. hmm meer toptitels dan ook sony zelfs.. Maar ik bedoelde de vergelijking echt tussen PS2, Cube en Xbox.
    En zeker is het knap dat Microsoft staat op de plaats dat ie staat.. Juist omdat nintendo een bedrijf is met een enorme fan-base en reputatie.. En ook juweeltjes kwa spellen heeft afgeleverd..

Tja dat is gewoon mijn mening ik vind persoonlijk dat als je jezelf een serieus en eerlijk games tijdschrift wil noemen je objectief in je meningen moet zijn en je niet te buit gaan aan fan-boy of anti achtige opmerkingen.. Of je nu een xbox only of multi tijdschrift bent maakt wat dat betreft niet uit.

lol dank u dank u <maakt buiging> ik heb zo mijn momenten :)
    Ach ik geef verder niet meer als mijn standpunt.

Dat was mijn hele probleem ook met deze mening.. Natuurlijk heeft ieder recht op zijn eigen mening maar als die negatief is en negatief is omdat ie gebaseerd is op feitelijk onzin dan geef ik graag een weerwoord..
    Natuurlijk zijn er ook negatieve dingen te melden over de Xbox.. Zoals je dat zou kunnen doen over elke console.. Vandaar dat ik zei dat je altijd wel een stok kunt vinden .. Maar laten we eerlijk wezen deze mening is op niets gebaseerd.. Er zijn kwaliteits race games en Live loopt goed.. Kijk als ie had gezegd dat er een tekort is aan rpg's hey dan had ik hem meteen gelijk gegeven..

Natuurlijk moeten we zijn mening respecteren.. Ik wil hem ook helemaal niet persoonlijk aanvallen maar net zoals ik zijn mening respecteer maar wel weerwoordt geeft zou hij dat ook bij mij mogen doen..
    Maar ik vind dan wel dat zijn mening echt onderbouwt moet zijn en niet wat leuzen die eigenlijk op niets/weinig gebaseert zijn

2. Pablow

Pablow -

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een onzin zeg. Daar moeten ze toch echt nog even op terug komen want ze krijgen nou een hoop klachten dat weet ik zkr.

3. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Uiteraard heb je het recht om een weerwoord te bieden en als iedereen dat op een redelijke manier doet krijgen we ook een fatsoenlijke discussie.

Ik ben het zoals ik net al aangaf met je eens. Z'n stellingen zijn niet berust op waarheid waardoor gamers die een aanschaf van de Xbox overwegen afgeschrikt kunnen worden. En dat is natuurlijk jammer. Het is waar, de Xbox heeft nog niet zoveel top games en zijn tot nu toe op één of twee handen te tellen, maar kijk wat de Xbox in nog geen jaar heeft bereikt. De Xbox is nu al met redelijke voorsprong de nummer 2 console in Amerika en Europa. De PS2 zal niet meer in te halen zijn, want de launch was gewoon veel eerder en had een veel grotere aanhang. Maar ik verwacht een totale omslag bij de launch van de next gen consoles. Het zal knokken worden om de eerste plaats tussen Sony en Microsoft, mark my words.

En wat die RPG's betreft, daar heb je helemaal gelijk in. :cool:

4. killabee

killabee Brute Force

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind ik ook dat een gamesblad objectief moet zijn en het alleen bij de feiten moet houden. ik heb echt helemaal geen problemen gehad met de aansluiting van internet op mijn xbox. en het installeren ging gewoon erg vloeiend. en moto GP heeft echt een ontzettende boost gekregen door xbox live. en ik vond het al een ongelofelijk goed racespel, en nu al helemaal.

