J.J.'s (Power Unlimited) anti Xbox campagne

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door DiaLogical, 7 apr 2003.

1. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11

dat zeg ik dus ook in mijn eerste post ;) Maar hij hoeft geen verantwoording af te leggen als hij dat niet wil, het is een column. Een persoonlijke mening, inzicht, visie whatever.

2. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
    Kijk niet alleen naar J.J. zijn negatieve punten maar ook naar het volgende:
    -Microsoft vakundig de groote van de controller opgelost(Controller s)
    -Leuke commercials&ads
    -PSII had ook problemen zijn eerste jaar,de xbox doet het in vergelijking beter
    -Microsoft doet erg zijn best om mooie titels voor 2003 klaar te stomen
    -Volgende lijst laat zien dat er aan kwantiteit geen probleem zal zijn:pGR2|halo2|Fable|Sudeki|SW:KOTR|perfect dark zero|Kameo:elements of powers|Tao feng:fist of lotus|Ninja gaiden|DOAX|Kakuto chojin(is gecanceld voor EU maar wisten zij nog niet)
    -xbox live: iedereen geilt erop,het is stabiel laagdrempelig,veelzijdig..(staat achter dat start sony online niet zo goed ging in Jap +amer)
    -Toegegeven,de technische voorwaarden van XBL hebben me overtuigd en ik vind ze beter dan die van de concurrentie
    -Met Steel Battalion is inmiddels al veel goodwill gekweekt en de kr8 van de xbox live valt ook op bij de kritische japaners
    --------------

Zo zie je J.J. is ook heel positief over de xbox,kijk niet alleen langs de negatieve kant naar het verhaal.Vind dat J.J. een redelijke objectieve mening heeft gegeven en die argumenten die je geeft waar zie jij die dan?Ik zie ze niet hoor...
    En al zou dit verhaal"negatief" zijn is het dan al gelijk een anti-xbox campagne?J.J. is geintereseert in de xbox hij is zelfs hier ookal is op het forum geweest,dus hij kent het forum wel,hij was aardig en kon tegen critiek.Stuur is een mail naar YO post,maar wat jij zegt kan ik niet vinden......

3. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    PU April blz. 11
    *zet bril weer af

4. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom is iedereen zo weg van die controller S? Ik heb er ook 1 maar 't enige fijne eraan vind ik de Analoge sticks...als ze die op de normale controller zouden doen heb ik een super controller....

Edit: En de zwarte en witte knop verplaatsen :)

Laatst bewerkt: 8 apr 2003
  5. Marius

Leuk Bevonden:
    11
    Tegen wie hou je dit hele verhaal nou?

[edit] No offense btw. Maar hou je dit tegen de topic-starter, of mij of iemand anders? Of iedereen? (je hebt het nl. over "wat jij zegt kan ik niet vinden" enz)

Laatst bewerkt: 8 apr 2003
  6. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
    Beetje tegen iedereen ik kon ff die dingens niet vinden die J.J. gezegt zou hebben.Die 4 punten,heb ik dan waarschijnlijk overheen gelezen denk ik....

7. Lucky_X_strikeR

Lucky_X_strikeR I will strike back

Leuk Bevonden:
    0
    Hier kan ik helaas nog niets op zeggen

DTM Race Driver is toch echt een toppertje
    de rest viel idd allemaal wat tegen als ik eerlijk mag zijn
    maar... Midnight Run II belooft ook veel goeds
    en Street Racing Syndicate word volgens mij echt DA BOMB!

Deel 2 word uiteraard veel beter dan 1
    bij deel 1 kregen de mensen van Bizarre Creations gewoonweg niet genoeg tijd om de game te perfectioneren omdat de game bij de launch op 14 maart in de winkels moest liggen
    ondanks dat hebben ze een goede game weten neer te zetten
    en ik heb het volste vertrouwen in PGR2

Dit is echt de grootste onzin die ik ooit over de Xbox heb gehoord
    Tuurlijk lopen we achter op de PS2 en PC
    de PS2 bestaat ondertussen ook al de nodige jaren
    en de PC tja... die bestaat wel al heel erg lang

en dan bedoel ik achterlopen wat betreft de hoeveelheid games
    wat betreft goede games lopen we echt niet achter hoor
    ik heb er ondertussen al 12, stuk voor stuk goede games
    natuurlijk steken er enkele met hoofd en schouders boven de rest uit maar dat wil nog niet zeggen dat de rest van de games zo slecht zijn

en als ik kijk naar de releaselijsten van 2003... wat lul ik nou eigenlijk iedereen op dit forum weet dat we niet mogen klagen wat betreft games

8. Croman

Croman Burning out...

Leuk Bevonden:
    0
    1. Het aansluiten van het breedbandmodem blijkt alles behalve eenvoudig en ook de verplichte invoer van je creditcard zit Microsoft Nederland dwars, vandaar dat Xbox Live bescheiden wordt opgestart.

