1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

J.J.'s (Power Unlimited) anti Xbox campagne

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door DiaLogical, 7 apr 2003.

1. Spartan117

Spartan117 New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom lees je dat ding dan? :confused:

2. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Als je het tegen mij hebt, wat bedoel je precies?

3. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Kijk het is dus duidelijk dat veel van jullie geen abbo hebben op de P.U en dus ook niet echt de P.U kennen.

Iedereen die dat wel doet WEET dat J.J een race fan is en dat het hem vooral gaat om de race games. Dus iedereen weet ook dat je daar rekening mee moet houden. (wat trouwens voor de meeste mensen daarzo ook geld).

Hij bestempeld de Xbox ook niet als een slechte console...hij geeft alleen terechte kritieken die de rest in dat artikel (over de ps2 en de cube) niet echt doen. Hij pakt terecht de kritiek punten die voor hem gelden heel hard aan...dus dat live instaleren inderdaad niet zo simpel is als er word beweert.
    waarom?
    - er word overal vermeld dat je een breedband verbinding moet hebben en het pakketjes. nergens word gezegt dat je inderdaad ook een crossover kabel moest hebben. (kwam ik pas na een halve dag kloten achter en dus weer 20 euro armer)

er zijn te weinig goede racegamers
    waarom?
    - Ja uhm....ben ik het niet mee eens :) maar ja dat is zijn mening! Hij doelt waarschijnlijk op de teleurstelling die hij had met Sega GT en RE...die hij neit perfect vond

dat pgr 2 veel beter moet voor een 9
    - uhh ja is logisch. elk vervolg word 2x zo hard aangepakt

dat we te weinig games hebben in tegenstelling tot ps2 en pc
    - ja dat zal ook iedereen toe geven. Maar wat hij bedoelt is dat microsoft veel beter zou kunnen. MS is namelijk ongeloofelijk veel rijker dan Sony en is zo'n beetje de baas over elke pc. Dus in vergelijking had de Xbox veel meer toppers kunnen hebben.

Dus ik denk dat J.J vooral bekijkt naar de mogelijkheden die de xbox eigenlijk heeft en vanuit daaruit ziet dat het eigenlijk nog veel beter kan.

4. Spartan117

Spartan117 New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Niet tegen jouw bedoelt, maar topicstarter die zich gigantisch ergert aan de PU, maar toch deze leest. :confused: Laat maar zitten verder. Ik ben niet de persoon die de PU vereerd enzo, verre van, dat soort praktijken laat ik over aan pubertjes zonder sociaal leven...:p Ik vind het wel een lekker blad om te lezen, kwaliteit gaat achteruit de laatste tijd, geef ik toe, ook het Gamekings kwam wat Amateuristsch over, toch kon ik er wel de lol van inzien, en daar gaat het toch om?

5. Mike

Mike CuraƧao

Leuk Bevonden:
    3
    Hehe, het wordt bijna een discussie over de stellingen zelf... :cool:

Maar TheFlood, als jij je goed voorbereid had voor Xbox Live had jij geweten dat je wel een crossover cable nodig had. Natuurlijk door het hier gewoon te vragen of lezen op het forum. Het stond waarschijnlijk ook in de FAQ die we op de main gepost hadden. Verder staat er in het Xbox Live foldertje wat een week van tevoren overal al te verkrijgen was wat je precies nodig had. Ook op de Xbox site stond het gewoon te lezen... Goede voorbereiding is het halve werk. :cool:

En true, Xbox kan nog beter, maar dat moet gewoon allemaal op gang komen. Er zit ook wel een kern van waarheid in z'n column, maar niet alles wat erin staat kan ik het mee eens zijn. Maar dat vind ik verder geen probleem. PU is nog steeds leuk blad om te lezen, altijd weer dat commentaar onder de brieven categorie en commentaar onder screenshots. Jammer dat Ed nooit op party's e.d. verschijnt...

6. ICE

ICE Ik was het niet.

Leuk Bevonden:
    1
    waar heb jij die kabel gehaald dan dat je er 20 euro voor moest betalen? en als je breedband heb dan heb je meestal ook wel zo'n kabel (zat waarschijnlijk bij je modem)

7. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    erger ik me gigantisch aan de PU? dan weet je meer als ik
    ik erger me aan de column en dat ik het lees betekend niet dat ik geen kritiek mag hebben

(echt vermoeiend steeds logische dingen uitleggen)

Laatst bewerkt: 7 apr 2003
  8. orgaZm

orgaZm CEV's

Leuk Bevonden:
    0
    ik lees de pu nie eens meer...waste of time

9. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    We zullen straks op de E3 zien met wat voor mooie en orginele spellen de concurrentie komt: Nog een GTA? Alweer een Mario of Zelda? Gaaaaaaapppp....8)

10. Zilverpijl

Zilverpijl GT: MVP4Riaz

Leuk Bevonden:
    11
    Klopt ja, ik haalde ze even door elkaar.|:-

11. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hmz....ik heb voor Live! m'n cross-cable om moeten zetten in een gewone kabel (kost niets hoor ff draadjes omdraaien), maar dat komt omdat ik een routertje heb gekocht....