En de xbox is zoals meerdere zeggen net nieuw op de console-markt, en dan is het natuurlijk moeilijk om meteen een top-console met top-spellen in overload op de markt te brengen.
    ik vind het ook erg goed van ze dat ze op in mijn opzicht erg veel plaatsen nintendo voorbij gegaan zijn terwijl de nintendo in mijn ogen toch wel de topper is(was) op console gebied.
    ik ga binnekort ook nog wel een cube halen want spellen als zelda en Metroid prime lijken me gewoon fantastisch. maar ik ben benieuwd hoe de xbox er voor staat op de helft van volgend jaar als spellen als: Halo 2, PGR 2, RSC 2, Amped 2, Fable, Sudeki, Brute force, enzovoorts(die voor het merendeel volledig gebruik maken van Xbox Live) allemaal op de xbox te verkrijgen zijn.

daarvan verwacht ik echt dat het toppers zijn, en als dat ook zo is dan wil ik wel eens weten wat mensen als JJ dan zeggen over de xbox.

5. Peter OtH

Leuk Bevonden:
    217
    Dat is zeker zo.. zou ook graag deze discussie met JJ aangaan.. Kijk als hij Xbox kut vind prima.. maar geef dan wel een duidelijke reden en gooi geen "random" opmerkingen in de lucht.
    En zeker je heb gelijk erin dat mogelijke kopers van een xbox hierdoor afgeschrikt worden.. En dat is erg jammer en ook onnodig..
    De xbox doet zeker erg goede zaken voor een net nieuwe console.. Voor een volledig nieuwe console heeft de xbox een best mooie gamesaanbieding, tuurlijk kan het beter maar ik heb nog nooit gezien dat een net nieuwe console een enorm diepe spellenbibliotheek heeft.. Kijk naar de PS2 dat duurde ook anderhalf jaar voordat er echt een groot aanbod was aan top titels.. Idem voor de PS1, voor de DC, voor de Snes etc etc..
    PS2 is inderdaad wat dat betreft niet meer in te halen.. so be it .. we kijken wel hoe het gaat met de volgende generatie.

Tja dat is ook gewoon zo :) we hebben momenteel veels te weinig RPG's ;)

6. xboxuser

xboxuser Weedbox

Leuk Bevonden:
    0
    Pfff gaat ie lkkr. Leuk voor de andere die hier posten, vooral als je dit als mod plaatst.

7. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Ik kan echt niet anders worden van dat kleine stukje in de PU.. het gaat er in dat stuk alleen om hoe JJ (met zijn favo console de Xbox) de gang van zaken checked en deze maand was hij er niet tevreden over en dat is een mening en die hoef je niet te delen (gelukkig:)).

Nu ben ik het niet helemaal eens met een aantal van zijn stellingen, het enige waar ik hem gelijk in moet geven is dat van de CCard.
    Volgende maand zal er wel weer een wat lovender stukje over de Xbox staan en kan het PS2 verhaaltje wel eens wat negatiever zijn.
    Het is toch niet altijd rozegeur en maneschijn.
    (dat rijmt :+)

8. .: JP :.

.: JP :. Shaken, not stirred!

Leuk Bevonden:
    0
    Hier ben ik het helemaal mee eens!

:{

9. Liquid

Liquid Kobrakai

Leuk Bevonden:
    0
    Damn... J.J. is echt dom. :)

Het mag dan wel zijn mening zijn maar als dat zijn mening is moet ie eerst even wat goeie argumentjes opsporen want hier hebben we niks aan natuurlijk. Ik wilde precies zeggen wat Nemesis zei (nou ongeveer dan :D), dus ik maak er verder gewoon geen woorden aan vuil...

10. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Ik ben geen mod.

Daarnaast vind ik dat de rest zich (bijna) allemaal negatief uit tegenover J.J. Het is waar dat het niet geheel onverwacht is dat we nu dit soort reacties krijgen, maar er kan ook op een 'normale' volwassen manier gereageerd worden i.p.v. J.J. en de PU direct af te kraken.

Laat het duidelijk zijn dat ik er verder niemand persoonlijk mee wil aanvallen, maar voor een normale discussie moet er wel redelijk op elkaar gereageerd worden.

11. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    Helemaal mee ...oneens...als dit de mening was van iemand hier op het forum of whatever, so be it
    maar JJ schrijft voor PU en beinvloed met zijn 'mening' zoals Nemesis en andere ook al aangaven toch veel mensen die er misschien over nadenken om een xbox te kopen...dan kan je toch op zn minst een objectieve mening geven die een beetje aansluit bij de werkelijkheid of niet?
    Eigen mening is geweldig ...... zolang het geen onzin is...wat hij daar schreef was onzin
    Als Algemeen Dagblad een keer zo een column neerzet dan kan je zoiets wel verwachten maar een gamesblad...[cocky voice] It's not done 'ol chap[/cocky voice]

Laatst bewerkt: 7 apr 2003
  12. xboxuser

xboxuser Weedbox

Leuk Bevonden:
    0
    Ok nu beargumenteer je het, dat is al veel beter. Maar het geeft anders anderen zo het gevoel (denk ik) dat ze crappy posten.

13. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    :cool:

Ik geef je geen ongelijk, ik gaf net zelf al aan dat hij daarmee potentiële kopers afschrikt. Wat ik alleen maar wil zeggen is het feit dat er niet redelijk gereageerd wordt. Goed, ik geef ook toe dat het eigenlijk maar onzin is, maar als we allemaal pissig gaan worden blijft er niet veel meer van deze thread over.

Nu is het op zich nog een aardige discussie. :)

14. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Jongens,wat doen jullie triest. JJ geeft zijn mening en die hoor je te respecteren of je het er nou mee eens bent of niet

15. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    waarom zou je een mening respecteren waar helemaal nix van klopt? omdat het JJ is??

16. Zilverpijl

Zilverpijl GT: MVP4Riaz

Leuk Bevonden:
    11
    Ach over J.J. mening kan ik me echt niet druk maken. Het is over het algemeen wel bekend dat hij een dikke nintendo-fan is. Op zich niets mis mee natuurlijk, maar dit lijkt me toch wel een duidelijk geval van iemand die een beetje gefrustreerd is omdat zijn lievelingsconsole het niet goed doet (qua verkoop).

17. Peter OtH

Leuk Bevonden:
    217
    Dit ben ik met je eens en gedeeltelijk oneens..
    JJ mag van mij best een mening hebben en hij zou van mij ook de xbox een slechtere console mogen vinden als een andere MAAR dan moet er een goede beargumentatie bij zitten en niet zoals jij al aangeeft gebaseerd op onzinnigheden.
    Vandaar dat ik ook zei dat als ie iets had gezegd over het tekort aan rpg's dat ik hem daar gelijk had in gegeven.
    Dat zo b.v. wel objectief zijn.. als ie een opmerking had gemaakt zoals b.v. dit "Het opzetten van Live voor de xbox zou zonder problemen moeten verlopen, Microsoft heeft het zo makkelijk mogelijk gemaakt echter is het ook afhankelijk van de provider die je kiest en kan het verplicht hebben van een CC als een nadeel worden gezien. Hopelijk is dat iets wat microsoft in de toekomst veranderd aangezien niet iedereen in het bezit is van een CC" en dan b.v. "Hou je van race spellen dan heeft de xbox genoeg te bieden, van futuristisch tot sim. Hou je echter van RPG's en ben je van plan een xbox te kopen dan zou ik nog ff afwachten wat er komen gaat aangezien het aanbod van rpg's op de xbox momenteel mager is, potentiele toppers zoals Fable zitten er wel aan te komen"
    Dit is een mening geven maar toch objectief blijven.. tenminste dat lijkt mij

18. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    Dus als ik het goed begrijp interesseerd het jullie niet dat het meest verkochte gamesblad van Nederland (Benelux?) foutieve informatie over de xbox verschaft?

19. Zilverpijl

Zilverpijl GT: MVP4Riaz

Leuk Bevonden:
    11
    Ik kan me er niet echt druk om maken nee. Mensen die echt verstand hebben van consoles of zich voor aankoop ervan "verdiepen" in de console, die doorzien deze onzin wel. Hij maakt zich op deze wijze alleen maar belachelijk.

20. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    maar veel mensen (ik laat ff terzijde of ze verstand hebben van consoles)..nemen bladen als PU als referentiekader als ze een nieuwe console gaan kopen, omdat ze er vanuit gaan dat die gasten weten waarover ze praten

Deel Deze Pagina