Ik denk dat niet aan Microsoft ligt maar aan de aansluiting en aan de aanbieders, dus ik denk dat JJ alles nogal afzeikt om zn frustraties te uiten... (of hij snapt er gewoon geen zak van)

9. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    nou, ik denk dat J.J. een kritische gamer is. En dat vind ik alleen maar goed. Ik zie wel eens van die mensen die zo erg van iets in de wolken zijn dat ze de nadelen over het hoofd zien. Maar.... ;

1. dat xbox live misschien moeilijk aan te sluiten is is misschien wel zo. je hebt veel teringzooi nodig wil je dat het op een handige manier werkt. en alsof het nog niet genoeg is moet je ook nog eens het geluk hebben dat je provider live ondersteunt, maar dat is te verwachten met gameconsoles die online gaan, dacht je dat de ps2 en de GC wel makkelijk online gaan? droom lekker verder. xbox is tot nu toe degene met het makkelijkste (ik zeg vooral niet probleemloze) online systeem.

2. over dat game-aanbod, ok daar heeft hij een klein beetje gelijk in. er komt tegenwoordig een hoop rotzooi uit maar dat geld MINSTENS NET ZO ERG ALS VOOR DE PS2 EN GAMCUBE!!! je zou eens een paar spellen voor de ps2 moeten huren, nou, ik kan je zeggen, IK heb nog maar een stuk of 5 echt goeie ps2 titels gespeeld (gta3, gta vice city, kingdom hearts, FFX,NBA street)

10. HeAvY-GeAR

HeAvY-GeAR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ze moeten meer informatie
    halen/hebben voordat ze een
    stuk schrijven. ( in dit geval j.j. )

11. x-prophet

x-prophet You will know fear

Leuk Bevonden:
    0
    wat zeuren jullie nou, laat die man toch lekker zn werk doen. Hij word goed betaald om kritiek te leveren op de games en de hardware waar ie op draaid. en zoals de PU zelf al zei; wij worden steeds strenger als het om het revieuwen van games gaat. en trouwens. PGR & RE zijn leuk maar niet een negen waard. en als je er niet mee eens bent stuur je toch fijn een brief naar de PU???
    the prophet has spoken...

12. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    zijn kritiek is ongegrond daar gaat het mij om..heeft nix te maken met strenger reviewen van games

13. Marius

Leuk Bevonden:
    11
    Zijn kritiek is niet gebaseerd op de feiten inderdaad.. ze geven 4 personen een column die allemaal hun eigen "apparaat" bespreken (GC, PS2, PC, Xbox) en allemaal zijn behoorlijk "pro- hun apparaat". Maar JJ geeft vooral t.o.v. die andere 3 meer kritiek. En dan kritiek die de plank behoorlijk misslaat IMHO (en volgens vele anderen ook blijkbaar).

Dus is het logisch dat er zo'n stormvloed aan reacties loskomt. Ben wel benieuwd naar zijn volgende column eigenlijk! Ik vind hem een toffe gast, en hij mag best een andere mening hebben als ik :)

Misschien dat zijn volgende column over Live gaat?? Zou wel ok zijn..

(btw, aangezien hij zo'n racefanaat is, zou het best kunnen dat ik hem met MotoGP Live al flink de hoeken van de baan heb laten zien :cool:)

Laatst bewerkt: 16 apr 2003
  14. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    k vind wel dat er snel ff wat echt goeie triple AAA exclusive titels moeten komen.

15. huubmeilink

huubmeilink Guest

Precies.... die gast doet gewoon zijn werk....laat hem met rust hij oefend gewoon zijn beroep uit! als je het niet leuk vind lees het dan ook niet!

16. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    whatever

17. Ruben

Ruben GreenLizzard NL

Leuk Bevonden:
    0
    Ze hebben nu op het Powerweb Forum ( wat trouwens veel slechter is als dit forum) bij het microsoft topic een door Jeroen van de PU gestartte thread over onze online bevindingen.
    Daar heb ik mezelf ook effe op los gelaten.

18. huubmeilink

huubmeilink Guest

als je nix nuttigs te melden doe dat dan ook niet.......

19. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    idd hij doet ook gewoon zijn werk., maar in dit geval vind ik (mijn mening) dat hij dat deze keer niet goed gedaan heeft. Hij geeft een aantal negatieve punten aan die nergens op gebaseerd zijn, hooguit op zijn ervaring met live b.v. als je dan goed je werk wil doen ga je na of iedereen dezelfde slechte ervaring heb met live en zet je als gerespecteerd blad/schrijver niet een oordeel neer alleen gebaseerd op toevalligheden.. JJ vind het connecten met Live b.v. lastig k.. het kan natuurlijk dat hij net pech had en het inderdaad shit ging maar er zijn ook honderden mensen waarbij het wel goed ging. dat zie ik b.v. niet terug in zijn stuk.
    Hij klaagt verder over het gebrek aan goede titels, hij maakt een statement waarbij hij zegt dat het het k** gevoel niet kwijt raakt bij het zien van beelden van 3DO's pestilence (voor mij een voorbeeld waarin duidelijk is dat JJ zijn huiswerk deze keer niet gedaan heeft want Pestilence is alleen maar een character is het 3DO spel "the four horsemen") of bij beelden van Soul Caliber II (verbaasde mij een beetje dat je die crap kan vinden maar ok) Maar vervolgens hoor ik hem niet over aankomende potentiele top-titels zoals Fable of Sudeki..
    Ik vind hem onnodig negatief in dit stuk en als schrijver moet je objectief blijven. Persoonlijk vind ik dat ie dat in deze column kwijt is.
    Tuurlijk is het niet alleen zonneschijn in xbox land maar het is ook overdreven om er de sombere donderwolk van te maken wat JJ in mijn ogen doet..

20. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    precies, dat was mijn punt

Deel Deze Pagina