Op welke manier heb je eigenlijk een Cross-cable nodig? Niet als je em direct in je modem plugt...(met t kabeltje dat anders naar je PC zou gaan...ook geen extra kosten dus) Ook niet via een HUB...misschien als je em direct in je PC-ethernet kaart plugt?

En 20 euro voor een cross-kabeltje is wel heel veel hoor...ik zou een nieuwe PC-boer zoeken....

12. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9

ja ik heb dus weinig verstand van dat soort zaken, en ik had dus een kabeltje liggen thuis waarvan ik dacht dat 'm was. maar dat bleek een gewone telefoonlijn te zijn :9

13. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    dan zou ik ook gewoon microsoft de schuld geven ja :{

14. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    *schaam*

dat is mij ook gebeurd...ik dacht dat het plugje wel breed genoeg was....*schaam*...en heb em gewoon gekocht...niet dus (was een telecom winkel :|)

Edit: Spelling |:-

15. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het wel een beetje kloppen,het is klote met dat CC gedoe,maar online komen is niet zo moeilijk,er zijn wel genoeg goede spellen voor de Xbox(meer dan voor de GC en PS2 vind ik zelf),maar echte grote toppers van race games zijn er nog niet,alleen racers die een stukje boven de middelmaat uitsteken(RSC,RE en Sega GT 2002)

16. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Toen ik de column las, schoten er ook gelijk allemaal dingen door mijn hoofd als "onzin stellingen", "kopers afschrikken", "waar haalt hij het eigenlijk vandaan" en zo nog wat dingen...

Het feit is wel dat het een column is die hij schrijft. Wat JJ in een column schrijft, hoeft niet de algemene visie van de PU te reflecteren. Het is zijn goed recht om zijn mening te geven, daar wordt hij ook om gevraagd. Maar wat hij dan vervolgens schrijft vind ik ook compleet de plank misslaan. Hij moet wel begrijpen dat de PU door veel mensen gelezen wordt, waaronder veel jonge mensen die klakkeloos de mening van een columnist of schrijver overnemen. Als hij zoiets dus in een "hands-on", preview of review zou schrijven zou ik het hem heel wat kwalijker hebben genomen.

JJ weegt elk race-spel af tegen GT3. Zelf heb ik maar 1 middag GT3 gespeeld en het spel is inderdaad erg goed. Maar de lol die ik heb gehad, en de toewijding die ik nu stop in MotoGP Live (voor mij) zou GT3 echt niet kunnen evenaren. Als het ook online speelbaar was geweest misschien wel (GT4?). Misschien wordt het eens tijd om je een beetje op MotoGP / MotoGP2 te richten JJ? (hij heeft wel een vrij positieve hand's on over 2 geschreven)

Zoals veel mensen inderdaad al aangeven liggen bijna geen van de problemen die mensen hebben met Live bij Microsoft, maar bij de provider. Het was voor mij (en zo goed als iedereen die ik erover hoor) gewoon klik, klik, klik and GO! De ideale aansluitmethode.

Het spelaanbod van de Xbox heeft nog niet genoeg AAA titels in alle genres. Maar zeker nu met Live is er zoveel tofs, dat ik gewoon tijd tekort kom!

17. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    ik vind dat je dan er duidelijk bij moet zetten dat het om een mening gaat en daaronder dan een mening moet plaatsen van iemand die voor is. Verder vind ik het dus kwalijk dat JJ zijn mening zo formuleert dat het feiten lijken..schande voor die ene column..voor de rest vind ik de PU wel aardig

18. Croman

Croman Burning out...

Leuk Bevonden:
    0
    Dat ben ik dus helemaal met je eens, ze moeten geen meningen geven maar AANTOONBARE voor en nadelen, en dat zijn ze in dit geval duidelijk vergeten.
    *want veel mensen sluiten heel gemakkelijk aan
    * topgames genoeg maar daar wordt niks over gezegd
    het artikel is op meningen gebaseerd en daar gaan wij als kritische lezers (ahum) natuurlijk niet mee akkoord!

19. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Ik geef jullie ook wel gelijk in dat er beter moet worden beargumenteerd. Maar volgens mij snappen jullie het idee van een column niet!?

Het is wat JJ op dat moment vond, en dat is precies waar een column voor is. Wij kunnen reageren door een ingezonden brief of het powerweb forum.

Ook ik zou graag zijn argumenten eens "met hem doornemen" of het anders hebben gezien, maar een column blijft een column.

20. Croman

Croman Burning out...

Leuk Bevonden:
    0
    maar hij zeikt hier wel de XBOX af in het grootste gamesblad van de Benelux, en dat is toch wel een beetje naar, want stel dat er wel mensen zijn die zich er iets van aantrekken. JJ moet gewoon beter uit zijn doppen kijken en beter beargumenteren wat ie zegt...

Deel Deze Pagina