Nee, je begrijpt het niet goed. Ik zeg ook nergens dat ik het met zijn mening eens ben. En ik kan er ook niet helemaal bij hoe hij aan die stellingen komt, hoe objectief ik ook alles bekijk. Het is slechte publicatie voor de Xbox en vanuit het oogpunt van de PU gezien ook niet erg professioneel. Het enige wat ik vraag zijn normale reacties. Jij bent op zich nog wel redelijk ook al geef je wel je mening. Sommigen anderen voegen er gelijk aan toe dat J.J. zuigt en dat de PU zuigt... En dat kun je niet op één slippertje baseren. Snap je?
Dat is zeker waar. Maar ik denk niet dat iemand zich alleen zal laten lijden door een artikeltje in de PU. Een console kost veel geld dus iedereen die er 1 koopt zal zeker info verzamelen over die consoles. En uit die info (bv. welke games zijn er) zal duidelijk blijken dat dit onzin is wat JJ zegt. En vergeet niet dat het hier om een collumn gaat, die moet je zoals iedereen weet niet al te serieus nemen.
egh nee dat bedoelde ik zeer zeker niet.. Dat is ook het probleem wat ik heb met zijn mening dat ie foutive is.. Vandaar dat ik ook een voorbeeld gaf wat in mijn ogen wel objectief zou zijn ah je bedoelde mij niet.. niets gezegd
Nou ik ben het toch wel groot deels eens. Ten 1e het klopt de xbox mist nog echte toppers en veel games, ten 2e ik heb ook problemen met XBL, en niet iedereen heeft een CC, ten 3e ik vond PGR ook niet super, het zag er goed uit en dat was het.
Re: Re: J.J.'s (Power Unlimited) anti Xbox campagne -Halo, PDO, PGR, RSC, SC, TS2, GR, Mech, GP, Amped, DOA geen toppers? -dat jij problemen heb met xbox live ligt niet aan je xbox of microsoft
Jongens, Jonges, het is gewoon ZIJN mening. Het is een column. In een column vertelt iemand zijn mening over iets. Als hij dat nou vind accept it and live on! en dus niet een of andere vage anti xbox compagne, je maakt van een mug een olifant of om het anders te verwoorden van een gamecube een xbox
Oh My God! Alleen die topictitel al: J.J.'s (Power Unlimited) anti Xbox campagne! Dude, dus als er één iemand iets negatiefs zegt over jouw favoriete console is het meteen een campagne! Beetje een fanboy reactie die wel heel ver gaat. Ik kan me herinneren dat J.J. niet de eerste is de een negatief stukje over een console schrijft. Ook andere consoles komen niet uit onder de, soms ietwat onterechte, maar zeker niet misplaatste, kritiek. Ik heb het stukje ook een tijd geleden gelezen en zo negatief als hier wordt bestempeld valt best wel mee. Met die XboxLive kritiek ben ik het zelfs helemaal eens. Als ik het goed heb vermeldde J.J. er dan ook onder dat hij het eens was met de voorzichtige aanpak. PGR2 wordt simpelweg vergeleken met de aankomende GT4, dan is IMO ook die kritiek gerechtvaardigd. (PGR deel 1 vond ik niet echt super). En de grote namen als dat Nintendo en Sony hebben mist Microsoft toch nog een beetje, na Halo/Dead or Alive en Metal Gear Solid houdt dat ook wel op. Ik heb trouwens het idee dat meer dan de helft van de personen die in dit topic postten, het artikel zelf niet eens gelezen hebben en blind uitgaan op de 4 nadeen genoemd aan het begin. (Niet om te flamen, maar het valt me op dat de inhoud daarvan zo ja.....inhoudsloos is ) Ik vind het heel terecht dat de P.U. ook de negatieve kanten van een console belicht... Volgens mij ben je daar in de war met Jurjen. :{
True, het blijft een column. En ja, ik heb het volledige artikel gelezen. Maar die quotes die de topicstarter er nu uit licht zijn wel het meest opvallend en niet de meest positieve. Dat MS bescheiden wilde beginnen met Xbox Live ben ik van op de hoogte, want er was zelfs even sprake dat een volgende levering kitjes pas tegen de kerst zou plaatsvinden. Maar of ze er bewust voor hebben gekozen om de CC als betaalmiddel te gebruiken weet ik niet. Ik verwacht eerder dat ze voor andere opties de mogelijkheden nog niet goed hadden onderzocht. Dat er daardoor minder mensen Live gaan, tja, het zij zo. Ach, ik ga me er verder niet druk om maken, ik lees de PU toch nog wel. Ieder z'n mening.
Als hij dat vind, dan vind hij dat. Of het volgens jouw nou fout is of niet. En trouwens als jij had gezegd wat jj had gezegd had ik ook gezegd dat je dat moet respecteren.
Nou ja, ik heb al vele malen mijn mening over de PU en de tvshow ge-uit en dit artikel is het zoveelste bewijs dat JJ en z'n maten niet meer verdienen dan een avondvullende tv show op het derde net van Rottumerplaat-Lokaal. Gmafb.. Dat volk noemt zich redacteuren en is niet eens in staat om een fatsoenlijke recensie te schrijven die boven het niveau van een 12-jarige uit het bijzonder onderwijs komt. Ik heb niets tegen 12-jarigen of het bijzonder onderwijs, behalve als iemand mij met een serieus gezicht meent te moeten vertellen dat mijn belastinggeld aan zo'n tv programma besteed moet worden. Gelukkig zit ie niet op de publieke zenders en hopelijk wordt ook zijn krantje niet gesponsord door de overheid. Laat 'm volgende seizoen weer lekker naar TheBox gaan met zijn theater. Wat mij betreft kan ie gelijk _in_ de box gaan zitten. Stuur ik 'm wel een pakje pampers. Waar is die kotsende smiley nou weer gebleven?
O ja. Microsoft heeft er bewust voor gekozen. Reken maar. Maar dat is wel die tent in Redmond, USA. En hou er over op dat Live niet goed is. Er is geen enkele commerciele service op internet te vinden die zo succesvol is als Xbox live. Daar kunnen vele andere services nog een puntje aan zuigen. 500.000 x 60 euro/dollar is wel even 30 miljoen dollar omzet in zes maanden tijd... En Xbox live moet nog beginnen! DUH!!!
*komt er bij staan en applaudiseert mee* Zelf erger ik me ik dus kapot aan al die gastjes die alles wat met PU en Gamekings te maken heeft automatisch vereren, omdat het zogenaamd "vet cool" is. Lees trouwens de discussie maar in ASEL die ik hierover had met een paar van die gastjes. Begon er 1 een discussie met me om op het eind toe te geven dat hij zelfs nog nooit een aflevering had gezien omdat hij de Box niet kon ontvangen.